Forum kategorier

-'Horsemanship og triks.

-'Horsemanship og triks.

Medlemmer: 437
Forside Forum Medlemmer Annoncer Heste

Indlæser...
Sortering
Start konkurrence hjemme :) Agnete Gargulak og jeg har lavet en lille groundwork konkurrence med nogle simple bakke øvelser. Den kører indtil d. 17...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
31. mar 2015
Visninger:
135
ryste på hovedet hej jeg har en fjordhest på 4 år jrg syndes det var på tide hun begyndte at bruge hjernen på en anden måde en hun er v...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
15. jun 2014
Visninger:
339
**SMILE** -Hjælp! Hej Hej Jeg har altid godt kunne lide at træne forskellige ting med min lille hyp, og nu er vi begyndt at klikketræ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
3. apr 2014
Visninger:
208
Parelli kursus i Midtjylland Parelli kursus i Karup, midtjylland! Sidste tilmelding d. 21 - SKYND DIG! OBS: Super billigt! Se info og meld dig til ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
17. mar 2014
Visninger:
378
Træningskegler, HVOR? (Håber det er okay at oprette det her emne, ellers sletter jeg det igen!) Jeg står og snart "akut" skal bruge 6(+) t...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
3. jan 2014
Visninger:
700
Agility Hej alle sammen :) og godt nytår. Jeg vil høre om nogen har nogle gode ideer til agility baner? Både fra hestery...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
3. jan 2014
Visninger:
252
Nusseri og minimering af signaler med energi Ja, en lille video herfra på en hyggelig (men kold!!) fredag eftermiddag. Er der andre herinde som gør lidt i trænin...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
3. jan 2014
Visninger:
261
Nu er det nok! Hallo derude! Jeg har forsøgt igen og igen at få min pony til at lægge sig (ved det tager tid) Har forsøgt lidt af hv...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
6. dec 2013
Visninger:
362
HESTETYVE PÅ SPIL IGEN! http://www.tv2nord.dk/artikel/281592:112--Mulige-hestetyve-paa-spil Del denne annonce hvor i kan komme til, de skal ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
14. nov 2013
Visninger:
250
Leje til ungheste, HJÆLP! Hej allesammen her på HG. Jeg har en helt vildt lærenem Haflinger på 2 år og 5 måneder, og jeg mangler nogen sjove ti...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
2. sep 2013
Visninger:
487
Bøger?:-) Nogen der kender nogle super gode bøger om horsemanship? :-)
Gruppe Diskussion
Oprettet:
1. aug 2013
Visninger:
317
Hjælp .. Hej gruppe :D Jeg får et lille miniature hingsteføl her sidst i august. Han skal kanstereres når han er gammel nok. ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
17. jul 2013
Visninger:
372
Hjælp! Hej! Jeg har lavet en blog om tricks, HMS og klikkertræning! Tænkte at det kunne være at nogen havde brug for inspirrat...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
30. apr 2013
Visninger:
261
Texas Ollie Er der nogen der kender til ham? Faldt tilfældigvis over en af hans videoer på youtube i dag, og synes faktisk han vir...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
12. apr 2013
Visninger:
363
Klikkertræning? Jeg har gået og tænkt over noget... Når man bruger klikkertræning giver man så ALTID en godbid efter den har gjort noge...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
20. jan 2013
Visninger:
999
Marianne Florman http://www.youtube.com/watch?v=SvRfQCmMofA
Gruppe Diskussion
Oprettet:
12. jan 2013
Visninger:
1.699
Alternativ behandling Nogen af jer der har prøvet alternativ behandling til jeres heste Jeg fik det i dag til min pony Vores forhistorie ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
20. sep 2012
Visninger:
2.069
SÅ stolt af min hest - udviklingen! Hej Alle. Nu må jeg simpelthen lige dele det her med jer for jeg er virkeligt stolt af min lille pony :). Jeg fik...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
18. sep 2012
Visninger:
388
Hjælp til spanske skridt! Hejsa ! :D Jeg er ved at lære min 4årige Amadeus spanske skridt og vi er nået så langt at han kan det når han står på ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
6. aug 2012
Visninger:
450
Har min pony måske ondt i ryggen? Hej alle (-: Ved ikke om dette emne hører hjemme her i denne gruppe, men så skal jeg nok slette det igen! :-) Nå me...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
29. jul 2012
Visninger:
491

Annonce