- ALT mellem himmel og jord!

- ALT mellem himmel og jord!

Medlemmer: 1.725
Forside Forum Medlemmer Annoncer Heste

Indlæser...
Sortering
tanker om salg men så alligevel hvad havde i gjort? ja har gået med tankerne om salg af min ene hest Markus i et stykke tid, men ja der er lidt forskellig tanker det gør d...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
28. jul 2015
Visninger:
651
Video - inspiration søges Hey! Har vildt meget lyst til at filme ude ved hesten her en af dagene, men mangler i den grad inspiration til hvorda...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
27. jul 2015
Visninger:
619
Dårlig ejer? Hej alle :/ jeg har brug for og komme ud med det her. Da jeg lige havde købt Ravel, skubbet jeg ham lidt væk i starten ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
26. jul 2015
Visninger:
719
Hvorfor en skræk for jordarbejde? Hej Hg. Jeg vælger at oprette dette emne da der har været nogle "mod emner " her inde for en stund siden der nu har fåe...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
25. jul 2015
Visninger:
576
Endomodo venner? Nogle der rider? :-) Hej med jer :-) Jeg kunne rigtig godt tænke mig nogle Endomodo venner der rider således at vi kan få glæde af hinande...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
25. jul 2015
Visninger:
414
Torden, lyn og døgnfold.. Hej igen alle sammen. Om eftermiddagen kommer Tindur ind på en lille fold for sig selv så han har hø i løbet af natte...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
25. jul 2015
Visninger:
953
Den hjemmelavede insekts spray.. Hej med jer. Tindur er ved at være lidt træt af alle de insekter når vi rider. Så jeg tænkte på at lave den hjemmelav...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
23. jul 2015
Visninger:
219
Madvaner, skikker og mangel på samme :-P Ja endda et mærkeligt emne fra mig.. :-P Hvad er det I ikke kan fordøje ved mad vaner Osv ved andre? Og hvilke mærk...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
21. jul 2015
Visninger:
676
Bom afstande til en lille hest? Er der nogen af jer der kender afstandene til travbomme/ cavalettis? Også gerne afstanden i galop. Det er en lille hest...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
21. jul 2015
Visninger:
291
Dannelsen af muskler.. Hej igen. Jeg fik jo at vide her inde, for et år + siden at hestene dannet hurtigere muskler ved at have en dag fri ime...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
21. jul 2015
Visninger:
263
Hvor mange gear har Jeres? :-P Hej igen igen :-) Jeg keder mig lidt og kom til at tænke på Tindur sine gear i de forskellige gangarter :-) Han har...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
20. jul 2015
Visninger:
501
Morgenmad.. Hvad? Hej igen :-) Sagen er at jeg spiser havregryn med mælk og rosiner til morgenmad nærmest hver dag :-) men når jeg er...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
20. jul 2015
Visninger:
428
ideere til film mangler ideere til nogle nye film jeg kan se på fx. viaplay eller netflix eller bare dvd man kan købe :-)
Gruppe Diskussion
Oprettet:
19. jul 2015
Visninger:
353
Udskiftning af billeder på profil. Hej Hg. Jeg vil snart få taget nogle gode ride billeder af mig og Tindur, og lægge de på hans profil. http://www.he...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
19. jul 2015
Visninger:
277
Læder fedt eller olie?? Hej med jer :-) Jeg har i alle år bare brugt den billigste leder fedt (Parisol leder balsam) til mit udstyr. Jeg er ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
17. jul 2015
Visninger:
935
Kage optøning? Får besøg her om ikke så længe, og har nogle muffins der gerne skal optø. Hvordan gør jeg det hurtigst muligt? :-)
Gruppe Diskussion
Oprettet:
17. jul 2015
Visninger:
4.760
Bagparten med i galop... Hej med jer. Når jeg træner galop på banen så får ikke Tindur bagparten med sig. Han galoperer med forben men ikke ba...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
13. jul 2015
Visninger:
1.641
gode hjemmesider med salgsheste?:) Har i nogle gode hjemmesider med salgsheste? Fuldstændig ligeglad, om det er i Jylland, Sverige, Tyskland osv. Søge...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
12. jul 2015
Visninger:
868
Tilfredsheden når ting er i hus :-) Hej igen. :-) Jeg sidder og undrer mig over mig selv nogle gange og vil derfor gerne høre fra jer om I også har det s...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
12. jul 2015
Visninger:
513
Afstand mellem gymnastikspring? Godaften HG! Nogen der kan huske afstanden der skal være mellem gymnastikspring? Det er til en kat. 1 pony :-) Håber...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
10. jul 2015
Visninger:
1.041

Annonce