- ALT mellem himmel og jord!

- ALT mellem himmel og jord!

Medlemmer: 1.725
Forside Forum Medlemmer Annoncer Heste

Indlæser...
Sortering
Forfanget pony. Hej. Jeg står med en 3 pony, som er blevet forfanget. Jeg vil gerne høre, hvad giver i jeres pony/hest. Er det bedst a...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
11. maj 2021
Visninger:
1.463
Valg af foder Hej Mine heste får lige nu foder fra Equsana, men de er begyndt begge til ikke at vil spise det.. Har en 8 års, som ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
22. mar 2021
Visninger:
1.739
fravænning af føl Hej Har købt en hoppe, som har et føl, som er omkring 3,5 måned. Hvordan ville i fravænne? Jeg kan tage mor ud af bo...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
3. okt 2019
Visninger:
893
Stokbroens Zillion Hej Alle Hvis I kunne tænke jeg at følge med i min nye hest og min udvikling i dressuren, Han er 4 år. Må I med glæ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
2. sep 2019
Visninger:
803
lave min egen Facebook side Jeg ønsker at lave min egen Facebook side som omhandler mig og mine Fjordheste ?? , men hvad skal den hedder ?? ? Fors...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
16. aug 2019
Visninger:
706
Gag-bid stropper for lange Hej jeg har fået et lille problem, jeg har købt et gagbid, men stropperne til bidet er for lange, og trensen kan ikke s...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
15. aug 2019
Visninger:
550
Ammekat søges!!! Hej. Vi står i den uheldige situation at vores kat, har formået at blive gravid, selvom hun er på p-piller. Hun født...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
22. maj 2019
Visninger:
398
Cavalleria Toscana ridebukser Overvejer at købe et par Cavalleria Toscana ridebukser men hører tit grippen er dårlig, og de ikke er pengene værd. Hva...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
22. mar 2019
Visninger:
1.008
PS of Sweden trenser Hej. Nogen af jer der har erfaringer med størrelsen PS of Sweden trenser? Er de normale i størrelsen? :) tænker mest p...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
7. okt 2018
Visninger:
617
Single Hej alle?? Jeg er næsten lige kommet ud med en ny single. Jeg ville blot høre hvad i syntes ? https://youtu.be/Q18CF...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
6. okt 2018
Visninger:
578
Drf go Nogen der ved hvorfor nogle har et dansk flag udenfor sit navn på drf? ??
Gruppe Diskussion
Oprettet:
30. jun 2018
Visninger:
896
SU og ejer af hest Hvordan i al verden får resten af hestefolket råd til og bo i lejlighed samtidig med de kan have en hest. Det er mig en...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
14. apr 2018
Visninger:
1.518
Hvad kan jeg få i leje for stalden ? Overvejer at leje min stald ud med fire bokse, hvor de 2 af dem måler 3,3 x 5 meter og den sidste 2 er 3,3 x 2,5 meter,...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
13. apr 2018
Visninger:
570
Opstaldningsguide Hej Er der nogen der kan give et realistisk billede af, hvor meget man skal ligge til side pr. måned for stor hest ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
13. apr 2018
Visninger:
351
Hestevogn Skanderborg Hej hestefolk Jeg er i gang med at undersøge, om der findes nogen hesteejere i omegn af Skanderborg, som har heste de...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
22. feb 2018
Visninger:
429
kameraer hejsa :) er igang med og skrive en skole opgave om kamerer og vil gerne vide hvor mange forskellige kamerer Canon ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
6. feb 2018
Visninger:
299
Overtale udlejer om husdyr Overtalelse til tilladelse til husdyr Hej hundefolk Jeg vil gerne høre jer, som har fået jeres udlejer overtalt ti...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
22. jan 2018
Visninger:
491
Hest og studie? Hej alle :) Jeg gad godt høre fra jer, der går på universitet, og har hest samtidig. Hvordan får I det til at funge...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
18. jan 2018
Visninger:
1.464
Hvilken sang/musik til "Året der er gået" video?? Hej. Sagen er den at jeg skal have lavet en året der er gået video, men er helt blank ift hvilken sang eller stykke mu...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
30. dec 2017
Visninger:
403
Tvivl omkring hoppe er ifolet.. Hej. Jeg har denne hoppe som vi havde til inseminering i august måned (vi nåede kun at få insemineret 1 gang..) og hun...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
11. dec 2017
Visninger:
806

Annonce