Forum kategorier

Kæreste sager

Kæreste sager

Medlemmer: 238
Forside Forum Medlemmer Annoncer Heste

Indlæser...
Sortering
Brystforstørrende operation eller møbler? HJÆLP! Hej gruppe medlemmer! Jeg står i lidt af et dilemma, håber i kan hjælpe, Lidt fakta: Jeg er flyttet sammen med min...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
8. nov 2014
Visninger:
1.027
forvirret :/ kender i det med man som lille har haft et stykke lege tøj som man ligger sig fra som og ikke længe leger med og finder...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
23. sep 2013
Visninger:
736
Menstruation-gravid..? Heey Hg.. Står i et helvedes problem.. Jeg venter på min mens, har haft smerter, men kommer ikke.. Jeg tvivler s...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
19. mar 2013
Visninger:
1.054
HASTER! Men intet om kærester.... Hej alle! Jeg ved godt dette indlæg ikke handler om kæreste.. Men nu opretter jeg det alligevel. Jeg ville bare høre h...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
20. nov 2012
Visninger:
584
Halvårsdag-en gave ide? ja her i november har jeg halvårsdag med min dejlige kæreste. og jeg vil gerne give ham en gave. hvad syntes i at jeg s...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
9. okt 2012
Visninger:
932
Årsgave til kæresten Hej. Her sidst på måneden har jeg årsdag med min kæreste. Og vil gerne finde en god gave til ham. Men han er skide sv...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
3. sep 2012
Visninger:
1.122
Gave til kæresten Kender i det, hvor jeres årsdag/månedsdag er om hjørnet, og du simpelthen ikke ved hvilken gave, du skal finde på? Dett...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
2. jul 2012
Visninger:
1.006
åhhh nej! :( er desværre blevet lidt lun på mig bedste venindes X sagde det til hende idag, hun skiftede hurtigt humør og gad ikk...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
24. apr 2012
Visninger:
715
Skal jeg glemme ham, eller gå tilbage? Hej.. Det bliver måske lidt langt, men tak til jer der gider læse det. - Jeg slog op med min kæreste d. 4 Februar, og ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
26. feb 2012
Visninger:
576
sort exstensions sælges. Ved ikke om man må oprette dette emne, men så må jeg slette det igen :-) - Jeg har noget sort exstenstions, som jeg ska...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
21. feb 2012
Visninger:
277
Hmm. Vil rigtig gerne have folks meninger Hej :-) Jeg har været sammen med min kæreste ( x nu ) i 4 måneder og 4 dage, og der er gået en uge siden vi slog op. ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
11. jan 2012
Visninger:
997
Stort problem!! hvad gør man nu hvis man kan lide en som der så kan lide en han går i skole med? jeg går ikke i skole med ham! Hvad gør...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
3. jan 2012
Visninger:
633
sige? hvordan siger man til en dreng man kan lide ham? :)
Gruppe Diskussion
Oprettet:
21. nov 2011
Visninger:
331
kærestesorger... :( det er nu over en uge siden at min kæreste slog op... men jeg græder stadig hver aften og er meega ked.... :( hvad skal...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
10. nov 2011
Visninger:
470
veninde er meega irri!!! men hjælper! ja min veninde går i klasse med en af mine gode venner som jeg er rigtig vild med! også spurgte min veninde mig så om j...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
28. okt 2011
Visninger:
383
laver meeega nice billeder af ALT :D helt gratis :D vil da gerne have en x-høj til en af mine heste :D kig min annonge :D http://www.gnavergalleri.dk/mar_v...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
23. okt 2011
Visninger:
314
fatter ikke hans signaler!! :( :P i min klasse går der en rigtig sød fyr og jeg ved ik om han kan lide mig... vi var på lejr tur og en anden truede med a...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
26. sep 2011
Visninger:
317
Sange?(-: Jeg leder efter nogle sange de skal være lidt sørgelige, ligesom når man savner en man holder helt af(-: Ikke så noget ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
24. jul 2011
Visninger:
367
Gave! hvad? HJÆLP Hej tøser, Jeg en rigtig dejlig kæreste, som jeg havde 5 måneders dag med d. 14 april. Han har så fødselsdag d 24...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
19. apr 2011
Visninger:
868
4 års dag wow i morgen har mig og min kæreste 4 års dag... synes det vildt at vi har været sammen så længe, synes tiden har gået ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
18. mar 2011
Visninger:
370

Annonce