Forum kategorier

Køre-hesten

Køre-hesten

Medlemmer: 26
Forside Forum Medlemmer Annoncer Heste

Indlæser...
Sortering
Koldblodsstævne Stævne / komsammen for Koldblodsracer, d.9 juli, Revsø Rideskole, Sommersted Slesvigske Køre Selskab holder et arrange...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
17. jun 2011
Visninger:
761
pinsetur i vestjylland Ved ikke om man må ligge den slags her -hvis ikke så giv besked, så skal jeg nok slette emnet. d. 31/5-09 afholder m...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
27. apr 2009
Visninger:
247
Kørestævne i går Vi var på Birken til kørestævne igår. Vi deltog med Axel, og det var vores første udendørsstævne og dermed første gang ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
20. apr 2009
Visninger:
315
Dejligt Kørevejr. Hej Alle Jeg nyder rigtigt vejret for tiden dejligt og komme udenfor og køre. jeg har lige fået taget et par nye ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
17. apr 2009
Visninger:
483
absurd diskusion http://www.hestegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=346344 ja somom der var noget i vejen med og køre uden ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
16. okt 2008
Visninger:
792
hjemme så kom min 1 års Clydesdale hoppe ændelig hjem fra skotland..
Gruppe Diskussion
Oprettet:
7. okt 2008
Visninger:
334
Køresele... Første gang Så har jeg endelig fået fat i en køresele til mine dejlige heste... I går bestemte jeg mig for at Shady skulle prøve at...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
26. sep 2008
Visninger:
443
liner hvad længde har lige købt en sele brugt til min miniature, overvejede og selv lave nogen liner, men hvad str. skal de være ??? H...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
9. sep 2008
Visninger:
516
har fået "legetøj" Jep -jeg har fået nyt "legetøj" til sommeren;o) To stk mini-shettere ankom i går hos mig. Den ene, Magnus; har været...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
5. jul 2008
Visninger:
376
Hesten Hvilken hesteracer har i ? Hvorfor har i valgt præcis den hest og den race ?? Og hvad bruger i den til Ride, kåring e...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
5. jun 2008
Visninger:
234
Så er der lige en opvågning til alle ! Der altså elsker store kraftige heste. Jeg har i lang tid kigget efter en god side om shireheste og nu har jeg fundet ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
16. maj 2008
Visninger:
267
Selen til sulky?? Lidt hjælp fra nogle kloge hoveder søges :-D Hvilken sele kan jeg benytte på min pony, når den trækker vores let...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
15. maj 2008
Visninger:
805
forskellige klasser kørsel?? Min mormor er vild men kørsel så jeg ville invitere hende til birken, fredag, lørdag eller søndag. men det er bare såda...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
29. apr 2008
Visninger:
412
Stævne i Revsø Axel har været til sit første kørestævne i søndags, og jeg er da helt stolt af min hest:o) Han har kun været kørt 3 ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
11. mar 2008
Visninger:
545
vogn sælges vil bare lige sige at jeg har en jumbe tilsalg.. se den under min profil XD
Gruppe Diskussion
Oprettet:
2. mar 2008
Visninger:
294
bidløs trense når man kører ? Hejsa, jeg har brug for lidt hjælp her. Jeg vil meget gerne køre langtur med hestevogn med sådan en dejlig Shire fora...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
24. feb 2008
Visninger:
919
Tilkøring - fremgangsmåde Hvordan træner i jeres heste/ponyer til at kunne køres med? Hvor meget skal de mestre inden der kommer vogn på? Hvorn...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
21. feb 2008
Visninger:
397
Stævne i dag? Nogen der var til stævne i dag vestbirk? Var derude med Henrik Høper og fik taget rundt regnet 700 billeder (så bær ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
17. feb 2008
Visninger:
188
Hvor er i fra? Ja dumt spørgsmål, me hvor er folk fra? Tænkte at det da kunne være lidt hyggeligt hvis der var nogen her fra området d...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
12. feb 2008
Visninger:
615
"Min" kørehest Ja så fik jeg endelig oprettet Balder, så nu kan i se hvad det er jeg kører rundt med:o) Balder er min fars hest, og...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
28. jan 2008
Visninger:
348

Annonce