Forum kategorier

IslænderElsker

IslænderElsker

Medlemmer: 599
Forside Forum Medlemmer Annoncer Heste

Indlæser...
Sortering
kåringstræning: hvordan og hvem? jeg håber på min unghest er god nok til at kåre. Hun skal til byg. bedømmelse her til foråret (hvis alt går efter plane...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
6. jan 2014
Visninger:
1.126
Jeg søger desperart hjælp (sadel) Hej alle sammen, jeg har brugt snart 2 år på at finde en sadel som passer min unghest Tristan på 5 år. han er kvart f...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
5. jan 2014
Visninger:
2.090
Tølt in harmony Er der nogen der har prøvet det, og hvor stor / lille skal banen være( bredde/længde????
Gruppe Diskussion
Oprettet:
5. jan 2014
Visninger:
923
Efterskole Hej tænkte på om i kan anbefaler en god efterskole, hvor man kan tage sin egen islænder med?? ;)
Gruppe Diskussion
Oprettet:
4. jan 2014
Visninger:
654
Bombers bid - midtjylland ? Hejsa :-) Jeg vil gerne snarest muligt have fat på et bombers bid, så ville høre hvor jeg kan købe et henne? :-) Jeg b...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
1. jan 2014
Visninger:
1.024
De bedste ting, der er sket i 2013? :) Hej alle dejlige isfolk ;) Nu fik jeg lige lyst til at høre om jeres år 2013 med hestene :) Hvad er de tre bedste t...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
1. jan 2014
Visninger:
1.535
Året der er gået 2013 Syntes i lige skulle se min "året der er gået 2013" video Jeg har brugt lang tid på den og ville bare blive så glad, h...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
1. jan 2014
Visninger:
388
Min venindes nye hest Min veninde som arbejder på Island, har været så heldig at få en hoppe imod arbejde :-D Vil i ikke kigge forbi hendes s...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
22. dec 2013
Visninger:
627
Ny unghest, SÅ stolt :D ja idag var vi henne og hente vores nye unghoppe på 2 et halvt år. Vores gamle avlshoppe på 11 havde gået derhenne et ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
14. dec 2013
Visninger:
759
Tillidstræning og træning fra jorden :) Hej Piger :) Tænkte på om i træner, eller bruger forskellige øvelser med jeres heste fra jorden ? Laver i nogen opgav...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
13. dec 2013
Visninger:
518
STÅLER TRAILER NORDSJÆLLAND HJÆLP DERUDE Vi har fået stjålet vores to-hestes Ifor Williams Sagatrailer. Den er blå og lyset i venstre side virker...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
12. dec 2013
Visninger:
552
Fælles turridning i Østjylland snart? Jae.. nu har jeg lagt op flere gange? Er der slet ikke nogen, som snart vil være med til at arrangere nogle fede ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
7. dec 2013
Visninger:
714
farver Hej. er der nogen der ved hvilken farve der er tale om, når hesten er rød, men har hvid man og hale og NÆSTEN bliver g...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
7. dec 2013
Visninger:
626
Ny hest :) Hej alle hesteelskere ;) jeg ville bare høre om i ikke ville gå ind og byde min nye hest kolfaxi velkommen? :D tak på ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
2. dec 2013
Visninger:
472
dressur Jeg har en ismule jeg meget gerne ville træne noget dressur med, men problemet er bare, jeg ved ikke hvor jeg skal star...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
28. nov 2013
Visninger:
356
dressur Jeg har en ismule jeg meget gerne ville træne noget dressur med, men problemet er bare, jeg ved ikke hvor jeg skal star...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
28. nov 2013
Visninger:
262
forskring Hejsa :) Jeg sider og kigger på forsikringer og overvejer meget at få mine 2 små ismuler forsikret, men er lidt i tv...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
26. nov 2013
Visninger:
624
De svære beslutninger som hesteejer :b Ja har lige mindre dilemmaer jeg godt kunne blive andres blik på. Første dilemma går på lille Eygló Eygló er mit li...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
25. nov 2013
Visninger:
425
Blue Hors tilbud Hey alle Jeg skal til at købe noget tilskudsfoder fra Blue Hors og tænkte om der er nogle som ved, om der er tilbud ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
21. nov 2013
Visninger:
246
Hvornår skifte dækken? Hej folkens :) Mine to islændere (som er klippet på hals og bringe, hvilket dog allerede er groet godt ud igen) har gå...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
21. nov 2013
Visninger:
1.207

Annonce