Forum kategorier

IslænderElsker

IslænderElsker

Medlemmer: 599
Forside Forum Medlemmer Annoncer Heste

Indlæser...
Sortering
Nökkvi fra Glyngøre - afkom Hej alle I skønne islænderfolk. :) Jeg har netop købt et Nökkvi fra Glyngøre afkom, derfor vil jeg høre jer derude, om...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
9. jul 2019
Visninger:
831
Blup Hvordan finder man ud af hvad blup ens hest har, er der et sted man kan slå det op?
Gruppe Diskussion
Oprettet:
27. jan 2019
Visninger:
993
Søger ride veninde Hej piger Jeg håber at nogle af jer her vil eller kunne ha lyst til at kommer med ud og ride en tur på nogle ishest...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
19. nov 2017
Visninger:
354
Klasser til stævner Hej Alle :) Nogle der har et link eller andet hvor der står hvad man skal i de forskellige klasser :)
Gruppe Diskussion
Oprettet:
14. apr 2017
Visninger:
10.322
foredrag om fysiologisk korrekt træning! Jeg vil lige anbefale jer at bakke op om dette fantastiske tiltag fra DI! Foredrag med praktisk demonstration af flere ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
20. feb 2017
Visninger:
162
Hestetransport Hej med jer :) Jeg ville lige høre om hvilke erfaringer i har med hestetransport firmaer. Jeg skal have transporter...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
22. maj 2016
Visninger:
3.613
Ny sadel Hej. Jeg står i den situation at jeg for 4 år siden købte en sadel som min hest voksede ud af, derfro købte jeg en ny...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
26. apr 2016
Visninger:
1.116
Q fra Tølthester Hej! Jeg har overvejet at anskaffe mig Q fra Tølthester. Er der nogen som har erfaringer med den? Er den så god s...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
25. apr 2016
Visninger:
1.145
Kommission/ salg af islænder Hej jeg har 2 islænder som jeg skal solgt, den ene er en konkurrance hest til T1, og den anden er en yngre ridehest. ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
14. feb 2016
Visninger:
1.715
Nogle med WorldFengur, som vil hjælpe? Godaften :) Er der en med WorldFengur som kan hjælpe mig? Skal have slået hesten IS2000187745 / Ýlir frá Galtastöðum ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
10. feb 2016
Visninger:
385
Spørgeskema Hej islænderfolk. Jeg mangler stadig en håndfuld besvarelser på min undersøgelse, så hvis i kan låne mig 5 minutter af ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
28. jan 2016
Visninger:
466
Stutterier :) Hej Er der nogle der kender nogle stutterier, der søger staldpige/hjælper, i Danmark, Sverige, Norge eller Tyskland?...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
2. dec 2015
Visninger:
940
Den rene tølt i trav-tølt overgang Davs, Jeg vil lige høre jeres tips og erfaringer! Jeg har en 5-gænger naturtølter, med stor pastendens.. Han er meg...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
28. nov 2015
Visninger:
1.588
Aflastningsgjord Nogle der har erfaringer med aflastningsgjorde? Min sadelmager kom og kiggede på sadlen. Jeg fortalte ham at den glider...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
26. nov 2015
Visninger:
1.273
Klip eller ikke? Jeg er lidt i tvivl om jeg skal klippe min dejlige ismule på bringen og hals! Planen er at han skal rides vinteren over...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
15. okt 2015
Visninger:
951
Galop vs trav Hej Alle. Jeg har de sidste 3 år prøvet at lære min hest at galopere, men da hun er 5 gænger med stærk pas. Er det førs...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
27. aug 2015
Visninger:
1.188
Er prisen fair? Jeg har mit lille islænder hingsteføl tilsalg. Men er usikker på om prisen er fair i forhold til afstamning. Lidt info...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
2. jul 2015
Visninger:
1.153
Cip mærking af føl syntes i dette er okay eller? http://www.skrivunder.net/islandshest
Gruppe Diskussion
Oprettet:
20. maj 2015
Visninger:
286
Hólar-universitet for islandske heste Hej alle. Er der nogle af jer der ved hvad det kræver for at kunne blive optaget på Hólar? Jeg ved at man skal an...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
16. maj 2015
Visninger:
875
Jökull åbent klubstævne den 25.april Skal du ikke med til et hyggeligt stævne på Birkegården :) Husk at tilmelde dig Jökulls D-stævne inden mandag d. ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
4. apr 2015
Visninger:
324

Annonce