Forum kategorier

Schleich&Andre Modelheste

Schleich&Andre Modelheste

Medlemmer: 155
Forside Forum Medlemmer Annoncer Heste

Indlæser...
Sortering
Søger part til ung dreng. Navn: Bandit Race: dartmoor Alder: 7 år Højde: 145 Køn: vallak Vi søger en part til vores dejlige dreng da Juliet...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
18. apr 2015
Visninger:
856
Hingst sælges! [b] Hej alle. Sælger denne skønne friserhingst ved navn Jack, han bliver kaldt Bossen til hverdag :) . Han er 1,62 i st...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
12. apr 2015
Visninger:
598
Flot dressur hest sælges Det er med grænde hjerte jeg må sælge Laura til salg hun går MB i dressur og la i spring da jeg ikke har tid til hende ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
16. feb 2015
Visninger:
469
Sælger heste/pony leg Hej sælger mange heste har hopper vallaker og nogen få hingste lige fra miniature til shire og det. Kan dressur tricks ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
11. feb 2015
Visninger:
212
sælges hurtigst muligt (LEG) hej alle. har en hoppe til salg der hedder Tilde. 7 år. 148. skal sælge hurtigt da vi ikke har plads til hende på ri...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
9. feb 2015
Visninger:
164
Hoppe rendt væk Min prezwalski hoppe er rendt væk. Hun var på vores store døgnfold igår, men idag er hun pist væk. :( Hvis I ser he...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
2. feb 2015
Visninger:
146
Søger udstillings heste Hej alle på modelhestegalleri Vi har i vores familie en udstillings rideskole der udelukkende rider shows til dyreskue...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
28. jan 2015
Visninger:
319
Låner, helpart eller salg (LEG) Hej Jeg har denne dejlige oldenborg Oscar som søger låner helpart eller købe Om Oscar Race: oldenborg Farve: sort ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
26. jan 2015
Visninger:
446
Part på dressur hest (LEG) Hej Jeg søger en dressurpart til min dejlige oldenborg Oscar det skal være en stævnepart som kan tage til dressur stæv...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
26. jan 2015
Visninger:
446
Dejlig springer sælges (LEG) Det er med stor sorg i vore hjerter at vi desværre bliver nød til at sælge vores dejlige hoppe lamela Om lamela Alde...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
25. jan 2015
Visninger:
661
Dejlig smuk dressur hoppe sælges LEG Så kom tiden dsv hvor jeg skal af med min fantastiske pony. Er er blevet for stor til hende og derfor sælges hun til de...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
25. jan 2015
Visninger:
677
Akut søger alle mulige heste leg Jeg søger alle mulige heste og ponyer jeg kan hente nu lige nu
Gruppe Diskussion
Oprettet:
24. jan 2015
Visninger:
485
Søger udstyr og shetlands pony leg Hej søger udstyr og shetlandspony udstyr bomløs sadle kandar grimer hovedtøj og dækkener
Gruppe Diskussion
Oprettet:
24. jan 2015
Visninger:
201
Søger en hest og pony leg Hej søger en hest og pony hvad har i med udstyr helst palmino Wels fjorhest eller blanding ikke et krav det skal være d...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
24. jan 2015
Visninger:
372
Sød hoppe sælges (LEG) Det er med tungt hjerte at jeg må sætte min elskede hoppe tilsalg. Sally er en sød haflinger hoppe på 147 cm. Hun bliv ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
24. jan 2015
Visninger:
338
Stald Vallentin Hej alle :-) Ja jeg har nu besluttet at 'komme tilbage' :-) Men blev vildt træt af vores gamle stald navn så nu sta...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
19. jan 2015
Visninger:
1.312
Heste sælges!! (LEG) Hejsa! Jeg har nogle heste jeg skal af med:) Navn: Sandbygården's Blackie Alder: 6 år Køn: hingst Race: Frieser ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
7. jan 2015
Visninger:
887
Heste købes (Leg) Hej :) Min familie mangler to heste, altså en hest til den ene dater, her er nogle krav om hesten: 1: Ska...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
30. dec 2014
Visninger:
309
Heste Købes (Leg) Hej :) Min familie mangler to heste, altså en hest til den ene dater, her er nogle krav om hesten: 1: Skal væ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
22. okt 2014
Visninger:
300
Tre heste sælges et plag, en stor spring/dressur hest og en pony (LEG) Hej alle sammen jeg har fået solgt alle mine heste og nu mangler der bare tre her er noget info om dem ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
17. jul 2014
Visninger:
1.472

Annonce