Forum kategorier

haflinger på Det Fynske Dyrskue 2012

haflinger på Det Fynske Dyrskue 2012

Medlemmer: 20
Forside Forum Medlemmer Annoncer Heste

Indlæser...
Sortering
Møde for deltagere Fredag d. 1. Juni 2012 kl. 19 Kan alle dyrskue deltagere og andet haflinger godtfolk godt sætte kryds i kalenderen :-)...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
27. apr 2012
Visninger:
776
Hestegalla ? Hej Ville lige høre jer hvor meget man skal klædes ud, og om det både er hest og rytter ? Hilsen Frederikke Tak!
Gruppe Diskussion
Oprettet:
24. apr 2012
Visninger:
425
overigt over tilmeldt opvisningsheste vi har i dag modtager følgende, efter min mening ret mangelfuld liste over opvisningsheste, fra dyrskuet. __________...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
15. apr 2012
Visninger:
832
Hvem er tilmeldt dyrskuet?:-) Hej :-) Syntes det kunne være sjovt at følge lidt i med hvem der er tilmeldt til dyrskuet:-) både som udstillings hest...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
4. apr 2012
Visninger:
544
Link til tilmelding af opvisningshest jeg syntes det kan være lidt svært af finde stedet hvor opvisningsheste tilmeldes, men her er linket : (link fjernet) ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
24. mar 2012
Visninger:
219
referat fra raceguids og opvisningskoordinator syntes lige i skal have mulighed for at læse referatet og få information fra mødet for raceguides og opvisningskoordina...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
24. mar 2012
Visninger:
2.417
Regler for sikkerhed ved færdsel Regler for sikkerhed ved færdsel med heste og ponyer på Det Fynske Dyrskue 1. Alle udstillere, opvisningsdeltagere,...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
24. mar 2012
Visninger:
860
travløb in hand Information om Travløb in Hand Tilmelding Skal ske på dyrskuepladsen senest fredag d. 15. juni 2012 kl. 13.00 i Hes...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
24. mar 2012
Visninger:
895
mønstringskonkurence Information om Mønstringskonkurrence Tilmelding Skal ske på dyrskuepladsen senest fredag d. 15. juni 2012 kl. 13.00...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
24. mar 2012
Visninger:
261
Hesteguides :-) Det Fynske Dyrskue løber af stabelen i dagene fredag d. 15. juni - søndag d. 17. juni 2012 og i den forbindelse søge...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
24. mar 2012
Visninger:
598
Galla:-) nu har vi fået endelig bekraftigt at temaet i år er Disney og haflingerne er på Løvernes Konge Hestegall...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
19. mar 2012
Visninger:
993
i dag kl. 16 åbnes der for tilmelding. så er det nu der kan tilmeldes :-) se mere på www.detfynskedyrskue.dk
Gruppe Diskussion
Oprettet:
19. mar 2012
Visninger:
237
forskelden på udstillingshest og opvisningshest forskelden på udstillings hest og opvisningshest:-) ja det er jo et rigtigt godt prørgsmål som jeg i dag har fået fr...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
6. mar 2012
Visninger:
1.173
mønstrings dag INVITATION TIL MØNSTRINGSDAG. I forbindelse med det Fynske dyrskue vil vi gerne invitere alle jer med Haflinger til ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
6. mar 2012
Visninger:
366
Super go nyhed :-) spar penge :-) medlemskab Hej alle sammen. En god nyhed til jer der vil udstille på dyrskuet men ikke ønsker at være medlem af avls foreningen så...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
5. mar 2012
Visninger:
387
Galla tema? Ved godt det ikke er mig der bør spørge, men hvis temaet bliver disney til dyrskuet. Hvad "film" har vi så valgt? eller...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
27. feb 2012
Visninger:
678
Kvadrille deltager søges Vi står og mangler en sidste deltager i vores haflinger kvadrille, er det noget for dig så skriv endelig til os. det vi...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
27. feb 2012
Visninger:
875
overnatning jeg skal deltage i dyreskuet med min haflinger Laika og mangler overnatnings plads til mig og en hjælper. Er der nogen ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
24. feb 2012
Visninger:
577
Brugsklasser Hvem vil være med i disse klasser ? Og i hvilken ( dressur, spring eller kørsel)
Gruppe Diskussion
Oprettet:
16. feb 2012
Visninger:
242
dyrskue/haflinger info d. 15-2-2012 Det Fynske dyrskue 2012 med Haflingere Se mere på www.detfynskedyrskue.dk Tilmedlig åbner d. 19-3-2012 Vi holdt et...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
15. feb 2012
Visninger:
1.474

Annonce