{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Føler mig... Ja tom...
  • #3   7. okt 2013 jeg er bare hjemme ligesom de andre dage, jeg må ikke ride i 4 uger smiley

• #4   7. okt 2013 Har lige været i skole og efter en emnedag ang. Politik og 2 fritimer hvor vi intet lavede, har vi fået fri ! smiley
    Skal hjem til ponyen og hygge med ham smiley
    God bedring til dig smiley

//Stephanie N M Poulsen

• #5   7. okt 2013 afhængigt af hvor slemt du har fået mono'en, så kan det være at du ikke ryger på 'bænken' for længe.

Altså bare at du kan sidde på hg siger mig at det ikke kan være så slemt smiley

Jeg havde 40 i feber, levede af isvand og regnbueis, fordi min hals var snøret sammen - min mor måtte dele pesetas-vingummier i kvarte (not kidding). Vores læge kom på hjemmebesøg og jeg endte med at blive indlagt på epidemi-afdelingen på rigshospitalet. På den positive side var det en effektiv slankekur.. min 'kampvægt' som feberfri bagefter var på 45kg.

• #6   7. okt 2013 Jeg har ikke redet i 3 uger efter jeg blev akut indlagt med betændelse i ryggen/lænden.
    Må stadig ikke ride og de siger jeg godt kan regne med i hvert fald 2-3 uger endnu! smiley
    Så jeg kender det alt for godt.
    Gid bedring til dig.

• #7   7. okt 2013 Du kan godt skridte selvom du har kyssesyge, det er bare hvis det bliver for vildt med bevægelserne så er det farligt for milten så vidt jeg kan forstå.
    Jeg har selv haft kyssesyge, det blev dog ikke opdaget før meget senere. Jeg havde bare almindelige influenza symptomer så jeg fortsatte bare som igenting, og jeg var altså på et islænderstutteri og arbejde og red langture og alt muligt. Først flere måneder senere kom jeg til lægen fordi jeg blev ved at blive syg hele tiden og var ved at blive smidt ud af gymnasiet pga fraværd og der kunne lægen se at jeg havde haft det.

Men god bedring til dig. Håber ikke det er slemt.

• #9   7. okt 2013 Jeg skal over og hilse på ponyen senere
    God bedring til dig

• #10   7. okt 2013 Sidder i min seng, og har lige set "V for Vendetta" smiley

God bedring til dig

Kommentér på:
Føler mig... Ja tom...

Annonce