{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
907 visninger | Oprettet:

Føler mig frustreret :( {{forumTopicSubject}}

Ja, føler mig sgu så frustreret i hele tiden! smiley Føler aldrig jeg har tid til mig selv.. og venner endda..

Hvis jeg ikke er i skole så arbejder jeg, hvis jeg ikke gør det så jeg ude ved hestene, og hvis jeg ikke gør det så er jeg hjemme og spiser og sover osv smiley

Jeg føler ALDRIG jeg nogenlunder har en dag til mig selv eller være sammen med vennerne! smiley det er SÅ sjældent! smiley

Andre end mig som har det sådan? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Føler mig frustreret :(
  • #2   22. dec 2013 Hos mig ser det sådan ud at jeg ikke en gang har tid til min hest. har ikke set hende i en måned så vi kan godt bytte hvis du vil:)

• #3   22. dec 2013 Simone? Skal vi, jeg er så tæt på at gi op med det hele smiley Jeg ser kun mine heste 1 gang i ugen nu smiley førhen var det 3-4 gange i ugen og der var det svært nok i forvejen smiley

• #4   22. dec 2013 Jeg har også en lidt stresset hverdag, men jeg nyder det!
    Jeg ved jeg ikke må have hest hvis jeg ikke passer min skole ordentligt, så gør alt for at det bliver overholdt:-)

• #5   22. dec 2013 Jep, med fuldtidsstudie, tre studiejobs og en hest - så kan du tro Jeg kender følelsen. Men jeg 'lader op' når jeg er ved hesten. smiley

• #6   22. dec 2013 Mette... Det er også bare det når man sgu gerne vil ha en kæreste smiley har nu været ingle i over et halvt år og gider det ikke mere smiley savner en jeg kan holde mig tæt ved.. det er dog dsv umueligt nu hvor hestene fylder så meget, hvor jeg endda forsømmer mine heste smiley

• #7   22. dec 2013 Find en part til krikkedyrene der betaler lidt, så kan du skære ned på arbejdet. smiley

• #8   22. dec 2013 Jeg har også en smule travlt for tiden! smiley Men det er hos hestene, for jeg har valgt, at i stedet for et arbejde som at gå med aviser eller være opvasker (går i 8. klasse så kan ikke så meget andet) rider jeg nogle af opstaldernes heste smiley Men kender godt det der med ikke rigtig at have tid til sig selv, eller for mit vedkommende også lidt min familie... smiley

• #9   22. dec 2013 rynkerosinen... der har jeg så også et problem.. jeg stoler ikke på folk til at ride mine heste uden mit opsyn.. -.-'

• #10   22. dec 2013 Mit forslag ville i så fald være at du finder en, du kan lide og som du ved er en rimmelig dygtig rytter. Så lader du vedkommende ride de første gange under dit opsyn indtil du føler dig tryg ved det. smiley

• #11   22. dec 2013 Du er kun 16. smiley Er det ikke lidt tidligt at være træt af at være single? Jeg har været single hele mit liv, og det passer mig sådan set fint smiley

• #12   22. dec 2013
    Tid til sig selv, hvad ville du bruge den på?
    Rigtig, rigtig mange mennesker ville få Oceaner af tid til sig selv hvis de lukkede deres pc'er, Ofte sidder man ved computeren flere timer end man lige regner med i løbet af en uge.

Men hvis du er ved at køre dig selv ned med stress, så ville jeg prioritere og få rettet op på din hverdag. Nu skriver du at du ikke stoler på nogen til at ride dine heste uden dit opsyn - hvorfor? Jeg ved godt man ikke skal overlade sin kære til hvem som helst, men så kunne du jo være med de første gange indtil du har set hvad du har behov for - en prøvetid er ALTID iorden smiley

Skolen må du få struktureret så du ved hvilke timer du læser/laver lektier i og det samme med arbejdet. Planlægning kan virkelig være en STOR hjælp i en travl hverdag.

Kærlighed er utilregnelig, og manden i dit liv kommer helt sikkert dumpende når det passer dig aller aller dårligst smiley Men så planlægger man igen og får ham flettet ind. Det samme med dine venner.

Men jeg synes du skal overveje en part, det ville nok tage "toppen" af "den dårlige samvittighed". Og du vil nok lynhurtigt kunne mærke på hestene om de trives med parten eller ej.

Jeg håber du får det hele til at gå op i en højere enhed, selvom det bestemt ikke er nemt. smiley

• #13   23. dec 2013 okay nyt problem.. lige præcis nu har jeg snakket med min mor.. hun vil hellere sælge mine elskede heste end hun vil have part på dem.. av.. smiley

Men Line du har sgu lidt ret..

• #14   23. dec 2013
    Måske du skulle gå af med den ene så?:S

Det er på alle måder en helt urimelig beslutning det ved jeg godt, men nogle gange skal man sætte hestenes behov over sine egne - med det ikke sagt at de ikke har det godt, for det er jeg ikke i tvivl om at de selvfølgelig har! smiley Men for din og hestens skyld kunne det være den ene havde bedre af at komme et andet sted hen måske?
    (jeg håber ikke du tager det her forkert, for det er bestemt ikke for at genere! Det er bare utrolig svært at få formuleret ordentligt :O. )

Jeg har aldrig "ejet" min egen hest, jeg har altid været part'rytter / helpart osv. og jeg har lært mange skønne hesteejere at kende gennem tiden, og faktisk fået en ekstra familie smiley Det kunne være din nye bedste veninde sidder bag skærmen et sted smiley Det er i hvert fald værd at overveje synes jeg smiley

Men du må for guds skyld ikke køre dig selv helt ned :S

• #16   23. dec 2013 Jeg går sgu aldrig af med min heste smiley never! Udover hvis de skal aflives..

Kommentér på:
Føler mig frustreret :(

Annonce