Hvad kan man gøre? {{forumTopicSubject}}
Hej Alle.
Det er sådan at jeg har en ELSKET part.
Han skulle slagtes, men min partejer, var derude og valgte at "låne" ham og prøve at træne ham, da han ikke havde sevtillid, stolede på mennesker, osv.
Hun fik ham til sidst gratis, men fordi hun er så godtroende om alle mennesker hastede det ikke med at få kontrakt og ejercertifikat.
Nu er det så sådan, at han skulle opereres for ulvetænder, og kom derfor tilbage til sin gamle ejer, ind til han var frisk igen.
Min parts ejer skulle ud og hente kontrakten og ejer certifikat, men gamle ejer lukkede ikke op.
De havde aftalt det hele, tidspunkt og dato (de skrev aftenen før) men der blev ikke lukket op.
Gamle ejer svarer nu ikke på opringninger, smser og lukker ikke op.
Vi kan ikke gøre noget, da vi jo ikke har papirene på ham, fordi hun ikke kunne finde dem før nu.
Hun har nu ikke svaret i 1 måned, og jeg er SÅ ked af det, da jeg virkelig elsker den hest mere end mit eget liv! (det er måske e egoistisk tanke, men mere end min familie)
Er der noget man kan gøre for at få hesten tilbage?
Har i nogle forslag, og hvad skal jeg gøre som part?
Knus Sandra.
P.s. Jeg vil ikke have noget hate på noget i denne tråd, da jeg kun søger hjælp, ikke meninger om mig, hest eller andre personer...
feb 2010
Følger: 24 Følgere: 22 Heste: 5 Emner: 82 Svar: 647
Men ja, forstår det godt. det er svært at forstå hvad jeg mener
Vi har pas på ham, men alt andet har gamle ejer
feb 2010
Det kan man jo bare få lavet et nyt af
maj 2011
Følger: 27 Følgere: 25 Heste: 2 Emner: 78 Svar: 491
feb 2010
Kun at de skulle mødes for at få papirene.
Så vi ville ikke have beviserne til at vinde en retssag.
Hun har masser af beviser der er på hendes side.
Hun har jo papirene.
Hvad kan man gøre?