{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.995 visninger | Oprettet:

hjælp til tale {{forumTopicSubject}}

kære HG

Jeg skal giftes og er ved at ligge sidste hånd på min tale til min kommende mand, vil i gøre mig den ære at give noget konstruktivt kritik så jeg kan blive færdig ?

Jeg vil gerne starte lidt utraditionelt, jeg vil takke alle gæsterne for at være her i dag, for uden jer, kedeligt bryllup smiley
Så vil jeg sige tak til min skønne svigerfamilie som jeg elsker på både godt og ondt, i har været min anden familie. Jeg kan ikke fortælle med ord hvor skønt det har været at ”blive lukket ind” fra dag et, og der ingen spørgsmål blev stillet til min alder da Ole og jeg fandt sammen. I gennem Oles og min tid sammen har i støttet os, og vil hellere end gerne hjælpe hvis vi/jeg har et problem.

Jeg er jer for dette evig taknemlig for at have bragt en så skøn dreng/mand til verden som man mand smiley jeg er glad for at kunne ”overtage” ham, og jeg vil love at elske ham som ingen andre kan smiley

Min mand
Endelig er du min mand i stedet for min kæreste, det har jeg ventet mange år på at kunne sige…. Min mand!!!!!
Jeg kan huske da vi havde været kæreste i ganske kort tid, måske et år, og vi sad og hørte westlife – I wonna grow old whit, og jeg sagde at jeg havde lyst til at blive gammel med dig, at vi skulle sidde i hver vores gyngestol og se på nattehimlen mens vi snakkede om det liv vi havde levet sammen. Dengang virkede du bange og panisk over jeg så så langt ud i fremtiden, men allerede dengang viste jeg at vi var som skabt for hinanden!

Vi har været sammen i over et årti og jeg må indrømme min kærlighed for dig er ikke blevet mindre, den vokser sig større og større, og hvor gang jeg ser på dig skal du vide mit hjerte springer et slag over smiley Du er så fandens smuk og jeg glæder mig til at vi får børn sammen, jeg tror ikke det kan gå helt galt, med dit smukke ydre og min intelligens, eller er det omvendt smiley ?
Da jeg friede til dig, selvom det jo hverken var den 14 feb eller skud år, havde jeg så mange sommerfugle i maven, at jeg troede jeg skulle dø. Jeg var bange for hvad du ville sige…. Om du blev skuffet over det ikke var dig der fik lov, om jeg gjorde det forkert og om du overhovedet havde lyst, selvom vi havde joket en del om det…

Jeg tror det er de færreste par som har været igennem det som vi har, vi har været der ved hinandens side i alle de vigtige ting, og for det min skat, er jeg dig dybt taknemlig for, og jeg ønsker af hele mit hjerte at det skal foresætte sådan resten af vores liv!
Jeg vil gerne runde min tale af med et citat, igen fra westlife ? de har fulgt min kærlighed til dig, lige fra da vi mødtes til nu, hvor deres sang you raise me up giver et indblik hvad du gør for mig smiley
You raise me up, so i can stand on mountains.
You raise me up, to walk on stormy seas.
I am strong when I am on your shoulders.
You raise me up to more than I can be!

på forhånd tak smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp til tale
Kommentér på:
hjælp til tale

Annonce