530 visninger
|
Oprettet:
Hjælp til tale!!! {{forumTopicSubject}}
Hej HG
nu er det snart min tur til at blive konfirmeret, og tænker på når man skal holde takketale. Hvem og hvor mange personer syntes i man skal kommer ind på? Jeg tænker, ved jo godt jeg skal sige blabla tak fordi i er kommet blabla.. mor & far, men jeg tænker kan man også snakke om sine andre familie medlemmer? evt. veninder osv? hvad synes i kunne være en god takketale.. HJÆÆÆÆLP!
på forhånd tak
apr 2007
Følger: 38 Følgere: 62 Heste: 4 Emner: 29 Svar: 393
mar 2009
Følger: 65 Følgere: 66 Heste: 3 Emner: 14 Svar: 57
apr 2007
Følger: 38 Følgere: 62 Heste: 4 Emner: 29 Svar: 393
Hvis der er nogen der har hjulpet og støttet dig meget i dit liv, når det har svært kan du også takke dem
dec 2009
Følger: 13 Følgere: 12 Heste: 2 Emner: 41 Svar: 422
Jeg snakkede vidst til mine forældre og min søster, hvis jeg husker rigtigt. Kom med nogle sjove historier, som betyder noget som mig og som jeg husker. Også takkede jeg ellers bare folk fordi de gad at komme og alt det der.
Hvis du kan og har nerver til det. Så hold den fra hjertet. Det giver nogle fantastiske taler. Jeg kan ikke selv Men når du snakker fra hjertet kommer det mere naturligt og du kommer ind på dem du vil og hvad du vil. Hvis du snakker i for lang tid skal gæsterne nok vise eller sige det
Nu ved jeg heller ikke hvordan din familie er med taler Det er jo meget forskelligt hvordan man holder taler, hvad man snakker om og i hvor lang tid Har jeg ihvertfald oplevet
Men held og lykke med det og tillykke med konfirmationen når den kommer
mar 2009
Følger: 65 Følgere: 66 Heste: 3 Emner: 14 Svar: 57
mange tak for dine gode råd, dem vil jeg tage til mig. Det er rigtigt hvad du siger, med det fra hjertet. Tusind mange gange tak, jeg er glad for din hjælp, nu ved jeg da hvad jeg skal tænke på
dec 2009
Følger: 13 Følgere: 12 Heste: 2 Emner: 41 Svar: 422
Hjælp til tale!!!