Tale... HJÆLP!! {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen...
jeg skal holde en tale her den 11. august for min familie og ville høre om i ikke ville pleace være søde at læse den og sige hvad i syntes om den om der er noget der mangler eller hvad man nu siger.
TALEN:
Kære alle sammen.
først og fremmest vil jeg gerne sige velkommen her til. jeg vil gerne holde en lille tale for jer alle sammen. det er sjællendt jeg gør det men i dag er noget specielt.
Jeg vil gerne takker jer alle sammen for det i har gjord for mig og at i har været der til at støtte mig igennem alt det jeg har været igennem i mit liv. i har hjulpet mig meget på hver jeres måde som betyder meget for mig og i har gjordt mig til den person jeg er i dag hvilket jeg er glad for at i har.
Da jeg startede i pleje familie var der mange af jer der var der for mig da jeg havde det svært men en der især var der for mig som dessværre ikke er her i dag er Ranke. Hun har hjulpet mig meget igennem det jeg har været igennem.
Da jeg kom på ringe kost- og realskole var det hårdt for mig at give slip på det gamle og komme hen til noget nyt men i har alle muntret mig meget op og fået mig til at se posetivt på tingene hvilket jeg er glad for.
Da jeg havde anoraksi var der specielt nogle der hjalp mig igennem det og det er Anette, maja, mor, jan og Charlotte.
fire piger som jeg gerne vil fremhæve meget i den her tale er mine bedste veninder fra HLS og det er Kristine, alba, mathilde og Michaela. jeg har kendt alba og mathilde siden børnehaven og de støtter mig i alt. kristine har jeg kendt siden 1 klasse og hendes familie er som min ekstra familie. Michaela har jeg kendt i et halvt år og når jeg er sammen med hende kan man ikke andet end at grine for hun er det sødeste menneske på denne jord.
Der er måske nogle jeg ikke har nævt lige nu men i betyder stadig meget for mig.
Tusind tak for alt jeres støtte i mit liv. I betyder alle sammen rigtig meget for mig og jeg elsker jer alle sammen virkelig højt.
feb 2010
Følger: 70 Følgere: 62 Heste: 6 Emner: 76 Svar: 130
jun 2007
Følger: 69 Følgere: 65 Heste: 3 Emner: 52 Svar: 171
feb 2012
Følger: 15 Følgere: 14 Heste: 1 Emner: 4 Svar: 37
jul 2005
Følger: 28 Følgere: 28 Heste: 3 Emner: 102 Svar: 560
Synes dine tale er god. Og dem som talen retter sig "til" ved jo hvad de har gjort og hvad du har været igennem, så det skal nok røre dem
Jeg var engang til en konfirmation, hvor begge pigens forældre døde af kræft i løbet af 2-3 år (mener jeg?) og så min faster som var gudmor til begge børn havde sagt ja til at adopterer dem, så de ikke skulle forlade byen og deres venner. Hun har virkelig reddet dem, fordi pigens storebror sagde at hvis de blev sendt over til deres moster, ville han stikke af med søsteren.
Nå men hun tog sig af dem, og her er vi ved konfirmationen, og pigen vil gerne ligesom vise og sige sin tak til min faster. Hun rejser sig, og det eneste hun får sagt er min fasters navn, og så bryder hun sammen. Sammen med resten af gæsterne faktisk, der skulle ikke mere til. Vi vidste alle hvad hun havde været igennem og faktisk gerne vil sige. Så det var en flot tale, selvom hun kun kunne sige navnet.
jun 2007
Følger: 69 Følgere: 65 Heste: 3 Emner: 52 Svar: 171
Team steninskog: Tak:-D<3WOW det lyder vildt. det er flot af hende at hun havde den tanke og ville gøre det
jul 2005
Følger: 28 Følgere: 28 Heste: 3 Emner: 102 Svar: 560
Selv tak ja det var virkelig flot!
Tale... HJÆLP!!