Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Hænge 3 lamper op😊 500 kr.
  • Elektriker 700 kr.
  • Afmontering og montering af opvaskemaskine (plus fix af tilkalket vandhane) 1.250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vildsund marked hvad skal i ha??
  • #1   22. jul 2013 noooh det er ik i morgen vel??? aaarh altså =(

• #2   22. jul 2013 Hvad/hvor er det? smiley

• #3   22. jul 2013 Hvorhenne?? oplysninger har aldrig hørt om det!! smiley

• #4   22. jul 2013 Starter i morgen og slutter på torsdag smiley
    Det er i vildsund smiley et kæmpe marked med alt hvad hjertet begaver simpelhen!

• #5   22. jul 2013 okay! Lyder mega fedt!! smiley

• #6   22. jul 2013 Hvor i landet er Vildsund? smiley

• #7   22. jul 2013 Hmm regner ikke med at skal have noget. Men regner med at få solgt et par heste, fik allerede en solgt i dag. Og det bedste ved det er at den bliver opstaldet ved os igen, lækkert!:D

• #8   22. jul 2013 hvor i landet er Vildsund og hvad tidsrum er det i
    er det en hjemmeside eller noget

• #9   22. jul 2013 Info til alle os der er hørebinde og ikke har læst om det fordi de er øjedøve?? smiley

• #10   22. jul 2013 Det er det også!:-)

• #11   22. jul 2013 Vilsund marked er oppe ved thisted smiley

Det er et bette hyggeligt marked lige ned til fjorden smiley

• #12   22. jul 2013 Hvis i hvem hvor Nykøbing mors er så er det på den anden side af broen smiley

Fra 10 til.. Pas

• #13   22. jul 2013 Info om hvad det er: http://www.vildsund-marked.dk/Program.html
    Det er et marked, som de mange andre der køre over sommeren og der er tradition for man skal derned og kigge og drikke øl smiley
    Jeg skal derned og man ved aldrig om man finder noget. MEN fanme nej om jeg vil købe dyr sådan et sted. Synes det er en mærkelig holdning at have til dyr og behandling af dem.. Det vil jeg ikke støtte, så hellere købe ved en privat som kan vise hvilke omgivelser hesten lever i og hvordan den bliver passet. Puha jeg synes det er frygtelig for de markedsdyr!

• #14   22. jul 2013 Vi har haft dyr med de sidste mange år. Og vi har altid fået ros af folk og dyrlæger for hvor godt vores heste har det. De har adgang til vand og hø døgnet rundt. De blive striglet gået ture med hver dag. Jeg ved godt at alle ikke er sådan. Men man skal passe på hvad man udtaler sig om. Aldrig om jeg selv vil købe på et markede uden at se forholdene hjemme. Men jeg syntes folk skal passe på med hvad de siger om ting de ikke ved noget om smiley

• #15   24. jul 2013 Mia: Det er muligt de har det godt. Men det er IKKE god behandling at binde sin hest til en trailer, lastbil, container eller lignende, hvor den ingen bevægelsesfrihed har, ikke kan søge skygge eller sove ordentligt. Desuden synes jeg også man skal tage stress faktorer op til overvejelse. Hestene står klods op af tivoli til vildsundmarked, hvor der køre højt musik, mennesker der taler højt i mikrofoner og vild musik om aften. Og fy føj om jeg ville byde min hest at fulde mennesker skulle vælte omkring min hest, for slet ikke at snakke om hvilket show de skal stå model til med børn og forældre, der absolut INGEN viden om hesten har, skal gå og klappe dem. Dyr høre IKKE til på marked og det er kun useriøse køber der vælger at tage et dyr, specielt et stort dyr med hjem derfra. Nægter at støtte det. Min søster har en hest fra vildsund marked, som tidligere ejer redde dernede fra. Den var hverken for tynd eller noget, men den var skadet oveni og den bærer præg af det den dag i dag, 10 år senere. Jeg vil ikke give kredit for folk passer deres dyr pænt dernede, for det skal alle sgu, marked eller ej. Vi vælger dem, ikke den anden vej rundt smiley
    Så nej, jeg ændre ikke mit syn, for min hest skulle aldrig udsætte for sådan et cirkus, sådan behandler man ikke dem man elsker, mennesker som dyr smiley

• #16   24. jul 2013 Stine k: vi bliver aldrig enige. Vi vælger selv ikke at være der alle dagene. Men aldrig har vi haft heste der var skadet af det. Jeg hader bare folk der mener at det er total mishandling. Hvad med stresfaktoren ved et stævne? Der er mange som ikke behandler dem ordentlig som jeg skrev før. Men jeg åbner munden og siger noget til dem. Vi hverken sælger eller køber af dem der har hest med der ned. Men syntes vi skal stoppe diskussionen nu. For vi bliver olle enige og vi kommer også næste år!

Kommentér på:
Vildsund marked hvad skal i ha??

Annonce