{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
965 visninger | Oprettet:

overtale sine forældre {{forumTopicSubject}}

Halloooooo...

Jeg har været ude og prøve en sk*de dejlig hest her i formiddags, og vi er nu taget hjem for at tænke over tingene, jeg tror at mine forældre er lidt bange for at jeg kommer til at sætte min pony lidt til siden, hvis jeg har to heste, så hvis I har nogle gode ideer til hvordan jeg skal prøve at overvise dem om jeg ikke sætter ponyen til side, og at det er min drømmehest, så skriv:-):-D:-P

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  overtale sine forældre
  • #1   14. jul 2013 Prøv at sætte dig ned, stille og roligt, og forklar dem det helt stille smiley Det nytter 9 ud af 10 gange ikke at plage alligevel n_n

• #2   14. jul 2013 Jeg går ud fra at konsekvensen hvis en af dem bliver tilsidesat vil være at den skal sælges. Fortæl dem at det ved du og det er du indstillet på. Så er det helt op til dig at vise at du er sej nok til at klare dem begge.

• #3   14. jul 2013 kan ikke se, hvorfor de har ladet dig prøve en hest, hvis de ikke vil lade dig ha to i frygt for at du til side sætter ponyen?

• #4   14. jul 2013 Vis dem at du har tid og lysten til to. Hvis det var mig ville jeg vise at jeg stadig elsker ponyen og ikke overser den ved at få nr. 2, og ellers lade mine forældre give tid til at tænke, for så ville de normalt føle at hvis jeg nævner det for meget at jeg plager og er desperat efter kun dén hest. smiley håber det gav mening.

• #5   14. jul 2013 Okay tak for hjælpen alle sammen:-D

• #6   14. jul 2013 Jeg havde det samme problem bare med en hest, men fordi jeg viste at jeg kunne passe min skole, arbejde og ride ponyen og hesten fik jeg overbevist dem til at købe ham.

Vis du har overskud til det hele, eller bare generelt i hverdagen. det gjorde jeg og det gav pote!
    Aftal Evt. men hende der ejer ham, at du skal ride den igen, hvor du først rider din egen, og så bruger du tid på den anden efter!.
    It's the same i did! smiley

Kommentér på:
overtale sine forældre

Annonce