{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
618 visninger | Oprettet:

CSF
CSF
Følger: 1 Emner: 107 Svar: 1.920

At komme sig over én (gode råd!) {{forumTopicSubject}}

Ja, nu snakker jeg ikke døde, men mere tidligere venner / flirter hvor man har mistet kontakten helt og lige i dette tilfælde er den ene part fuldstændig stoppet med at svare eller tage kontakt.

Det har været rigtig slemt her i eksamensperioden, fordi jeg hele tiden har tænkt på ham og det har forstyrret min koncentration. Mangler dog kun et par prøver igen.

Det har bare virkelig slået mig ud.
Sidst vi var sammen for 2 1/2 måned siden, gav han mig en lille broche, som jeg sender tilbage i et brev i morgen. Bliver så ked af det og frustreret, når jeg kigger på den, så vil helst bare have alt, der minder om ham væk. Har ikke hans nummer eller facebook længere, det er slettet.

Hvad gør i, når i mister nogen??

Udover at spise flere tons chokolade selvfølgelig. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At komme sig over én (gode råd!)
  • #1   17. jun 2013 Spiser et ton chokolade mere? smiley

• #2   17. jun 2013 Spiser flere tons is!! smiley
    -ej, undskyld, den lå lige til smiley

Jeg bruger tiden på noget andet, og beskæftige mig med fx hest. Ellers går jeg en tur med min dejlige hund og tænker. Det letter smiley held og lykke smiley

• #3   17. jun 2013 Og så motionere jeg lidt bagefter for ikke at føle jeg blive fed..

• #4   17. jun 2013 For ikke så længe siden mistede jeg en af mine tætteste veninder og jeg slettede hende fuldstændig fra mit liv. Men hun havde så også svinet både mig og min hest til over flere måneder, så jeg var helt afklaret med mig selv fra starten af at det har været det bedste!
    - Og med kærester og sådan har jeg heller aldrig som sådan sørget.. Det har jeg også været helt afklaret med :). Og veninder har jeg altid været så vrede på, så der har heller intet problem været smiley

Men jov, jeg kender følelsen! Jeg drikker mig en masse cola, spiser en masse chokolade, ryger en masse smøger på en tøsseaften med min veninde, hvor vi sidder i hver vores sofa, og tuder over 'dear john', og sørger mest bare for at komme ud, og tænke på noget andet! smiley

• CSF
    CSF Tilmeldt:
    feb 2011

#5   17. jun 2013 Der er ikke andet for end mere chokolade. smiley

Kan sagtens tilgive, hvad han gjorde, men er vildt skuffet over, at han ikke engang ville snakke, efter vi havde været sammen. Det nager mig virkelig meget, men glæder mig da til at sende den dumme broche i morgen.

Hvad er der af gode tudefilm udover Dear John? smiley

• #6   17. jun 2013 The notebook smiley
    Ellers plejer min veninde og jeg bare og søge lidt rundt på netflix indtil vi finder en god tudefilm! smiley

• #7   17. jun 2013 årh.. hvad fanden gjorde man? (har haft den samme i 2½år)
    tror sku egentlig bare at jeg trænede..? og sørgede for at se kamp godt ud, hvis man lige skulle støde ind i ham.. og så fandt jeg en rebound. smiley

• #8   17. jun 2013 Årh ja det der med at komme sig over en man har mistet - det er svært...

Min x var mig utro fandt jeg ud af, og så gjorde jeg det forbi... Men jeg elskede ham stadig, og han var min første rigtige kæreste osv osv - total tøse rosenrød forelskelse...

Min søster og jeg tog så i motions center "for så skulle jeg sku vise ham, hvad han havde mistet"... Og hovsa, efter en måned - mødte jeg min nuværende kæreste, som jeg har været sammen med i 9 år nu....

• #9   17. jun 2013 Enig med Missen. Jeg ser altid virkelig godt ud og virker total overkuds'agtig hvis jeg har slået op med en kæreste/mistet en veninde, bare for at de kan se hvor fuldstændig ligeglad jeg er - at jeg så sjældent er ligeglad er selvfølgelig en anden side af sagen, men det behøves de jo ikke at vide smiley
    Den bedste 'hævn' er nu engang at se brandgodt ud og virke som om det ikke rør en at an ikke længere er sammen

• #10   17. jun 2013 Jeg ser Bridget Jones Dagbog sammen med min hund og så drikker jeg varm kakao og spiser bland selv slik.. smiley

Og så begynder jeg at træne smiley

• #11   17. jun 2013 Ser ps i love you, spiser lidt is til & derefter går træningen ellers i gang!

• CSF
    CSF Tilmeldt:
    feb 2011

#12   17. jun 2013 Hvor er det irriterende, det sker lige, når der er eksamener smiley

• CSF
    CSF Tilmeldt:
    feb 2011

#13   17. jun 2013 Det lettede virkelig at få sendt den broche! Tænker ikke på ham på samme måde nu, så tror bare, det var det der med at se den hver gang, jeg skulle i seng..

Kommentér på:
At komme sig over én (gode råd!)

Annonce