{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
762 visninger | Oprettet:

Tvivl omkring pony - brug for lidt input {{forumTopicSubject}}

Kære alle

Undskylder på forhånd hvis det bliver lidt langt og gnidret, men håber stadigvæk på nogle gode input... smiley

Sagen er den at jeg for et år siden overtog en hingsteplag på halvandet år, den havde intet med - ingen papirer.. Den skulle gå som selskab til min venindes hingst, jeg ville give den pas osv også finde den et ny hjem... Men nu hænger jeg lidt på den, den er blevet passet efter alle kunstens regler med foder, ormekur, smed hver 6 uge osv, og nu er tiden så til at han skal have et nyt hjem.... Men..

Dyrlægen nævnte da hun chippede ham at hans ene sten manglede, ikke noget jeg tænkte over. Men nu hvor jeg overvejer en kastraktion inden salg/nyt hjem får jeg det rigtigt undersøgt... Han er klaphingst...

Mit dilemma er så i at han ikke rigtigt er nogen penge værd, en kastraktion vil koste 5000 og måske meget mere. Der er ikke rigtigt nogen der vil have ham og jeg har ikke mulighed for at beholde ham. Men jeg har heller ikke lyst til at give ham til hvem som helst, jeg syntes ikke han skal bruges til avl pga den manglende sten og det grønne pas. What to do?

Er virkelig i et dilemma, han er bare så skøn og nem, har virkelig fundet et plads i mit hjerte... Måtte bare lige have luft

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tvivl omkring pony - brug for lidt input
Kommentér på:
Tvivl omkring pony - brug for lidt input

Annonce