Lorte behandling på køge sygehus! øv os da:/ {{forumTopicSubject}}
Hej alle.
I går trådte Landeur på min storetå, jeg ser det så an til her til morgen.
da jeg vågner har den de stadig ikke for fedt, og jeg besluttede mig bare for at tage af sted!
Når jeg kommer der ned, og melder min ankomst, og alt er fint tror jeg.
Jeg bliver bedt om at vente i venterummet og det gør jeg så!
Da jeg kommer er der ikke en levende sjæl der!
Så jeg tænker, fedt så kan jeg komme hurtigt ind og få det overstået!
næ nej! Der kommer en masse andre, og de bliver alle kaldt ind.
Efter 2 timer går jeg ind og spørg hvornår de regner med det bliver min tur, og det viste sig så de havde glemt mig!
ARGH altså. nå, der gik så lige yderligere 20 min, og så blev jeg kaldt ind.
Lægen kigger og mærke, og sender mig op til røngten. jeg går så der op, og sider og venter yderligere 3 kvarter, på trods af der ingen mennsker var! Her viser det sig så, lægen slet ikke har sendt papiret der op! Endnu engang ARGH!!!!
Endelig er det min tur, jeg går ned til skadestuen igen, og få så yderligere lov til at vente i 2 timer, for at få af vide om den var brækket!
Jeg bliver så langt om længe kaldt ind, hun siger så jeg skal have tape på. jeg sider så og venter 1 timepå sygelejersken.
ikke nok med det, så har hun været inde 3 gange, og putte tape på 3 andr patienter, uden lige og tage mig med!
Jeg har ikke noget i mod at vente, men når de lige frem glemmer mig, og bliver ved med at udskyde mine tider, så bliver jeg gal!
Kan forstå det ved akutte tilfælde, men når de bare bliver ved med at tage andre ind, så forstår jeg det ikke!
Årh, undskyld hvis det blev lidt langt, havde lige lidt aggretioner jeg skulle af med!
maj 2007
Følger: 64 Følgere: 62 Heste: 5 Emner: 109 Svar: 812
okt 2009
Følger: 71 Følgere: 53 Heste: 7 Emner: 197 Svar: 2.413
Men ingen kommenntar felter, så man kan skrive hvad man syntes var dårligt!
okt 2009
okt 2009
Men der sad folk der nede med hold i nakken, en ryg der gjorde ondt osv. de blev os bare til side sat, fordi sygeplejerskerne var snot forviret og pisse sure!
sep 2005
Følger: 68 Følgere: 71 Heste: 2 Emner: 2 Svar: 4.279
4-5 timer for at få at vide, at den ikke var brækket, men der var fået en flig af, så jeg måtte have krykker.
Tak.. for ingenting.
Blogger
Følger: 88 Følgere: 1921 Heste: 4 Emner: 3 Svar: 1.517
okt 2009
Normalt når jeg kommer der (er lidt uheldig) får jeg altid god behandling og sådan! Men ikke i dag, OVERHOVED!!
Det værste er bare at jeg så kan risikere at de ringer i morgen og ber mig komme ind i gen, fordi jeg har brækket noget! Det er så latterligt!!
feb 2009
Følger: 43 Følgere: 43 Heste: 2 Emner: 26 Svar: 1.893
Jeg fik engang lov at sidde i 6 timer med en voldsom hjernerystelse og en brækket nakke, før nogle kom og tjekkede op på mig...
Da de så ville indlægge mig, nægtede jeg - Dét ville jeg nok kunne klare bedre der hjemme, blev jeg enig med mig selv om. Jøsses altså!
feb 2011
Følger: 1 Emner: 107 Svar: 1.920
Det er trods alt menneskelgt at fejle, selvom det er super irriterende.
okt 2009
Indtil lægen kom ind igen, og sagde "gud, sidder du stadig der" først der fik jeg tape på! dette var efter 1 time!
jul 2010
Følger: 53 Følgere: 50 Heste: 3 Emner: 6 Svar: 912
okt 2009
Vi sad 4 patienter på 1 stue, alle sammen skulle tapes, og vi blev alle ved med at blive skuppet til side. i stedet for og få tapet hvad der nu skal tapet, det tager ikke engang 2 min, og få sendt os afsted, så nye kan komme ind! ! !
maj 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Heste: 2 Emner: 1 Svar: 52
Bla. tog det dem 5 timer at finde ud af at min mor lå med indre blødninger, og jeg er kommet ind som traume efter et fald fra hest. Der stod én sygeplejerske til at tage imod mig!! Efter en time kom der en læge og trykkede mig i nakken, gav mig morfin og sendte mig hjem!! Ingen scanning, ingen røntgen!!
Det viste sig så efter en måned at jeg havde brækket anklen og den var begyndt at vokse forkert sammen, hvilket jeg stadig døjer med!
Håber ikke din tå er brækket
okt 2009
Men så tilgændgæld har jeg været der oppe med min ryg efter den sagde knæk da jeg red, og jeg dårligt kunne bevæge højre ben, uden det smertede rigtig voldsomt!!!
Jeg bliver sendt hjem med den her melding:
"Jeg tror din ryg er forstuvet, tag de her piller. og vent nogle dage. jeg kan ikke garantere den ikke er brækket, men jeg gider ikke tage røngten eller skanning nu"
Ellers har jeg altid fået god behandling der oppe!
apr 2011
Følger: 44 Følgere: 47 Heste: 8 Emner: 157 Svar: 706
okt 2004
Følger: 80 Følgere: 83 Heste: 4 Emner: 588 Svar: 16.651
Har selv været det hele igennem med min lillebror. Han har lige fået skiftet begge hofter, her hen over de sidste par måneder, og den proces har også været enormt langsom. Lægen lover nogle ting, som vi så finder ud af, at han slet ikke har 'ret' til at love, fordi det ikke er ham der bestemmer det. Så når han fx har sagt at der kommer til at gå 2 måneder mellem operationerne, så er det jo hvad vi regner med. Når der så går mere end 2 måneder, før vi overhovedet får brev om det, så bliver man jo irriteret. For når først man har fået brevet, så går der mindst en måned, før man rent faktisk skal derind. Så ja - det er enormt langsomt og ikke særlig effektivt.
Der gik også mange år med at få konstateret de knoglesygdomme han har. Der kan sagtens gå flere år, fra man får lavet en undersøgelse/scanning, til man får resultatet af det.
okt 2009
Jeg syntes simplethen ikke det er fair!
Kan godt se fidusen i at dem der er slemmest skadet, skal ind først.
Men når jeg kommer som de første, og der ikke er andre og jeg sider og venter 1 time og folk kommer bare hele tiden, og de stadig ikke har kaldt mig. syntes jeg sku er latterligt!
Sorry to say!
Men at de ikke kalder mig ind får mig undersøgt, og får mig sendt hjem i gen, så ikke der kommer denne her STORE kø af patienter!
aug 2006
Følger: 42 Følgere: 44 Heste: 2 Emner: 16 Svar: 1.710
okt 2009
Det er bare træls, for det er sku en del af os der skal bruges og helst gerne hele livet!
Det samme med min tå! Nu jeg blev sendt hjem, har fået af vide jeg bare skal gå på den det jeg kan, har ikke fået krykker med hjem. men jeg tænker, hvad så hvis den er brækket, så kan jeg bare rissikere at smadre min tå fuldstændig jo!
apr 2013
Følger: 17 Følgere: 16 Emner: 9 Svar: 352
jul 2010
dec 2009
Følger: 31 Følgere: 174 Heste: 1 Svar: 3.214
De kunne sagtens hive alle mulige andre ind der kom efter mig, men jeg sad og holdt mit brækkede ben i hænderne og tudede af smerte..
Da jeg så blev smidt tilbage ned på skadestuen efter røntgen sad jeg yderligere en time, stadig med mit ben i hænderne.
"Har du det godt?" Øh.. Jeg har da forhelvede brækket mit ben, nej jeg har det ikke særlig fedt! Så hjælp mig dog, menneske!
jul 2010
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 37.031
Derfor giver det netop vildt meget mening og nedlægge akut afdelinger så folk ude på landet ikke må få hjertestop, de dør jo - bor man på Langeland vil man komme til at have 80 km sådan ca. til nærmeste sygehus og to broer med vejarbejde, god fornøjelse med et hjertestop.
Og at nedlægge akutfunktioner og lave besparelser gavner jo helt vildt at folk der har brug for at komme på skadestuen.
jul 2010
jul 2010
Lorte behandling på køge sygehus! øv os da:/