LORTE START :/ {{forumTopicSubject}}
Det hele startede som en god nytårs aften. Jeg var lettere beruset , vi var på værthus og det hele var SÅ hyggeligt.
Ditte og jeg gik i seng klokken 4, og klokken 5 bankede det på døren.
Jeg drømte halvt om halvt og troede det var nogle der SKULLE komme, og som stod og sang. Jeg kunne så høre at det var en der græd.
Jeg åbnede døren og så stod Dittes nabo der og græd og sagde:" Ellen Jeg tror Erik er død" og så græd hun videre.
"jaaja" tænkte jeg og bad hende komme ind, og hun græd og skreg og fik vækket ditte, og hun skyndte sig ind ved siden af. Jeg lagde mig ned igen og tænkte at han nok bare sov, da veronica havde lavet det nummer før. Pludselig skreg hun og jeg styrtede ud, og så kunne jeg se en fra samme bygning der ringede til 112 og bad mig løbe over til dittes mor, for erik var død.
Jeg løb og løb, men dittes mor var så dårlig og fuld at det ikke hjalp meget.
Jeg løb tilbage og diana stod og råbte ind i tlf'en at de skulle se at komme nu!
Jeg tog tlf'en og sagde at de skulle lette røven, og se at komme. Han sagde bare"Læg ham på ryggen og giv ham hjerte massage"
Jeg sagde til ham at ingen kunne, og at vi alle var fulde og så græd jeg, så sagde han"Lad være med at tude og gør så hvad jeg siger"
Han blev ved med at sige at ambulancen ville komme om 20 min, og bla bla, og blev ved med at være flabet og mente at hvis vi ikke gjorde hvad han sagde kunne vi være skyld i hans død, men da vi fandt ham var han allerede død, og hvis og blå og iskold.
Ditte og Camilla hentede Veronicas forældre, og jeg ringede til Kristian i min ulykkelige stund.
Veronica's mor kom og vi sad inde hos ditte og hun sad og græd, og gik i chok.
Veronica fortalte at de havde fixet, med noget heroin der var stryknin i, og de vidste godt at Erik var allergisk og havde først filtreret det. Og så havde han bare lagt sig ned og sovet ,
-De var altid langt væk. (INGEN KOMMENTARER TIL DETTE!)
Ambulancen kom og de sad blot inde ved siden af og ventede på lægen og politiet som skulle erklære ham død. Veronica skulle have noget beroligende, og dette ventede vi 3 timer på! Og da havde lægen været der, og ikke kommet ind til veronica som lovet , så vi måtte ringe efter vagtlægen som så kom.
SIKKE EN BEHANDLING!
Klokken 9 kom politiet ind og afhørte ditte og jeg, og så gik vi i seng.
Erik passede, trods sit misbrug sit arbejde. tjente penge til føden og til dagligdagen. Han var en god dreng. og døde i en alder af 27 år.
Han var sød, og sjov, og hyggelig at sidde og snakke med.
Hvorfor skete det nu!?
dec 2006
Følger: 125 Følgere: 122 Heste: 13 Emner: 1.399 Svar: 7.408
aug 2006
Følger: 21 Følgere: 20 Heste: 7 Emner: 423 Svar: 1.554
hold da op ! det lyder til at have været ubehageligt for dig og alle de andre involverede ! har meget ondt af jer !
misbrug af hvad ? hvad døde han af ?
dec 2006
Følger: 100 Følgere: 94 Heste: 3 Emner: 362 Svar: 1.911
jan 2007
Følger: 439 Følgere: 413 Heste: 6 Emner: 551 Svar: 5.257
sep 2006
Følger: 201 Følgere: 181 Heste: 3 Emner: 261 Svar: 1.511
nov 2005
Følger: 71 Følgere: 69 Heste: 1 Emner: 182 Svar: 2.285
Hvor forfærdeligt..
sep 2007
Følger: 51 Følgere: 45 Heste: 3 Emner: 67 Svar: 572
Han døde af et fik af uren heroin (med strykning i = rottegift)
Jeg har ingen medlidenhed mht stofferne men erik var min ven og en rar person. det er jeg ked af at have mistet.
jul 2004
Følger: 87 Følgere: 81 Heste: 2 Emner: 280 Svar: 3.244
LORTE START :/