Hjælp, tror min kat har fået Epilepsi :( Hjælp, tror min kat har fået Epilepsi :(
Nu er klokken så 05.55 - og jeg er lige blevet vækket til, at min elskede kat falder om i kramper igen. Det er bestemt ikke første gang der er sket, og jeg har også været til dyrlæge med hende, som sagde at jeg skulle komme igen hvis det fortsatte. Jeg ringer og bestiller tid idag.
Sidste gang sagde dyrlægen, at Epilepsi er et meget sjælendt symptom for katte, og det er jo et klart tegn på at den har noget i hjernen, som ikke burde være der.
Ville egentlig bare høre om nogle af jer kunne hjælpe mig, og jeg ved godt at den slags opslag her hører til under ''katte galleri'' men synes måske det er lidt formeget at oprette, for ét enkelt forum opslag. Kender nogle af jer til det? I så fald, hvad kan man gøre ved det? Står min prinsesse bare til en aflivning?
- Håber I kan hjælpe mig, da jeg jo både er rigtig glad for mine heste, hunde og katte.
okt 2004
Følger: 99 Følgere: 160 Heste: 5 Emner: 156 Svar: 9.690
sep 2010
Følger: 33 Følgere: 31 Heste: 6 Emner: 6 Svar: 15
okt 2004
Følger: 99 Følgere: 160 Heste: 5 Emner: 156 Svar: 9.690
sep 2010
feb 2009
Følger: 153 Følgere: 151 Heste: 13 Emner: 4 Svar: 962
Hvor er det synd for din kat
mar 2006
Følger: 48 Følgere: 45 Heste: 5 Emner: 22 Svar: 409
-Håber ikke det er tilfældet med din kat!
sep 2011
Følger: 32 Følgere: 32 Heste: 4 Emner: 21 Svar: 149
sep 2010
Derfor valgte jeg aflivningen, for som jeg snakkede med dyrlægen om, så inden de blodprøver blev sendt ind, ville hun nok være død af kramperne, og jeg ville langt hellere have hende aflivet og begravet, end at finde hende død i en grøft, død af sine anfald.. Så jeg nåde at kysse hende en sidste gang, og kælede for hende til hendes sidste vejrtrækning.. Det er en rar følelse at få sagt farvel ordentligt. Mistede nemlig min smukke hoppe her i nat, hvor jeg ikke fik sagt ordentligt farvel, så det betyder meget at få den sidste ''levende'' kontakt kan jeg mærke..:-(
Tak for jeres råd og i det hele taget bare, at I ville bruge tid på at svare og læse det hele!
Hjælp, tror min kat har fået Epilepsi :(