{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Anbefal en Computer :-)
  • #2   26. maj 2013 Kan helt klart anbefale Asus! smiley

• #3   26. maj 2013 Yup, har også en asus og den holder altså til lidt af hvert synes jeg (:

• #4   26. maj 2013 HP ProBook 4540s smiley Min 15''6 er ikke tung, overhovedet... Det er nok også det nærmeste man kan komme på en Mac, uden at det bliver træls... - Det er en helt normal computer smiley

• #5   26. maj 2013 Ah, skulle lige til at skrive Mac - alle ved jo det er det bedste smiley

ej, men jeg ved, at i min klasse er der computernørder, og de har Sony - tror måske det er de der smarte tynde Vaio modeller smiley men ved ikke om det er Vaio, de er i hvert fald tynde og ret smarte

• #6   26. maj 2013 Jeg vil anbefale ASUS, da det er det mærke der sjældnest(er det et rigtigt ord?) er blevet sendt til reparation inden for de 3 første år af dens levetid
    HP er det mærke der oftest blev sendt til reperation, og har også selv kun halvdårlige erfaringer med HP

• #8   26. maj 2013 Divaen..., aah, dårlig batteri er de vist ikke kendt for, nærmere det modsatte. Hvis din telefon ikke kan holde strøm i en time, er der noget galt med den. Nemt i stykker?! Nej, det gør de da godt nok heller ikke smiley Så er man vist selv ude om det.

• #9   26. maj 2013 Er enig med dig Katrine smiley

• #11   26. maj 2013 Jeg har ikke sagt, at det kun er din telefon. Jeg siger, at der er noget galt med den, hvis den ikke kan holde strøm i mere i en time. Hvad gør din iPad også?
    Hvad er de i "nørdernes" verden, og hvad mener du med "nørderne"?

• #12   26. maj 2013 Så har du opladt din iPhone/iPad forkert. Hvis du oplader den rigtig fra start af, så holder den. Min iPhone 5 holder i over en dag.

• #14   26. maj 2013 Vil nu sige at jeg intet har imod Mac, Har selv iphone 5 og ipad og er vildt glad for de ting ! min iphone kan holde i 2 dage, hvor jeg bruger den meget. vil bare ikke have en mac computer fordi jeg synes at der er mange af de ting den kan, som jeg ikke engang behøver, og så bliver en computer rigtig hurtigt dyr smiley

Mit budget er 8000,- -højt sat, men har bestemt mig for at jeg vil have en som holder, og ikke er langsom og skal skiftes ud efter 1 år... sammentidig vil jeg heller ikke betale mere, for ting jeg ikke bruger.

Jeg er ikke IT-nørd, så derfor vil jeg siger at alt det der med en masse forskellige programmer og indstillinger, behøver jeg ikke at have. smiley

• #16   26. maj 2013 Vores stationære Asus har holdt i omkring 9-10 år uden at have fejlet noget, og min bærbare Asus, som jeg har til skolebrug, som jeg har haft i 2 år, har heller aldrig fejlet noget. Der er mange andre fra min klasse, som også har Asus, og de har heller ikke været i stykker, så vil helt klart sige, at Asus holder godt smiley

Kommentér på:
Anbefal en Computer :-)

Annonce