{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
843 visninger | Oprettet:

Anbefal en computer :-) {{forumTopicSubject}}

Jeg har den her mega trælse PC (HP) som for det første brænder varm og så brænder sammen. Derfor kan jeg ikke have den på et bord. Jeg skal støvsuge den ugentligt, ellers dør den. Dens batteri er dødt (det er dog min skyld, fordi jeg har min lader i hele tiden). Og pludselig blev dens ventre museknap løs.. Så en dag da jeg åbnede den helt normalt så sprang skærmen op.. Og ja - den sucker virkelig ass! (En af grundende til at jeg måtte købe den billigt af min stedfar, som ikke kunne fordrage den heller).. Og den larmer!

Jeg har så fødselsdag på mandag, og har lige fået ca 1.500 ,- tilbage i skat (fordi de nakkede skat fra min løn, som var jeg voksen.. men jeg er altså kun 15 ;-)) og så har jeg lige fået løn, på ca 1000 kroner, da jeg ikke har arbejdet så meget.. Og ja så får jeg en masse penge i fødselsdagsgave, da jeg ikke ønsker mig noget som helst..

men! Jeg er en kiks til hvilke computere der er gode og alt det, og jeg skal jo bruge min computer i skolen, specielt nu hvor jeg skal i 10 efter sommerferien, og jeg gider ikke være afhængig af en stikkontakt 24/7 (jeg har lært min lektie - giv comptueren strøm NÅR DEN HAR BRUG FOR DET).. og så larmer den og forstyrrer undervisningen hele tiden - er blevet bedt om at slukke den når vi skal få noget at vide, fordi den larmer så meget.. -.-

Så hvilke computere ville i anbefale? Og hvor meget koster de ca? jeg roder allerede lidt rundt på nettet nu, men det kunne jo være rart at høre noget fra jer af smiley

Hvis pengene rækker til en Macbook efter min fødselsdag, så købr jeg dog sådan en! (jeg har ca 4 familier jeg får penge fra.. Min mors, min fars, min stedmors og min stedfars såå.. mange penge - JATAK <3)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Anbefal en computer :-)
  • #1   6. apr 2012 Din computer lyder fuldstændigt som min gamle HP computer!! ;b

Blev lige som dig træt af min HP og købte en Macbook pro. smiley Den kan jeg helt klart anbefale! smiley
    Den er dog ret dyr men pengene værd! Men ellers har jeg hørt at en Acer skulle være okay. (:

• #2   6. apr 2012 Jeg har selv haft acer og jeg var ikke så begejstret, men det er jo også et par år siden smiley

Men jeg køber helt klart en macbook hvis jeg har pengene til det! men de ligger jo på over 7000 kroner :S

• #3   6. apr 2012 Jeg er meget glad for min Samsung smiley Har prøvet lidt af hvert og synes den vinder:)

• #4   6. apr 2012 nogle der kender til den her, eller som kan oversætte nørdsproget til noget en blondine som jeg kan forstå? smiley

http://www.wupti.com/Produkter/Computer-og-IT/Computere/521968/ASUS-K53ESX1730V.html

• #5   6. apr 2012 Nej okay. smiley

Ja den er ret dyr. ;S men den er dog på tilbud mener det er i fona lige pt. (:

Men som Carina J siger så mener jeg også at en Samsung er god. (:

• #6   6. apr 2012 Hvis der er nogle af jer, der falder over et godt tilbud på en god pc, til en overkommeligpris, så skriv lige! smiley

• #7   6. apr 2012 Jeg har en rigtig fin en fra Sony. smiley

Macbook er gode, men vær opmærksom på at der stadig kan være lidt problemer med enkelte programmer og filer.
    Jeg går i 1.G. og alle fra min klasse med windows styresystemet har kunnet spare omkring 1500 kr. på en dyr lommeregner og i stedet downloade et smart gratis program som hedder wordmat.
    Det kunne dem med mac ikke, så de måtte have pungen op af lommen. smiley

• #8   6. apr 2012 Jeg har en Asus, og er meget tilfreds med den. Desuden har vi herhjemme en stationær Asus, som har fungeret i snart 7 år uden at have fejlet noget som helst. Så jeg kan helt klart anbefale Asus smiley

• #9   6. apr 2012
    Er ved at blive bims af computere sådan helt generelt og har erfaret at ligemeget hvilket mærke, så holder det ikke standard med min ikke særligt venlige behandling af computere.

Jeg taber den, sætter din på den, taber ting i tastetueret, taber ting på den osv. - jeg er bare IKKE sød.

Så Acer, HP, Toshiba osv. gå hjem. Kan være ligemeget hvad jeg køber, jeg ødelægger det alligvel.

Men behandler du din computer pænt så er Toshiba glimerende - Acer er også ganske fin, bare du finder en med nok ram til at kører windows rundt.

En Mac .. Tjae jeg har ikke +8000kr til en computer, havde jeg 8000 blev de brugt til noget andet. Og med min behandling så vil jeg ikke betale så mange penge for en jeg ødelægger, samt jeg ikke kan li måden det er opbygget på.

• #10   6. apr 2012 Mac!<3 smiley
    har selv en pro...

• #11   6. apr 2012 Jeg føler selv jeg er sød mod min computer, men de hader mig seriøst.. jeg åbnede bare min computer, og pang! så sprang en eller anden ting op igennem derh vor skærmen sidder fast, og så røg en magnet op i min lampe.. -.- føler mig seriøst uheldig med computere.. Men toshiba har min søster og far, og de er da gode nok - men shit de er store og klodsede! no go til hvis jeg skal slæbe rundt på den itl og fra skole smiley

• #12   6. apr 2012 Vil helt klart selv anbefale en Acer smiley
    Vi har selv 4 Acer og dem er vi helt vildt glade for, ingen problemer.
    Kan også anbefale en Asus, faktisk den du har linket til smiley Den er både hurtig, nem (at finde ud af), har en god opløsning og så er der jo en bonus i farven smiley

Laura(Com Nørd xD)

• #13   6. apr 2012 Laura: Ved du hvor meget plads der er på den? smiley Jeg tager nemlig tit ud og tager en masse billeder rundt omkring, og alle billederne bliver flyttet over på min computer, så det fylder også en del, da jeg ikke er så god (endnu) til at rydde op i mine billeder smiley

• #15   6. apr 2012 Har lige fået min mac pro for ca. 14 dage siden og er SÅ glad smiley Jeg går pt. i 2. G og mine behov bliver fint dækket. Behøver ikke slæbe lader med hvis bare den er 100% nå jeg lukker den ned om aftenen, det er skønt!

Derudover har jeg ikke meget forstand på det. Jeg var i mega krise, fordi min tidligere computer (Packard Bell) gik helt i smadder. Batteri der kun fungerede 1 %, og noget var gået i løst på begge sider af omformeren på laderen. Så skulle finde ny computer, og det er jo nærmest umuligt. Men jeg kiggede efter Asus og samsung, da det er dem jeg har hørt bedst om smiley

• #16   6. apr 2012 jeg har selv en hp jeg er rigtig glad for . vil dog bestemt ikke anbefale dig at købe mac, og slet ikke når du skal bruge den til skole, da der er rigtig mange programmer der ikke kan køre på mac

• #18   6. apr 2012 Enig med Irina B Man kan jo bare købe programmerne som passer til Mac. smiley

• #20   6. apr 2012
    Ikke alle programmer kan fås til mac smiley Og ikke alle har så råd til at købe programmerne der passer til.
    Er tit i min skole tid stødt på problemer for mac folk, det var besværligt at installere programmer, man skulle af en omvej ellers så kunne de slet ikke fås i en mac venlig model.

• #21   6. apr 2012 Rigtigt nok at det ikke er alle programmer som virker på en mac men så kan man bare installere windows på den. smiley

• #23   6. apr 2012 Jeg tror jeg holder mig til at købe en Asus eller en anden smiley bare ikke Mac, da jeg ikke ahr pengene til at købe de programmer smiley Så jeg regner med at købe en pakke itl min computer, med de der skriveprogrammer og så er det det smiley

• #24   6. apr 2012
    Man kan også downloade gratis skriveprogrammer og windows"kopi"pakke - det hedder OpenOffice, bruger det selv :o)
    Der kan man gemme i word filer og læse dem også ( kræver dog nogle gange man downloader et gratis program ).

• #25   6. apr 2012 Ville helt klart anbefale Apple smiley Dyrt, men rigtig rigtig godt! smiley

• #26   6. apr 2012 Ohm, det er jo forskelligt fra model til model smiley Men de holder til meget, jeg overfylder også min com med alt muligt ragelse som jeg aldrig rydder op i smiley Den kører fint, og har ingen problemer med at den er overfyldt... ;D Intet forandret i selve pc'en smiley Men mapper kan godt blive lidt store, men det er vel ligesom alle andre smiley

• #27   6. apr 2012 Kan kun anbefale en HP pavilion !!
    Jeg har selv en HP pavilion dv6 - den er OVERHOVEDET ikke i nærheden af de gamle hp'er !
    Jeg havde før en skod hp, og så fik jeg den her, og jeg er simpelthen så glad for den!!
    Den er hurtig, jeg kan have hd film og store billeder på, uden at den bliver langsom. kan kun anbefale smiley

• #28   6. apr 2012 Didde: Den jeg har nu, er en HP pavilion dv6 smiley

• #29   6. apr 2012 Så er der godt nok noget galt med din computer, for den er kåret til at være d. 2 bedste i verden smiley

• #30   7. apr 2012 Tja det er ikke kun min hp der er noget værre lort.. men jeg tror på at der findes noget godt i nogle HP'ere! andre er bare djævlen selv..

• #31   7. apr 2012 Min fungerer fint, og har altid gjort det, så medmindre du har slået ned i den lyder det godt nok meget vildt, at den ter sig sådan. Min larmer på ingen måde, og den larmer altså også mere når du har opladeren i - hvis den ikke er i, siger den ingenting.

• #33   12. apr 2012 Jeg har en Sony Vaio. Den er rigtig fin og virker fint.
    Det er en super computer som bestemt ikke fejler noget. Har altid min computer med mig rundt og vil generelt sige at Windows computere vejer mere en Mac gør. De er tungere og tykkere. Jeg ved godt at man nu kan få computere som ikke vejer helt så meget, og er lidt i stil med MacBook Air.

Ønsker mig selv en Mac, men hvis det er den du køber så vær rimelig sikker på at de programmer din skole kører også findes i Mac versionen. Ellers bliver man hurtigt træt af den. Nogle af mine veninder har en Mac og deres skole er rigtig træt af at de ikke kan få visse programmer. Så husk at tjek det smiley

Kommentér på:
Anbefal en computer :-)

Annonce