{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
590 visninger | Oprettet:

Anbefal bærbar {{forumTopicSubject}}

Hej derude

Nu kommer der snart endnu en dyr regning fra computermanden, med en besked om, at det snart er ude med min bærbare computer.

Kunne det virkelig være rigtigt? Den var kun 4 år? Fik svaret at ja, det kunne det. Bærbare computere plejer kun at holde højest 3 år!

Er lidt gal efterhånden smiley Betalte 8000 for computeren for 4 år siden. Siden har der været både det ene og det andet galt med den.
Købte den af samme computermand, som har repareret den nu og de andre gange. Mit eneste krav dengang var, at man skulle kunne spille Sims og andre computerspil. Det viste sig, at det kunne man ikke, pga. for dårligt grafikkort. Og hele vejen igennem er den bare gået i stykker igen og igen smiley

Min søster har også købt computer fra ham, også til 8000. Den startede også rigtig flot ud med at gå i stykker 3-4 gange inden for kort tid. Blev en dyr affære.

Når folk hører, hvad vi har betalt for vores computere, og hvor meget der har været galt med dem, ryster de bare på hovedet smiley De fatter ikke, at vi er blevet ved med at købe af ham.
Problemet er, at det var min mor, der købte computerne, og computermanden er en, hun kendte i forvejen. Så regner man da med at det er ordentligt. Men nej.

Så nu skal jeg ud og finde en ny computer, uden hans indblanding denne gang!! Derfor kan jeg bruge en masse gode forslag. Hvad sidder I selv med? Hvad har den kostet? Hvad bruger I den til? (Spil, skole, nettet).

Tak for svar på forhånd smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Anbefal bærbar
  • #1   24. sep 2010 Hejsa..

I har da godt nok været uheldige..

Helt klart HP eller Dell..
    Jeg har selv en HP, som jeg ofte belaster til max.. Den er nu 3 år gammel og fejler intet..
    Min mand's er en Dell, som han både bruger til firma og store spil.. Igen uden problemer overhovedet..

• #2   24. sep 2010 jeg har en pakard bell og før det en hp synes de er meget lig hinanden

min hp gav jeg i sin tid 7000 for og den holdte så i næsten 5 år, var glad for den og brugte den til the sims og spil i den dur og ellers skole og internet.

jeg har købt min pakard bell for ca 3 mdr siden til 4500 og den fungere udemærket den kan trække the sims spil og kører godt på nettet. jeg har denne gang taget en beslutning om jeg ikke ville ud og give en masse ekstra for en hp da min storebror siger pakard bell og hp blir lavet samme sted (do not no ) og at det bare er designet man betaler for ved hp. så tror jeg måske nok jeg hellere vil have en ny computer lidt tidere der følger tiden.

min far har haft acer som han har brugt kun til internet og skriveprogram det har han været lige så uheldig med som jer. Min mor har en toshiba og det er heller ikke lige det bedste(dårlig mouse padog tastaturet låser)

min første bærbar købte jeg i tdc og tegnede en forsikring på den som jeg egentlig aldrig fik brug for. den nye købte jeg i bilka

håber det hjalp dig lidt

• #3   24. sep 2010 Jeg har en Packard Bell, som jeg er rigtig glad for..

Før den havde jeg en Acer, som holdt i 6 år..

• #6   24. sep 2010 Jeg har en HP mini, den har jeg efterhånden haft i et par måneder, min far købte den vist i sverige, for 5000 dkk.. Den er rigtig god, især fordi jeg rejser fra jylland til sjælland og omvendt hele tiden, da jeg har en meget splittet familie! Men før den jeg har nu, havde jeg en HP i normal størrelse, og den holdt 2 år, men nu er jeg også utrolig dårlig til at passe på mine ting smiley Hehe

• #7   24. sep 2010 Acer, min kostede ca. 7500.. smiley

• #8   24. sep 2010 Jeg har en Toshiba, som jeg er SUPER glad for! Det er den bedste computer, jeg nogensinde har været i nærheden af smiley
    Jeg husker ikke den umiddelbare pris, da det var en nonfirmationsgave, men de er vist forholdsvis billige og holder virkelig godt!

• #9   24. sep 2010 Det der er fremme lige nu, og som virker det er Acer og HP ..
    Dell er skod, deres komponenter virker ikke optilamlt osv ..
    Acer anbefaler mange, men der har jeg dog selv haft dårlige oplevelser, købte en for 7000, 3 måneder efter gik den i stykker, den blev repereret og holdte et halvt år, og døde ..

Har lige købt en HP som jeg er super tilfreds med ..
    Så jeg vil anbefale HP ..

• #11   24. sep 2010 Jeg vil sige en Dell. Der er 3 årsgaranti på min. Det koster 1000 kr udover det du eller skal betale. Min er godt nok lavet 2 gange, men det har været fejl fra deres side. Det er smarte er så, at de kommer hjem til dig laver den.

Er super glad for min Dell

• #12   24. sep 2010 Jeg har en Dell inspiron, og den fungere perfekt nu her efter 1½ år. Desuden har DELL sådan en service at de kommer ud og reperere din bærbare på din coumuter hvis der går noget i stykker de to første år. Det syns jeg er en utrolig god service, da man så slipper for at sende den til reperation og vente 10 lange og 10 brede for at få den igen smiley

• #13   24. sep 2010 la vær med at købe en acer! deres batteritid er helt latterlig - efter et par måneder ku min ikk holde mere end en times tid uden at skulle sidde til .. overvejer selv at købe en mac når jeg skal ud og skifte igen ... smiley har i hvert fald ikke hørt om nogen der har problemer med den slags med en mac ..

• #14   24. sep 2010 * sabine L: samme problem har min kæreste, tror hans batteri gik død efter ca ½ år max....så den sidder også ALTID i stikkontakten! smiley

• #15   24. sep 2010 Jeg har en lenovo med ekstra stort batteri og den er genial.
    Den er super stabil og kan holde rigtig rigtig mange timer uden strøm.
    Jeg bruger den til skole og spil smiley

• #16   24. sep 2010 Der er i hvert fald nogle gode forslag at kigge på her smiley Tak for hjælpen!

Kommentér på:
Anbefal bærbar

Annonce