601 visninger
|
Oprettet:
Afvise heste som oprettes ? {{forumTopicSubject}}
hvorfor ?? jeg spørg bare, for det irritere mig at folk afviser, når der er billeder og info om hesten. skal der være en milliard billeder og en hel roman om hesten inden folk gider at godkende og byde velkommen. ??
jan 2012
Følger: 66 Følgere: 58 Heste: 3 Emner: 96 Svar: 1.946
Hvis man vil oprette en hest så kan man osse godt gøre noget ud af det.
Jeg forklarede det til en den anden dag, hvor jeg havde afvist hesten, hun skrev og gav mig en sviner hvortil jeg svarer følgende:
Der er mange mennesker der hver dag sidder og skal bedømme heste til optagelse, og der er som regel rigtig mange heste at kigge igennem hver dag.
Hvis man skal gide at sidde og se dem alle igennem og byde velkommen så skal det osse være en fornøjelse at gøre.
Som "velkomst-komite" skal man se ca 30-40 heste igennem hver dag alt efter hvor meget der sker den pågældende dag, som heste-ejer og opretter af hesten skal man kun lave en. Så er det da kun fair man gør noget ud af det.
Eén ting er hvis man gerne vil oprette en tidligere hest hvor man kun har et bestemt antal billeder af den (og måske endda af dårlig kvalitet) så byder jeg velkommen uanset, hvis vedkommende i det mindste har skrevet en nogenlunde fyldestgørende profil på hesten. For de kan jo ikke gøre andet.
Men en ny hest, den har du al mulighed for at tage en masse lækre billeder og lave en god beskrivelse...
mar 2013
Følger: 13 Følgere: 12 Heste: 2 Emner: 52 Svar: 568
Der står INGEN STEDER, i reglerne at man skal skrive en roman om hesten, bare at tilknytning er der, så man kan se om det er ens egen hest, part eller lign .. Da der er utrolige mange faker her inde, som bare opretter tilfældige heste.
Der anbefales 5 tydelige billeder, så dem der afviser grunden af for ens billeder eller for få billeder, er simpelthen igen (hjemmelavet regler)
Mange har jeg set opretter deres nye hest de har fået hjem, og har jo så kun fold billeder men alligevel synes folk ikke det er godt nok, fordi i det de ikke skriver en roman..
så dem der afviser grunden lidt tekst og fordi de synes det er kedelige billeder. det er folk som laver deres egne regler, og ikke går efter de regler der er sat på HG
mar 2013
Folk forventer mange gange en roman, i profil teksten, men hvordan skal man kunne skrive den når man lige har fået hesten ?
Min blev afvist 2 gange før jeg fik ham ind.
Jeg fik ham 1 maj og hvad ved jeg om ham, andet end han er sød og rar?
Kan ikke skrive noget om en hest jeg ikke kender?
Den er brun ? ja .... AFVIST?
Jeg fik af vide, at der var alt for lidt tekst, jeg skrev at jeg lige havde fået ham hjem, og havde hverken redet ham eller noget så kendte ikke noget til ham, andet end han var sød og rar..
Fik smidt i hovedet at jeg måtte vente en uge til at oprette ham, så jeg kendte ham?
nu har jeg været på HG siden jeg var 13 år og bliver 18, og den havde jeg da aldrig hørt før .
apr 2011
Følger: 43 Følgere: 46 Heste: 6 Emner: 12 Svar: 82
mar 2013
Du synes at man skal vente til at man kender hesten?
så man må ikke dele sin glæde, med hestegalleri med sin nye stjerne? før man kan skrive en roman om hvordan hesten er?
jan 2012
Det sammen gælder for lidt beskrivelse.
Er ret sikker på jeg ikke selv har "Opfundet" knapperne til afvisningsvalg!
jun 2011
Følger: 60 Følgere: 60 Heste: 9 Emner: 15 Svar: 439
Hjælper gerne dem der har mindrte tekst ell ensformet billeder og forklare dette FØR jeg byder velkommen..
OG som det er lige nu mangler dsv 69 pony/heste at blive budt velkommen.. jeg ER så småt igang... KOM ON folkens HJÆLP dog, hvor i kan... at blive afvist uden grund er JA, ikke fair, da man så ikke kan forbedre sig!!
mar 2013
Eller de personer som ikke har læst reglerne, og smider 3-4 forskellige heste ind på den samme profil, eller ikke udfylder punkterne.
Men når man har overholdt reglerne, og har smidt nogen fine billeder ind, har fint tilknytning, og viser en fin men ikke overdrevet lang tekst, afviser folk stadig..
dette er efter min mening, hjemmelavet regler!
mar 2012
Følger: 8 Følgere: 7 Heste: 1 Emner: 4 Svar: 63
jeg har skrevet det jeg kan komme i tanke om lige pt, det der med at folk forventer en roman og 14 forskellige billeder, jeg har skrevet min tilknytning til hesten og det er stadig ikke nok. som sagt er hun et bedre sted nu, og har ikk mulighed for at få flere billeder af hende. da jeg ikke kan komme i kontakt med ejer. kunne se hvis der var et billede og der intet stod ud over fx køn og race. men helt ærligt :7
mar 2012
jan 2012
Der er en grund til du ønsker at oprette hesten, det må være fordi den betyder noget for dig, så må du også ha nogen erindringer om den...!
mar 2012
mar 2012
sep 2009
Følger: 56 Følgere: 63 Heste: 1 Emner: 621 Svar: 11.295
Jeg har nu været hesteejer i snart 4 år - derfor er min pony altså ikke oprettet på min profil :b
Afvise heste som oprettes ?