{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
602 visninger | Oprettet:

Afvise heste? {{forumTopicSubject}}

Hejsa, hvem filen kan finde på at give en hest, der afventer optagelse afvise-point? Er det ikke bare om at få så mange folk med samme interesse som os, med i legen? Jeg var lige inde og kigge på en hest der afventede optagelse. Den havde fået 56 afvisepoint og 65 optagelsespoint. Hvorfor vil man afvise en hest? Det fatter jeg ikke!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Afvise heste?
  • #1   30. maj 2004 det er jeg enig med dig i.

• #2   30. maj 2004 Jeg kan godt finde på at afvise en hest. Der er mange der prøver at oprette en hest som de slet ikke ejer, og nogen er endda så dumme at de prøver at oprette en som er her i forvejen. Nogen gange stemmer biller og tekst OVERHOVEDET ikke overens, og tit er det bare nogle billeder, en aller anden pige som gerne vil have hest, har fundet helt tilfældigt på nettet og skriver at det er hendes egen.

Synes du at de skulle have lov til at være her? Det mener jeg ikke.

• #3   30. maj 2004 Nej, udfra det faktum, kan jeg godt se pointen, jeg ville da blive rasende, hvis nogen prøvede at oprette en af mine. Men igår læste jeg et indlæg fra tidligere, at en svarede, at der ikke stod nok om den. Måske er man ikke lige så kreativ og kan finde på noget t skrive, men lige nu venter jeg på 2 af mine skal komme med og jeg ville da blive ulykkelig, hvis de blev afvist.

• #4   30. maj 2004 Kan heller ikke forstå det med for lidt tekst. Kan ikke se det er en grund til at afvise.
    Har i hvert fald gjorrt mit for at dine kommer ind.

• #5   30. maj 2004 jorunne....der er også mange der har halvparts heste herinde...de heste de kun passer......det er heller ikke dem man afviser....nogle er måske lidt hurtige til at afvise...men det vil jo altid være op til den enkelte bruger..

jeg har oplevet brugere som jeg ikke havde mistanke til som alligevel var 120% falske....nu skal det ikke forståes sådan at jeg er den der finder falske hele tiden...for reelt "sletter" jeg kun personer gennem HG hvis jeg VED jeg har ret..er jeg det mindste i tvivl venter jeg indtil jeg er helt sikker.....
    Hvad angår stemmer skal man lige huske at hvis man har vundet (mener det er 25 udfordringer) så har man altså 25 stemmer!!!!....så er man "gammel" bruger så skal man jo lige tænke sig om...
    ..og så er det jo altid en god ide at dele sin eventuelle mistanke med andre!!

jeg ved også at det kan være svært for alle nye at vide hvor meget man skal skrive....derfor er det også vigtigt for andre bruger at gøre de nye opmærksomme på det.....og ALLE kan da skrive noget om hesten!

Så de gammle skal hjælpe de nye med vores "uskrevne" regler, og de nye må forstå og se det fra vores andres side...
    for der er altid lidt bøvl med at få folk slettet hvis de er falske...HG kan nemlig være lidt sløve..*S*...

som afslutning vil jeg sige at jeg aldrig bare afviser...hvis jeg ikke kan sige om den er ægte, så venter jeg med at stemme....

• #6   30. maj 2004 Jeg kan måske godt se det lidt fra den side, men er det virkelig så stort et problem?? Er der virkelig folk, der gider at bruge tid og energi på, at udstille heste, de ikke ejer? Hvor fedt er det?
    Men før andet er bevist, har jeg ikke tænkt mig at afvise nogen. Alle m hesteinteresse er velkomne for min skyld. Men jeg skal nok være obs på det m de "falske" ejere.

• #7   30. maj 2004 nu er du helt ny....men jo der er mange...både dem der ikke laver ballade og dem der gør...

dem der ikke laver balade må på sin vis være her...men problemet er bare at der et eller andet sted jo nok sider en ejer helt uvidende om hvad hendes hest laver herinde...selvfølgelig er det de færeste som laver ballade, men de der gør laver jo ikke ligefrem gdo pr...hvis det er "trine B/cammila g"'s tilfælde....

jeg syntes og at folk burde slappe lidt af med at stemme...for efterhånden er der jo mange som kan give en stemme svarende til 25 stemmer..og så er man jo hurtig ude..:-( ....
    alligevel ved jeg hvor træls det er, og hvor bøvlet det kan være at skulle finde beviser...ja ikke bare beviser men klare beviser på det man ved.........for man har vel et ansvar for at skulle gøre opmærksom hvis man som jeg , tilfældigvis, er faldet over på de sider man færdes....
    Personligt ville jeg blive lidt irreteret og ked af at mine heste var på sider jeg ikke havde givet lov til....det er jo copyrightloven som alle skal overholde....den er på alle billeder...over alt!....det er bare de færreste der ved det...og derfor sætter de jo bare en lækker hest ind og skriver det er deres....

og det er jo nemt at sige...dette er min hest...den er sød...og så skrive det man i forvejen kan se på billedet...det kan alle.........når man så fuldt ud tror at personen ejer hesten får man vel 2 følelser...den ene er medlidenhed over personen som jo nok har hest, men en kærlighed for dyrearten...og den anden er skuffelse over at personen havde "løjet"..ikke fortalt det rigtige....

efterhånden bliver man så mistænksom fordi at man har oplevet at dem man troede på alligevel ikke var helt oprigtige....når de der så bliver afsløret bliver de mange gange sure og sviner en til eller spiller dum....så er det altså træls....

så altså jo der er mange der gider bruge tid på at have en falsk hest...skifte navn -ny hest...osv indtil de bliver slettet...
    og ja...alle har da lov til at være herinde...alle kan jo også bliver brugere og følge med i forummet...jeg synes bare ikke at man sal udgive sig for at være noget man ikke er/ikke har......

• #8   30. maj 2004 Selvfølgelig skal man ikke udgive sig for at være noget, men ikke er...eller have noget man ikke har. Men jeg tror du er enig med mig i, når jeg siger, at det er total spild af energi. Både fra den ene og den anden side. Både for dem der snyder og dem der "opdager" det. Hvorfor ikke bruge sin energi et andet sted og sige: Hold kæft en spasser, det må hun selv rode sig ud af? Ja, jeg ville blive stjernetosset hvis en af mine pludselig stod i en andens navn og det skulle vedkommende nok blive gjort opmærksom på....tro mig....men jeg synes bare at mange samtaler herinde har kørt på...er det din hest?....lyver du?....afvisepoint....hvordan kan jeg vide, at det er din?....på trods af, at det er ulovligt, kan du og jeg og alle andre så ikke tænke: "godt jeg ikke er nødt til at lyve mig til en hest" og så lige gøre vedkommende opmærksomme på "det der er Heidis hest" eller "den har jeg set i ridehesten" whatever. Det kan godt være, at problemet er større end jeg overhovedet i min vildeste fantasi kunne forestille mig, men er det ikke bare nogle ensomme, opmærksomhedssøgende fjolser, der lyver sig til en hest, der ikke er deres?
    KH malene

• #9   30. maj 2004 jo ...du har ret....
    nu er det jo bare ikke alle man kender fra starten men så opdager senere......alle kan virke så reelle og det er nok det folk har "lært"...desværre...og deraf nok bliverlidt hurtige...
    og jo det er da synd for dem der ikke har den glæde det er at have sin egen hest...jeg er jo endda så heldig at have flere......det er jo det jeg siger at jeg har 2 følelser overfor disse personer.....det er synd for dem, men det er jo også synd for ejeren som sidder et eller andet sted og ikke ved noget om at hendes hest...som eksempel er blevet til en hoppe selvom det er en vallak.....

hvis ikke der er nogen der rydder op vil det jo hurtig blive en slags netponyside...hvilker jo ikke er meningen...

jeg kan ikke se hvorfor man SKAL have en hest for at være her...når man nu kan både læse hos hestene og skrive i forum...ved godt det ikke er muligt at give karakterer og sådan..men alligevel.....men sådan er alle vel så forskellige...

og jo jeg ville gerne tænke at, det er godt jeg ikke skal lyve mig til en hest....det er bare ikke nok til at få personen til at lade være..derfor slettes personen ved at man skriver til HG....for sådan syns jeg procedyren skal være...det er jo ikke nødvendigt at oprette indlæg og sådan....og selvfølgelig skal man skrive til den formodede ejer...så der ikke lige pludselig bliver slettet nogle der ikke skulle slettes..

Kommentér på:
Afvise heste?

Annonce