{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  afvise heste?
  • #1   8. aug 2010 det giver sq da ingen mening at det skal være sådan... smiley

• #2   8. aug 2010 ja det er bare så irriterende, jeg havde også meget svært ved at få mine heste ind

• #3   8. aug 2010 Jeg kan finde på at afvise når næsten alle krav er opfyldt. Det er ikke altid der er nok billeder eller nok tekst til at se om der er tilknytning. Har man ikke særlig mange billeder må man skrive en tekst der viser at man kender hesten.

Ellers byder jeg også langt de fleste velkommen når jeg en sjælden gang i mellem kikker forbi. smiley

• #4   8. aug 2010 Tror bare der er nogen der mener at de kan tillade sig at afvise bare fordi de kan, men ja der er tit at heste som overholder krav bliver stemt ud uden grund, har tit set nogle afvise hvor man bare tænker at det kan de sq ikke være bekendt.. Jeg afviser kun heste som ikke påfylder kravene, eller hvis billederne erså dårlige at man ikke kan se hesten..
    Jeg tror der er nogle personer der har for meget fritid og så mener de skal ødelægge det for andre..

• #5   9. aug 2010 hmm jeg afviser ingen, kan dog godt finde på at undlade at byde nogle velkommen, men afviser dem ikke.

og ja så kan jeg sidde og blive irreteret over dårlige billeder eller for lidt tekst

• #6   9. aug 2010 Man burde kunne gå ind og se, hvem der afviser.....

Har aldrig selv afvist - kan ikke se meningen med det.

Kommentér på:
afvise heste?

Annonce