{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
455 visninger | Oprettet:

Kost vaner motion tabe sig ?? {{forumTopicSubject}}

Hej HG!

Jeg er kommet dertil hvor jeg vil til at tabe mig, og træne det sidste fedt af!
Så vil rigtig gerne hvis i vil dele jeres erfaringer med det smiley
Hvad i gjorde for det og hva i spiste osv..
Går dagligt tur med min hund, og det har hjulpet med godt, med at få den, da den hjælper mig til at komme ud og gå, har astma og den er lidt slem i øjeblikket, så kan ikke lige springe ud og lave et marathon smiley
Håber at hører fra jer!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kost vaner motion tabe sig ??
  • #2   27. apr 2013 Jeg tog mig rigtig sammen i midten af december 2012. Jeg begyndte lige så stille med at løbe mindst 3 gange om ugen og styrketræne ved siden af. I feb, marts måned havde jeg tabt 6 kilo allerede. Så forhøjede jeg det med at træne 5 gange om ugen og det gør jeg stadig. Nu har jeg så tabt 10 kilo og desværre blevet undervægtig. Så husk at passe på, det kan gå meget hurtig lige pludselig! Når det kommer til min kost går, jeg utrolig meget op i den. Spiser sundt hele tiden. Det vil sige intet slik. Jeg drikker også kun vand og grøn te. Jeg kan faktisk ikke lide andet og, jeg kan heller ikke lide slik. I starten var det meget svært at holde sig væk fra de søde ting, men jeg er blevet utrolig glad for resultatet!
    - Skriv endelig, hvis du vil spørge om noget mere omkring om kost og motion osv smiley

• #3   27. apr 2013 Man siger 80% af et vægttab er kosten. Skærer du ris, pasta, brød og lignende fra din kost, eller skærer drastisk ned på det, tør jeg godt love dig at du taber dig smiley

• #4   27. apr 2013 Mange tak! smiley

Det skal lige siges at jeg har borderline og ADHD smiley
    - Borderline medicinen gør så jeg tager på, men da jeg har taget mange kg på af det, er jeg blevet sat ned i mg. Men dog gør ADHD medicinen, så jeg tager mig.

Er rigtig træt af min krop, ikke fordi jeg er overdrevet tyk, for det er jeg ikke. Men har da noget der godt måtte komme væk. Også har jeg self, ben, arme osv som skal trænes op smiley

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.703
    #6   27. apr 2013 Styrketræning, styrketræning og atter styrketræning.

Løb er rigtig fint, men det gover en grim krop.

Sund og fornuftig kost, så er du godt på vej smiley

Kommentér på:
Kost vaner motion tabe sig ??

Annonce