Blogger
16. sep 2007 Følger: 226 Følgere: 2133 Heste: 17 Annoncer: 2 Emner: 200 Svar: 2.470
Sorg, savnet, stadigvæk stort... {{forumTopicSubject}}
Hej alle søde hg'er!
Øv øv emne idag... men idag er det altså et år siden min aller bedste ven tog vejen frem til de evige græs marker, og et år og en dag siden jeg sidst kyssede ham på mulen, hyggede med ham, striglet ham og alt det der...
Han var min ven i gennem 3 år! og jeg har aldrig fundet så stor en glæde i en hest som jeg har eller havde med ham! Han var noget helt specielt for mig, selvom at jeg ikke sådan rigtig red ham, kun striglede ham, ja så betød og betyder han rigtig meget for mig! Han har hjulpet mig igennem, de sværeste tider, den gang jeg blev mobbet i skolen, den gang jeg havde det svært da min mor var i USA, i 6 måneder, den gang jeg havde det svært med min far! Den gang alt bare gik galt, var han ved min side!
Han var virkelig en hest, der bare kunne finde det ægte smil frem på mine læber! han betyder så meget for mig, jeg finder aldrig nogen en hest som ham igen! og ikke den samme glæde i en hest igen, har prøvet i et år nu, men den gider bare ikke dukke frem... virkelig den hest, var bogstavligt talt mit et og alt, han var endda en stor del af min familie selvom at de ikke gad heste overhovedet, var de også super kede af at han skulle væk...
Når jeg sidder og kigger på billeder af vores minder, så kan jeg sidde både at græde a både glæde og at være ked af!
Nogen som der har det på samme måde?
apr 2006
Følger: 49 Følgere: 52 Heste: 9 Emner: 90 Svar: 355
Når det så er sagt tror jeg at for at man kan komme videre, skal man lære at man ikke kan forvente at den nye hest er ligesom den gamle, for det er den ikke, man skal lære at se efter nogle nye kvaliteter, og tage sig tiden det tager at blive glad for en ny hest, for det kommer ikke af sig selv det kræver at man tager sig sammen og virkelig prøver ellers lykkes det ikke... Men hvis så man virkelig gør en insats får man sig en ny drømmehest, aldrig den samme som før men uden tvivl en man bliver ligeså glad for... Her er mit problem så bare at jeg har lidt svært ved at tilgive min anden hest, for selv om det ikke er hans skyld at jeg mistede Listo, så bebrejder jeg ham lidt i min underbevidsthed uden det er med vilje, men er så småt ved at lære at se hans kvaliteter også
maj 2011
Følger: 67 Følgere: 63 Heste: 2 Emner: 9 Svar: 82
Blogger
Følger: 226 Følgere: 2133 Heste: 17 Annoncer: 2 Emner: 200 Svar: 2.470
Ja, med avanti, der vidste vi det lidt, men vi håbede da på at kom over sin gigt, men det gjorde han ikke... så det kom og så bare som den første beslutning efter en dyrlæge tjek...
Synes bare det er super svært at finde en hest, som jeg virkelig kan holde af... og når jeg så finder en hest, som jeg bare kan mærke det her er drømmehesten, ja så går det galt... lige nu står min nuværnde "drømmehest" skadet, eller urengående... og den anden har jeg hørt nogen rygter om... skriv en pb hvis du vil vide mere..
jan 2010
Følger: 15 Følgere: 13 Heste: 2 Emner: 3 Svar: 86
aug 2009
Følger: 122 Følgere: 268 Heste: 19 Emner: 386 Svar: 7.171
Blogger
Følger: 226 Følgere: 2133 Heste: 17 Annoncer: 2 Emner: 200 Svar: 2.470
sep 2012
Følger: 21 Følgere: 6 Heste: 2 Emner: 13 Svar: 59
okt 2011
Følger: 39 Følgere: 39 Heste: 2 Emner: 134 Svar: 1.187
Sorg, savnet, stadigvæk stort...