{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ungheste
  • #2   19. apr 2013 Ikke så længe man tænker over at hesten kun er 5 år og ikke sætter for høje krav.

Rán er kun en 6årig islænder hoppe og vi springer fint sammen, det er det bedste hun ved smiley

• #3   19. apr 2013 Ved ikke, kender ikke islænder. xD

• #4   19. apr 2013 Jeg synes ikke, at det gør så meget - hvis ikke det er op til flere gange om ugen? 5 år er jo ungt for islænderen, så i den alder vil jeg ikke sige, at spring skal foregå ofte smiley

• #6   19. apr 2013 Altså jeg springer ikke engang 1 gang om ugen kun hver 3 uge. Men så springer jeg også 70 på hende, men hun tyder på at hun sagtens kan. Og hun gør det med stor lyst. smiley

• #7   19. apr 2013 Min er ved at være 5 og jeg ville personligt ikke springe på ham, overhovedet, i nu.
    En ting er at han ikke har balancen i nu, en anden ting er at han er ung, og jeg er ikke villig til at udsætte hans ben for det i, med rytter på. Slet ikke 70 cm.
    Du skal tænke på hestens vægt lander udelukkende på forbenene efter springet + rytterens vægt.
    En unghest er stadig i vokseperiode, og er ikke fuldt ud udviklet.
    Der er sikkert mange der springer sin 5 års, men det vil jeg ikke, højst en lille cavaletti, når balance og muskler er iorden. smiley

Kommentér på:
Ungheste

Annonce