693 visninger
|
Oprettet:
Ungheste :) ? {{forumTopicSubject}}
Hej alle.
Håber lidt på en af jer kan hjælpe mig, sagen er, jeg er ved at ride en lækker og lærnem unghest til. Har bare lige et spørgsmål, er der nogle af jer som har nogle ideer til nogle øvelser jeg kan lave som vil hjælpe Dustin til at få en bedre balance. Ser i, han er nemlig højre fodet så det er rigtig nemt for ham på højre side og det går super godt, men han halter lidt bagefter når det gælder venstre side. Nogle af jer som har erfaring med balance øvelser til heste
mar 2009
Følger: 171 Følgere: 152 Heste: 4 Emner: 218 Svar: 2.752
mar 2009
Følger: 68 Følgere: 64 Emner: 91 Svar: 454
dec 2006
Følger: 73 Følgere: 60 Heste: 4 Emner: 64 Svar: 379
mar 2011
Følger: 93 Følgere: 81 Heste: 10 Emner: 113 Svar: 648
Har også hjulpet en med lignende sag som denne, prøv at gå meget med den op og ned af bakker uden rytter. Så skulle du træne med kejler alså ligesom ponygames. (Uden rytter)
Bagefter så varrigere lidt med gå ture til steder hen longere den så den for de rigtige muskler. Hvis venstre side er lidt tvær så skulle du mest træne denne side kort tid ad gangen, så kan Dustin ige konsentrer sig og bagefter for den side den er bedst til lidt. Men dette er kun i 3 min på venstre side og 5 min på højere side også forlænge det. Hvis du ved et sted hvor at du har mulighed for at få den til at løsspringe bomme. Så bare lig gallop bomme ud så den kan springe lidt for, at få tiden til at være lidt sjov i de tvære perioder. Den skal også opleve noget andet istedet for meget hård træning men dette er bestemt ikke spring bare bomme på jordern. xD
En anden ting var at få den ned i noget vand og få den til at svømme så den for trænet venstre side godt.(Bare et forslag dette er ikke ret dyrt egenligt) xD
dec 2006
Men tak for forslagende jeg må prøve
mar 2011
Følger: 93 Følgere: 81 Heste: 10 Emner: 113 Svar: 648
Okay hehe så lidt de er også lidt mystiske de ungheste. xD
dec 2006
Ungheste :) ?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside