Hun kommer tilbage til mig :'D {{forumTopicSubject}}
den 1 April sidste år hentede jeg 2 små ponyer hjem som jeg fik gratis, en hingst som jeg stadig har og en hoppe.. Dengang måtte jeg sande at hverken økonomi eller tiden var til hende så jeg valgte at bytte hende væk, jeg lavede en aftale med hende jeg byttede med at hvis hun ikke kunne, have hende mere skulle jeg have mulighed for at tage hende tilbage eller også skulle hun aflives da hun har været kastebold.. Desværre fik jeg aldrig lavet kontrakt på dette
Hun skrev at hun ikke kunne have hende mere og jeg kunne få hende tilbage desværre kunne jeg ikke dengang.
Jeg skrev til nye ejer hvordan det gik men fik aldrig noget svar og pludselig slettede hun sig.
Jeg regnede så med at hun var aflivet.
Så her igår så jeg så en salgs annonce med hende, jeg skrev med nuværende ejer som fortalte at hun lige havde fået hende men at hun ikke kunne enes med de andre ponyer og derfor skulle væk.. Vi har så aftalt at jeg skal købe hende tilbage..
Så nu venter jeg kun på at kunne hente hende så hurtigt som muligt og så bliver jeg det sidste hjem hun får! aldrig igen skal jeg af med hende, jeg fortrød at jeg byttede hende væk jeg fortrød det VIRKELIG! og nu skal hun tilbage til mig igen :')
Jeg er også virkelig sur på hende som jeg byttede med, jeg forklarede hende hvad hun havde været igennem og de sagde de blev de sidste der ejede hende.. Og at de så sælger/giver hende videre igen umf :@
Har i nogensinde fået muligheden for at gøre tingende om igen? og gjort det?
Blogger
Følger: 944 Følgere: 3038 Heste: 16 Emner: 296 Svar: 7.798
jan 2009
Følger: 141 Følgere: 89 Heste: 22 Emner: 22 Svar: 99
Blogger
Følger: 944 Følgere: 3038 Heste: 16 Emner: 296 Svar: 7.798
Ej men det lyder da super godt! Tillykke med det!
jan 2009
Følger: 141 Følgere: 89 Heste: 22 Emner: 22 Svar: 99
nov 2008
Følger: 140 Følgere: 124 Heste: 5 Emner: 193 Svar: 3.284
ville ønske jeg kunne gøre det samme med min tidl hingst
Hun kommer tilbage til mig :'D