{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
573 visninger | Oprettet:

Slankekur!! :-) {{forumTopicSubject}}

Hej HG

Jeg ville gerne på slankekur, men har prøvet sååå mange gange. Det holder måske en uge, også spiser jeg alt muligt.
Hvad kan man gøre for man bliver mere fristet? smiley
HVad kan kan man lave nu når der ligger sne, så kan man ikke løbe og er ikke gammel nok til, at gå i firness

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Slankekur!! :-)
  • #2   19. mar 2013 for ikke at få lyst til slik og andet sødt hele tiden, skal du sørge for at være mæt. Enten af noget sundt mad eller af vand. Drik massere vand og sørg for at spise 5-6 SMÅ måltider i stedet for 3 store:-)

• #4   19. mar 2013 Man siger at alt skal erstattes af noget, har samme problem men det er fordi jeg har en vane med at skulle spise noget hele tiden, underligt jeg ikke er tykkere:P Så derfor har jeg lavet sunde snacks jeg kunne spise, så gik jeg ikke ud og spiste hverken is eller chokolade, man skal være mæt og have en underholdelse:) Tit er grunden at du keder dig og så kommer du til at tænke på det slik du købte i går som stadig ligger i skabet, så tager du det og keder dig igen og så sker det igen:) Så erstatning!

• #5   19. mar 2013 Vej dig først efter en uge eller to smiley
    - Så er der mere motivation, når du ser vægten efter 7 eller flere dage, istedet for hver morgen, hvor der måske "kun" er røget 100 gram eller ingenting.

smiley Håber rådet kan bruges.

• #6   19. mar 2013 kan man ikke bruge rød peber i stedet for grøn? smiley

• #7   19. mar 2013 MOTION!!! Det er den bedste vej til en sund og slank krop.. Og jo mere motion du dyrker jo mere sundt får du lyst til at spise. Det er nemlig pisse fedt sat sammen smiley

• #8   19. mar 2013 Du kan sagtens løbe, selvom der er sne og is! Bare på med tøjet, og så af sted smiley

• #9   19. mar 2013 Lav 10 mavebøjninger om dagen og dans og rid! smiley
    Og så har alle vel en sund ting man bare elsker såm agurker, peberfrugtuger osv..... Så sørg for at have det hjemme og så når du får lyst til slik så tag det istedet smiley
    Jeg har også fået af vide at hvis man gerne vil tabe sig skal man drikke et glas vand inden man spiser så kan man ikke have så meget som nomal..... Det er ikke noget jeg ved om virker men har bare fået det afvide smiley

Kommentér på:
Slankekur!! :-)

Annonce