{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
918 visninger | Oprettet:

Veninde/kæreste problem!!! {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen!
Mit problem drejer sig om 4 peroner, og bliver nok lidt langt!
Ida: min (bedste) veninde
Mig
Jonas: min (bedste) venindes ex, og min gode ven
Anton: min (bedste) venindes bedste ven, og en jeg har noget kørende med

Det er sådan at jeg har noget kørende med Anton, og Ida var mega glad for det, og nu er hun side sur på både mig og anton, hun gider ikke svare over mobil eller facebook, og vi kan jo se at hun har set beskederne!
Både mig og anton har så snakket med jonas, og han siger at ida er skide sur på os, problemet er bare at ida ikke vil snakke med nogen af os!
Jeg vidste jo godt at problemet kunne opstå, når ida og anton er bedste venner, så jeg prøvede at snakke med ida om det, men hun ville ikke snakke med mig.
jeg har så prøvet at skrive til hende over faceboo, og kan se at hun har set beskederne, men hun gider ikke svare, jeg har skrevet at jeg godt kan forstå hvis hun ikke syntes det er okay med mig og anton, og det var det jeg ville snakke med hende om, og der selvfølgelig ikke ville blive noget mellem os hvis hun ikke var okay med det. Alt dette har jeg gjort i respekt for deres venskab!

Jeg står så bare og aner ikke hvad jeg skal gøre! han har j også sagt at hvis han skulle vælge vidste han ikke hvad han skulle gøre, hvilket jeg godt kan forstå! Jeg syntes bare det er en virkelig barnlig opførsel hun har, når jeg egentlig prøver at handle voksent, og respektere deres venskab.

Hvad ville i gøre! nu kender jeg jo ida så godt, at jeg ved hun ikke bare lige bliver god igen, og vi længe har haft et meget problematisk venskab, og jeg ikke selv forstår hvorfor jeg er belevt ved med at være veninder med hende, men jeg ved også bare godt at hvis jeg "dropper" hende bliver jeg hadet af resten af klassen, og at de fleste går på hendes side, og jeg vil være fuldstændig alene!!

Det har været lidt svært at få det hele med ind, men ellers må i spørge, jeghåber virkelig i kan hjælpe mig!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Veninde/kæreste problem!!!
  • #2   8. mar 2013 Helt enig med anjanut, drenge er der masser af, og veninder de kommer ikke bare sådan igen, drop Anton, og prøv og snak noget mere Ida

• #3   8. mar 2013 Altså, hvis du flere gange har overvejet hvorfor du overhovedet er veninde med hende.. Tjah, så forstår jeg ikke du bliver ved. Du har et helt liv foran dig, der skal sku nok komme en bedre veninde end hende en dag.

Og drenge er der ikke nødvendigvis massere af, og man kan altså ikke tillade sig at vælge og vrage mellem dem. De er ikke bluser :b

• #4   8. mar 2013 Tak allesammen, jeg ved godt sman siger at veninderne skal man blive ved, jeg er bare så meget i tvivl, fordi ofte vil jeg ikke kalde hende en veninde! hun pisser mig rent ud sagt op og ned af ryggen!!

• #5   8. mar 2013 Jammen så ud til venstre med hende altså. Hvorfor gider du bruge din tid på en der behandler dig som et pissoar??

• #6   8. mar 2013 et tænker jeg også tit over! fordi at jeg ved at alle er på hendes side, så uden hende er jeg helt alene..

• #7   8. mar 2013 Følg dit hjerte og svøm mod strømmen. Måske vil de hade Dig måske ikke. Det bedre at tage konsekvensen af at være dig selv end at leve facade liv

• #8   8. mar 2013 Tjah, det er de måske nu. Ved du at du vil være helt alene? Eller er det noget du har fået bildt dig selv ind?
    Der er jo snart påskeferie, du har mulighed for at holde en hyggeaften for et par af de andre piger du synes bedst om, og jeg går da ud fra at du stadig har din flirt og din bedste ven?

• #9   8. mar 2013 Jeg ved jeg er alene så...
    Og ja, det kunne jo være en mulighed, og ja, de 2 har jeg, regner jeg da med... medmindre de går på hendes side...

• #10   8. mar 2013 Hvorfor i alverden skulle din bedste ven gøre det? Verden er ikke sort og hvid, der er godt nok mange gråtoner også. Og hvis de gør det, fuck dem. De er så tydeligvis ikke dig værd (medmindre du er muh'en i det her sammenhæng og virkelig har svinet hende og egentligt har fortjent det, det kan jeg jo ikke vide) smiley

• #11   8. mar 2013 Jeg syntes hvis mankan sigde det sådan at jeg har været lige præcis det modsatte af en bitch i denne sammenhæng!
    Jeg har skrevet til hende, og prøvet at snakke med hende om at jeg godt kan forstå hvis hun ikke syntes det er okay det i mellem mig og ham anton, og hvis hun ikke syntes det er okay så skal hun sige det, for så bliver der ikk enoget imellem os! dette har jeg gjort i respekt for deres venskab, og fordi jeg ikke er interesseret i at skulle ødelægge noget i mellem nogen af os! men hun goder ikke at snakke med nogen af os!

• #12   8. mar 2013 Og hun har ingen anden grund til at være sur? Kig indad og overvej grundigt om du måske har kommet til at sige noget eller gjort noget, der har gjort hende ked af det som måske ikke har noget med det hele at gøre.. smiley

• #13   8. mar 2013 Jeg ville aldrig i verden droppe en dreng pga en veninde. "Drenge er der masser af" ja der er dælme da også masser af veninder.

Kan en veninde ikke leve med dit drenge valg er hun ikke en veninde og længere er den ikke.

Jeg ville ALTID vælge den person jeg elsker, frem for venner/veninder. Det er trods alt ikke venner og veninder jeg skal leve med resten af livet, men forhåbentligt den fyr jeg elsker.

Jeg kunne forstå det hvis i to havde gjort noget hun ikke brød sig om. Jeg har selv mistet en bedste ven til en gammel beste veninde.. Og jeg respekterede altså deres forhold, lige indtil drengen stjal penge, hun løg over for os, og begge 2 kom ikke til min eller min forlovedes fødselsdag, UDEN at melde afbud. Se så er det fanme nok....

• #14   8. mar 2013 Har aldrig forstået at man kan blive uvenner over en kæreste. De få gange en af mine veninder har haft noget kørende med en af mine venner, har jeg godt nok sagt at hvis det går galt skal i stadig kunne ses da jeg ikke vil vælge imellem nogle, men ellers har jeg bare været glad på deres vegne. Selvfølgelig kan det være træls når ens veninde finder en fyr og derfor bruger mindre tid på en, tror lidt det er det hun føler og er sur over, og nu rammer det bare hende dobbelt så hårdt, da hun er venner med jer begge.
    Men hvis hun vælger at ignorere dig er hun intet værd som veninde. Er aldrig blevet ignoreret af en veninde eller har ignoreret en når jeg eller de var sure. Sådan løser man ingenting, og der er du den store når du prøver at blive ved med at kontakte hende, og prøve at forstå hende. Men hun er ikke god nok til dig, bum så er det sagt.
    Jeg ville skrive til hende at enten tager hun sig sammen og bliver lidt mere voksen, eller også gider jeg ikke at spilde mere tid på dig.
    Det er bestemt ikke dig der går glip af noget her, men derimod hende der mister en utrolig sød og forstående ven, og det kan kun være hendes problem. Tro mig, hun kommer ikke langt i livet med den indstilling til problemløsning.
    Puhha, det blev lidt langt.

• #15   8. mar 2013 Hvis du kun er veninder med hende for ikke at blive fryset ud af klassen, så lad hende være. Altså havde det også sådan og jeg tænkte bare :" Jeg vil heller sidde alene i klassen end at være sammen med en pige jeg ikke kan med." smiley

Men ellers så giv hende tid, det kan være hun har brug for at rase ud og lidt køle lidt ned inden hun vil snakke og løse problemet smiley Du skal bare lade hende være for så skal det nok gå igen, for hvis nu hun er rigtig sur på dig og du så bliver ved med at skrive (kan godt forstå du prøver og finde ud af hvad der sker og hvorfor) så bliver hun mere sur, så det bare med at lade hende slappe lidt af igen indtil hun vil snakke smiley

• #17   8. mar 2013 Øøh.. Min ene venindes kæreste synes jeg er en hønemor. Det konstaterede han efter 2 timers bekendtskab med mig...

Jeg tror ikke de hader mig ^^

• #19   8. mar 2013 Du vil blive overrasket over hvad folk ved om dig Anjanut!

• #20   9. mar 2013 Anjanut: Har nu ikke været hadet af dem, men de har da ikke alle syntes lige godt om mig, siger tingene ret lige ud engang imellem, og er meget fjollet. Det kan alle ikke acceptere. Har nu heller ikke syntes lige godt om alle dem, og har jeg også udtrykt til mine veninder, men vi får det altid til at fungere. Får vi holder jo begge af tøsen. Forventer også af mine veninder at de fortæller mig hvis de ikke kan lide mine kærester, og det samme med mine kærester, de skal også fortælle hvis de ikke kan lide mine veninder.

• #21   9. mar 2013 Jeg ville ALDRIG droppe min kæreste til fordel for en veninde! Hvis min veninde ikke kan acceptere mit drenge-valg og være glad på mine vejne, er hun ikke en god veninde! Selvfølgelig har hun lov til at f.eks komme til mig og sige 'ved du hvad Ida, ham dér, jeg synes liige du skal overveje det en ekstra gang'. smiley

Nu har jeg selv stået lidt som din veninde Ida (dog uden at blive sur og tøsefornærmet). smiley
    Min bedsteven og en af mine bedste veninder begyndte at komme sammen og jeg indrømmer GERNE at jeg var MONSTER jaloux! xD
    Men jeg var så også helt væk i min bedsteven og for at sige det lige ud, var vi bedstevenner med fordele. xD Hvilket IKKE gjorde det nemmere. smiley
    Men altså, min bedsteven vidste godt at jeg var helt væk i ham, men vi har hele tiden været enige om at skulle han falde for mig, så skulle vi IKKE have mere end vi havde, da ingen af os ville miste hinanden hvis vi nu skulle gå fra hinanden. smiley

Men ja, de begyndte jo så at komme sammen og jeg var selvfølgelig super glad på begges vejne, MEN jeg sagde til dem begge fra starten af, at hvis de skulle gå fra hinanden og det blev noget grimt noget, ville jeg IKKE stå som et tov i mellem dem, de skulle ikke snakke grimt om den anden omkring mig, eller forsøge at få mig til at tage parti, eller noget i den dur.
    Heldigvis var der ikke noget grimt brud mellem dem, det foregik stille og roligt og de snakker stadig fint sammen og er gode venner. smiley

Men altså, det jeg vel egentlig prøver at sige er, at når hun opfører sig så barnligt og ikke kan være glad på jeres begges vejne, er hun ikke det værd. Jeg ville personligt droppe hende, for som DD skriver, nok er der mange andre drenge derude, men det er der dælme også af venner/veninder og en så "dårlig" veninde ville jeg ikke hænge fast i. smiley

• #22   9. mar 2013 Jeg ville ALDRIG droppe min kæreste, fordi mine veninder ikke kunne lide ham, eller fordi de var jaloux. så må de sgu få sig en hobby smiley

• #23   9. mar 2013 Altså jeg vidste jo godt at problemet kunne opstå når Ida og Anton er bedste venner, det var jo også derfor jeg ville prøve at snakke ned hende.
    Problemet er jo også bare at valget ikke kun ligger i mine hænder, for de er jo bedste venner, og hvis jeg var ham ville jeg jo heller ikke vide hvad jeg skulle vælge!
    Men det har i mange perioder været som om at jeg bare har holdt fast i hende for ikke at blive frosset ude! For jeg syntes ikke hun har været en ret god veninde, jeg har hele tiden været der da der var problemer med Jonas hendes ex, og jeg har hjulpet hende når hin er blevet svinet til på facebook osv, men når jeg har haft de mindste problemer får jeg bare den "det påvirker altså mig når du har problemer!" Okay, så du tror ikke det påvirker mig at blive overfaldet på facebook og kaldt diverse ting fordi jeg forsvarer hende, hvad har man en veninde til hvis man ikke kan hjælpe hinanden når der er problemer!?

• #24   9. mar 2013 Jo. Veninder er der gensidigt for hinanden.

Kommentér på:
Veninde/kæreste problem!!!

Annonce