28. aug 2011 Følger: 77 Følgere: 67 Heste: 3 Emner: 133 Svar: 361
"kæreste" problem HJÆLP! {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen.
Mig og min nu x, havde været sammen i næsten 5måneder (vi er 15 og 16)
vi slog op fordi vi efterhånden ofte blev uvenner, et par dage efter vi havde slået op finder jeg så ud af at han har noget kørende med en anden pige (hans bedstevens kæreste)
min x får hende så til at slå op med bedstevennen, og ca 1,5 uge efter vi har slået op bliver de så kærester.
de var sammen i ca 24 timer, så slog han op med hende fordi han savnede mig.
efter det snakkede vi det rigtig godt igennem, og besluttede os for at prøve lidt igen, så vi har nu i ca 1måned haft noget kørende.
han har sagt, og man kan også godt se at han rigtig gerne vil være kærester igen, men jeg er bare i tvivl fordi at efter han har været sammen med hende har ændret sig, og jeg har set en del dårlige sider af ham, og mens han var sammen med hende behandlede han mig som et svin!
men han er simpelthen verdens sødeste kæreste..
jeg stoler ikke på ham, så igår kiggede jeg i hans sms'er, hvor hans så har kaldt en anden pige "søde" lækker og dejlig, han siger det bare er en veninde, grunden til at jeg er bekymret er fordi at hende den anden han jo blev lærester med, det opdagede jeg selv over sms, og det startede også sådan her..
hvad ville i gøre efter det her?
jeg stoler virkelig ikke på ham, og har heller ikke helt de sammen følelser for ham som engang, men er simpelthen ikke klar til at give slip på ham, og jeg elsker ham rigtig højt!
Hvad ville i gøre?
Hvad kunne hjælpe til at det kunne komme til at fungere igen?
Bare kom med jeres mening! tak for hjælpen på forhånd!
nov 2011
Følger: 57 Følgere: 42 Heste: 1 Emner: 60 Svar: 505
feb 2011
Følger: 71 Følgere: 131 Heste: 5 Emner: 227 Svar: 2.191
okt 2008
Følger: 96 Følgere: 85 Heste: 3 Emner: 60 Svar: 686
Bare det at du ikke stoler på ham NU, det ændre sig sjældent. Jeg tror ikke at sådan et forhold vil være sundt for dig, for du vil gå rundt og tro "Hvad laver han mon nu?" "Skriver han mon med en pige igen?" "Dropper han mig igen?"
Ikke sundt, så for din egen skyld - så syntes JEG at du skal komme videre Men ingen kan træffe dette valg udover dig selv!
okt 2004
Følger: 99 Følgere: 160 Heste: 5 Emner: 156 Svar: 9.701
aug 2011
Følger: 77 Følgere: 67 Heste: 3 Emner: 133 Svar: 361
Jeg er virkelig forvirret, og det har jeg været længe, men når vi har snakket om det har det også bare været som om at han ikke har kunnet acceptere min beslutning.
og ja, jeg føler også at han har været mig utro, selvom han jo i princippet ikke har, og han bliver bare ved med at sige at han ikke syntes det er fair hvis jeg ikke giver ham en ekstra chance, fordi han 2 gange har givet mig en ekstra chance efter jeg i total stiv tilstand har været i seng med en anden..
og det tænker jeg da også selv, er det fair!? selvom det på INTET tidspun kt har været planlagt at skulle være sammen med en anden..
okt 2004
Følger: 99 Følgere: 160 Heste: 5 Emner: 156 Svar: 9.701
okt 2008
Følger: 382 Følgere: 385 Heste: 6 Emner: 122 Svar: 649
jun 2007
Følger: 67 Følgere: 59 Heste: 15 Emner: 5 Svar: 57
mar 2005
Følger: 262 Følgere: 261 Heste: 9 Emner: 372 Svar: 3.083
Altså det må betyde i begge to heller vil noget andet, og måske blot holder sammen for at have noget der er "sikkert" måske skulle du droppe ham, så i begge får chancen for at komme videre..
aug 2011
jun 2008
Følger: 158 Følgere: 154 Heste: 9 Emner: 116 Svar: 533
Så det der med at "gå tilbage til en fuser" er ikke altid en skidt ting
Når det så er sagt så synes jeg ikke du skal tage ham tilbage efter hvad du fortæller - han lyder som en nar!
Og du KOMMER over ham, det tager tid, men det sker
aug 2011
jun 2009
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 5 Svar: 244
Efter min mening er han en umoden og forvirrende person. Ja, han er givetvis ung, men alligevel. Som jeg ser det kan han sno dig om sin lillefinger og du giver efter. Hvis du er i tvivl hvordan skal man så få noget at opbygge? Bare det at du kigger på hans mobil efter sms'er, altså det er jo for mit vedkommende ikke tillid til en anden person. Et godt grundlag i et forhold er tillid til hinanden og sådan, som jeg forstår det ud fra det du skriver, så går det altså ikke skide godt for at sige det lige ud.
feb 2005
Følger: 57 Følgere: 80 Heste: 3 Svar: 3.489
"kæreste" problem HJÆLP!