{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.179 visninger | Oprettet:

"kæreste" problem HJÆLP! {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.
Mig og min nu x, havde været sammen i næsten 5måneder (vi er 15 og 16)
vi slog op fordi vi efterhånden ofte blev uvenner, et par dage efter vi havde slået op finder jeg så ud af at han har noget kørende med en anden pige (hans bedstevens kæreste)
min x får hende så til at slå op med bedstevennen, og ca 1,5 uge efter vi har slået op bliver de så kærester.
de var sammen i ca 24 timer, så slog han op med hende fordi han savnede mig.

efter det snakkede vi det rigtig godt igennem, og besluttede os for at prøve lidt igen, så vi har nu i ca 1måned haft noget kørende.
han har sagt, og man kan også godt se at han rigtig gerne vil være kærester igen, men jeg er bare i tvivl fordi at efter han har været sammen med hende har ændret sig, og jeg har set en del dårlige sider af ham, og mens han var sammen med hende behandlede han mig som et svin!
men han er simpelthen verdens sødeste kæreste..

jeg stoler ikke på ham, så igår kiggede jeg i hans sms'er, hvor hans så har kaldt en anden pige "søde" lækker og dejlig, han siger det bare er en veninde, grunden til at jeg er bekymret er fordi at hende den anden han jo blev lærester med, det opdagede jeg selv over sms, og det startede også sådan her..

hvad ville i gøre efter det her?
jeg stoler virkelig ikke på ham, og har heller ikke helt de sammen følelser for ham som engang, men er simpelthen ikke klar til at give slip på ham, og jeg elsker ham rigtig højt!

Hvad ville i gøre?
Hvad kunne hjælpe til at det kunne komme til at fungere igen?

Bare kom med jeres mening! tak for hjælpen på forhånd!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  "kæreste" problem HJÆLP!
  • #2   16. okt 2013 Jeg ville ikke.. Det kan godt være jeg er yngre end dig, men han har været dig utro.. smiley Held & lykke!

• #3   16. okt 2013 drop det.. det går galt igen.. du må ud og finde en anden! smiley

• #5   16. okt 2013 Hvis du allerede nu, hvor i bare har noget kørende, er usikker på ham og ikke stoler på ham, så vil jeg aldrig begynde at indlede noget seriøst. Det kan kun blive værre, når i engang så bliver kærester.
    Bare det at du ikke stoler på ham NU, det ændre sig sjældent. Jeg tror ikke at sådan et forhold vil være sundt for dig, for du vil gå rundt og tro "Hvad laver han mon nu?" "Skriver han mon med en pige igen?" "Dropper han mig igen?"

Ikke sundt, så for din egen skyld - så syntes JEG at du skal komme videre smiley Men ingen kan træffe dette valg udover dig selv!

• #6   16. okt 2013 Når du ikke stoler på ham så lad vær med at indled et forhold. Tillid er virkelig en stor byggesten i et forhold, og uden den kan det altså ikke holde i længden.

• #7   16. okt 2013 Tænker præcis det samme! og ja, jeg tænker faktisk tit over om han dropper mig igen, frygten er der konstant, og jeg var ligesom også begyndt at komme mig over ham, efter det med den anden pige, men når han så vælger at komme tilbage er det sq lidt svært!
    Jeg er virkelig forvirret, og det har jeg været længe, men når vi har snakket om det har det også bare været som om at han ikke har kunnet acceptere min beslutning.

og ja, jeg føler også at han har været mig utro, selvom han jo i princippet ikke har, og han bliver bare ved med at sige at han ikke syntes det er fair hvis jeg ikke giver ham en ekstra chance, fordi han 2 gange har givet mig en ekstra chance efter jeg i total stiv tilstand har været i seng med en anden..

og det tænker jeg da også selv, er det fair!? selvom det på INTET tidspun kt har været planlagt at skulle være sammen med en anden.. smiley

• #8   16. okt 2013 Drop ham, det er bedst for dig selv smiley

• #9   16. okt 2013 En fyr skulle lige gøre sådan noget med mig. Og det er "Første, sidste og eneste gang" - Du ville spekulere på det hele tiden om han nu skriver til en anden pige. Og tillid spiller en stor rolle i et forhold og hvis han har droppet dig en gang, hvorfor skulle han så ikke gøre det igen? - Snakker lidt i erfaring. Men det er kun dig, som kan træffe valget i sidste ende.

• #10   16. okt 2013 Drop ham! Ingen pige fortjener at blive behandlet sådan smiley

• #11   16. okt 2013 Har i begge to været hinanden utro? Sådan tolker jeg det som du skriver i den sidste besked smiley

Altså det må betyde i begge to heller vil noget andet, og måske blot holder sammen for at have noget der er "sikkert" måske skulle du droppe ham, så i begge får chancen for at komme videre..

• #12   16. okt 2013 ja det har vi desværre, men mit var ca 2 måneder inden vi slog op, og jeg fortalte ham det selv.. smiley

• #13   16. okt 2013 Jeg er den dag idag sammen med min eks - vi er sammen på 7. år, forlovet i 3,5 år, og har hus, bil og hunde sammen..
    Så det der med at "gå tilbage til en fuser" er ikke altid en skidt ting smiley

Når det så er sagt så synes jeg ikke du skal tage ham tilbage efter hvad du fortæller - han lyder som en nar!
    Og du KOMMER over ham, det tager tid, men det sker smiley

• #14   16. okt 2013 det ved jeg godt, er bare ekstremt forvirret, alle siger at de syntes jeg skal droppe ham, men alligevel er der et eller andet indeni mig der siger at jeg ikke kan, for haner jo ogs min bedste ven... smiley

• #15   16. okt 2013 Han har været sammen med sin bedstevens kæreste(?) Fået hende til at slå op med ham for at de to kunne være sammen? Også efter få dage slår han op med hende? Og finder tilbage til dig?
    Efter min mening er han en umoden og forvirrende person. Ja, han er givetvis ung, men alligevel. Som jeg ser det kan han sno dig om sin lillefinger og du giver efter. Hvis du er i tvivl hvordan skal man så få noget at opbygge? Bare det at du kigger på hans mobil efter sms'er, altså det er jo for mit vedkommende ikke tillid til en anden person. Et godt grundlag i et forhold er tillid til hinanden og sådan, som jeg forstår det ud fra det du skriver, så går det altså ikke skide godt for at sige det lige ud.

• #16   16. okt 2013 I skal vist bare gå fra hinanden - for begges skyld. Du stoler ikke på ham og har knaldet med en anden, altså, hvad er der at holde sammen på der?

Kommentér på:
"kæreste" problem HJÆLP!

Annonce