{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
824 visninger | Oprettet:

Hendes kæreste? {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen her inde på HG!

Jeg har en veninde på 14år, der har et problem!
hun har en kæreste, som hun holder rigtig meget af, og jeg synes også at han er sød! de passer super godt sammen! smiley
De har nu været sammen i 5 måneder og de har det rigtig godt sammen. Hun elsker at være sammen med ham og de griner altid sammen!

MEN!!! Her på det sidste har min veninde og jeg lagt mærke til at han kigger på andre fyrre. vi ved ikke om vi opfatter det forkert? eller er han mon til det modsatte køn?

Hjælp vi ved ikke om vil skal spørge ham om det eller hvad vi skal gøre? KAN I HJÆLPE?!?!?!?

Knuzz de to forvirrede piger! smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hendes kæreste?
  • #1   6. maj 2012 hvis i vil have et svar, er det eneste rigtige vel at spørg ham

• #3   6. maj 2012 EJ! hahahahahah tror VIRKELIG at det er et hak i "selvtilliden" hvis i spørg om han er bøsse!? (hvis det ikke passer) smiley

• #4   6. maj 2012 Snak med ham om det? Vi ved ikke hvordan han tænker

• #5   6. maj 2012 Den eneste måde at finde ud af det på, er at spørger ham.

• #6   6. maj 2012 Kigger i ikke også på andre piger? Tjekker lige hvad for noget tøj de har, hvordan deres hår sidder? Det er normalt at bedømme hinanden, især i jeres alder. Man går op i udseende. Så at han kigger på andre drenge betyder altså lang fra han er bøsse! Lad det ligge, tror da ikke der er noget der kan være mere dræbende for at forhold end at spørge fyren om han er til drenge? smiley

• #7   6. maj 2012 Det er sikkert bare ligesom at mange af os piger kigger på andre piger , bedømmer dem og sammenligner dem med os selv, uden at være lesbisk på nogen måde. smiley Helt normalt.

• #8   6. maj 2012 Jeg går ud fra, at drengen er på nogenlunde samme alder som din veninde? Så er det jo klart at han, som de andre skriver, måske prøver lidt af, ser hvad der dur og finder sig selv.. Men jeg tror ikke i skal snakke med ham om det, så hellere få en af hans venner til at spørge eller vent til at han selv siger det. Hvis det var mig, ville jeg ikke bryde mig om at min kæreste troede jeg var til det samme køn som mig selv. Det er jo en lidt stor anklage, hvis det så ikke passer smiley

• #9   7. maj 2012 Nana K sagde det hele. Hvis han er bøsse, skal han nok komme ud med, når det passer ham. Det er ikke nemt at springe ud. Trust me, i know!

Og vil nu altså ikke kalde det anklage, det lyder så negativt. For der er jo intet negativt i at være til det andet køn. Og hvis hun alligevel spørger ham, og han bliver mega mega sur, kan det faktisk være et tegn på, at han ER til drenge. Da homofober, tit er de største queens, men ikke vil indse det smiley

Hvis han er omkrng de 14-15, så er han også generelt i en følsom alder. Bare glem det, og lad ham snakke om det, hvis han vil smiley Medmindre han virkelig hentyder til andet, selvfølgelig.

Kommentér på:
Hendes kæreste?

Annonce