19. jul 2008 Følger: 210 Følgere: 194 Heste: 4 Emner: 168 Svar: 1.084
Kæreste {{forumTopicSubject}}
Anja, som mange andre kender jeg dig ikke personligt, men jeg er også en af de mange, der har fulgt arbejdet med din smukke mule siden du fik ham .
Jeg sidder her med tårene væltene ned af kinderne, for det er bare ikke fair overhovedet.
Jeg føler med dig big time, og kan desværre lige præcis huske følelsen, da jeg lå og græd hjerteskærende, med ansigtet presset ind mod Coco´s hoved, dybt begravet i hendes smukke pels, som jeg sagde farvel til i december 2008.
Men søde Anja, jeg er 100% sikker på, at der er en på den anden side, der har haft en guddommelig plan med ham, hvor sådan en tillidsfuld, godmodig, og ikke mindst gudesmuk hest som Ozzie, har været den eneste der har kunne bruges
Jeg ved at Coco ha taget godt i mod ham, da hun altid tog sig af og beskyttede unghestene , som den fantastiske tante hun var.
Havde jeg kunne så skaffede jeg ham tilbage til dig med et trylleslag, og havde jeg et føl gående, så ville jeg forære dig det kvit og frit uden at blinke, for magen til fantastiske,kærlige og ikke mindst omsorgsfulde heste "mor" skal man da lede længe efter
Du er altid velkommen her os mig til hestehygge og nus med mine 2 piger, for de er altid friske på noget ekstra nus, og kys på mulen
De kærligste hilsner og tanker
Karina
jul 2008
Følger: 210 Følgere: 194 Heste: 4 Emner: 168 Svar: 1.084
Mvh. Karina
mar 2007
Følger: 66 Følgere: 64 Heste: 5 Emner: 23 Svar: 85
Sider selv med en klump i halsen og ved hvordan Anja har det...mistede selv to dejlige ledsagere igennem mange år på bare en dag for ikke længe siden...
Ville ønske jeg ligeledes kunne hjælpe,,,,men ingen ord trøster nok i denne svære tid....men ja en eller anden må havde udset sig Ozzie som manglede for at gøre en vidunderlig gerning el. for at gøre et vidunderligt sted endnu mere vidunderligt!! I hjertet genmt men aldrig glemt
maj 2008
Følger: 95 Følgere: 96 Heste: 3 Emner: 2 Svar: 24
Tak til jer alle sammen.
maj 2007
Følger: 28 Følgere: 25 Heste: 4 Emner: 7 Svar: 345
Som skrevet på din FB i går, så har jeg grædt på dine vegne - jeg har ligget vågen det meste af natten i nat og tænkt på dig og Ozzie.
Tænk at jeg selv var så tæt på at købe ham da han var til salg for 2 år siden, den fine Ozzie - men jeg ved, at du gav ham det allerbedste en hestebasse kunne ønske sig.
Mere kærlighed til et andet væsen skal man lede længe efter!!
Du var fantastisk med ham!!
Hvis du har brug for at komme lidt væk en dag eller 10, så er der altid plads til dig her på Møn.
Speedy og Cavallino (og også Easter og Malou) er nogle enormt gode trøstere og giver de bedste heste-krammere når man har brug for det.
Du giver bare lyd hvis du har brug for at læsse af eller har brug for en skulder.
De største, varmeste og kærligste hilsner herfra.
dec 2007
Følger: 33 Følgere: 37 Heste: 11 Emner: 26 Svar: 111
jun 2009
Følger: 10 Følgere: 11 Heste: 2 Emner: 113 Svar: 895
Kæreste
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside