815 visninger
|
Oprettet:
Dyrepasser :-) {{forumTopicSubject}}
Hej allesammen
Jeg ville rigtig gerne være dyrepasser, jeg har været på brobygning i dag og skal også i morgen som dyrepasser
Det er jo en rimelig nem uddannelse, og tænkte det ville være godt for mig
Jeg er nemlig rimelig skoletræt også kan jeg tage det efter 9.
Meeen nogen der ved hvad man får i løn så'n ca?
Nogle som er uddannede dyrepasser, er det godt eller dårligt??
Ville i heller anbefale dyrlæge=
jul 2008
Følger: 11 Følgere: 42 Heste: 3 Emner: 810 Svar: 5.697
Jeg har taget uddannelsen, og ja den er rigtig nem, men det er svært med at finde lærepladser, og du kan være uheldig som mig at finde en dårlig læreplads hvor man ikke kan holde ud at være, og må droppe uddannelsen.
Gennemsnitslønnen for elever når man har frikort er 8.000,- når man har brugt de penge man måtte på sit frikort er det cirka 5.500-6.000,-
jan 2004
Følger: 190 Følgere: 189 Heste: 40 Emner: 120 Svar: 3.713
Er selv uddannet dyrepasser eller på papiret er jeg dyreassistent med speciale i heste og nem vil jeg da ikke kalde uddannelsen.
Der er skam prøver og karakterer og rapporter der skal skrives samt foderplaner der skal læres
Dyrlæge er endnu sværere for her skal du lære latinsk og kunne både kemi og lign. og man skal have gode karakterer for at bestå.
Medmindre du vil passe grise eller køer vil jeg ikke anbefale uddannelsen, så er det bedre alligevel at gå på landbrugsskole.
mar 2007
Følger: 136 Følgere: 125 Heste: 1 Emner: 126 Svar: 2.975
Dyrlæge er jo en lang og meget skole præget uddannelse, så hvis jeg var dig, ville jeg få nogle job efter 9. og så starte på uddanelsen om 1 år, så du ikke kører træt i skole.
sep 2009
Følger: 43 Følgere: 53 Heste: 3 Emner: 164 Svar: 2.805
Man skal have mange forskellige fag og det er bestemt ikke alt der er lige nemt at finde ud af og nogle af fagene er der meget læsning!
Men i bund og grund er det en god uddannelse.
Havde jeg gået på en ordenlig skole, have jeg nok forsat med uddannelsen.
aug 2009
Følger: 122 Følgere: 268 Heste: 19 Emner: 386 Svar: 7.171
okt 2011
Følger: 16 Følgere: 14 Heste: 2 Emner: 6 Svar: 44
okt 2007
Følger: 348 Følgere: 384 Heste: 4 Emner: 772 Svar: 11.330
Jeg har lige lavet en oso, som det, og vil anbefale dig at læse godt og Grundtigt om det inden! (: jeg var også skole træt så jeg tog i 10 er blvet meget mere målrettet!(:
feb 2010
Følger: 11 Følgere: 20 Heste: 1 Svar: 475
Plus jeg startede mit år på efterskole, netop fordi jeg var skoletræt, jeg kom så hjem og leder efter arbejde, men nu står jeg her og jeg glæder mig virkelig meget til jeg kan starte på htx efter sommerferien.
Dyrepasser :-)