{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dyrepasser;)
  • #1   8. aug 2012 sikkert ikke lige hvad du vil høre, men det eneste jeg har hørt at man skal holde sig fra det. Vælge noget andet end med speciale i heste smiley

• #2   8. aug 2012 Jeg ved at det er meget svært at finde et sted, da der er mange der gerne vil være det.

• #3   8. aug 2012 Jaa ved jeg god har næsten en.læreplads kunne.dog.bare være sjovt at høre osv

• #4   8. aug 2012 Jeg tog selv grundforløbet som landmand med speciale i heste. Jeg var på Søborggård i praktik, derudover var jeg 1 - 2 uger på CapaCity. Men det med heste fungere ikke for mig, jeg vil hellere have det som en hobby, man bliver lidt træt af, at muge ud, trække til og fra fold osv.

Så jeg valgte, at arbejde med kvæg, dog blev jeg fyrret efter 3 uger, da jeg skulle indlægges til udredning for epilepsi, hvor jeg var i 3 måneder. Men jeg blev også træt af, at skulle stå op klokken 4 for, at skulle ud og malke, så lige have fri nogle timer, og så malke igen om aftenen, jeg var først hjemme klokken 19..

Valgte så, at arbejde med grise, det første sted var jeg super glad for, virkelig drømmestedet! Men det galt ikke ind under min praktik, så jeg måtte finde et nyt sted, der var mange grise, så det skulle gå stærkt, og der var ikke tid til, at pleje hver enkelt gris ordentligt smiley Jeg blev træt af det, da jeg går meget op i dyrevelfærd, og det var der bestemt ikke derude!

Men prøv de forskellige ting af, og se hvad du helst vil smiley I starten vil man jo få "lorte"tjansen alle steder, men det er bestemt ikke sjovt de store hestesteder, og der skal knogles.

• #5   8. aug 2012 Jaa ved keg skam godt syntes nu det er så hyggeligt at muge osv smiley
    Men nu må vi se lan være keg ender i udlandet eller noget lader mig overraske smiley

• #6   8. aug 2012 Okay, det synes jeg skam også, men ikke, når man skal muge manuelt, i en boks der bare er strøet ovenpå i 3 - 4 måneder! Bunden var 2 meter, det var sindsygt. Det andet sted skulle vi slæbe kæmpe trailere med 4 hjul gennem stalden. Hestene var max på fold en time om dagen, så der var meget der skulle ud af boksene smiley

• #7   8. aug 2012 Jeg har været hos stutteri kronplet de er enormt søde og tager en ind ed det samme smiley
    Der er dog en del arbejde eftersom der er 40 bokse man selv muer og de står på tørv.
    Men søde heste og mennesker smiley

Vil bestemt ikke anbefale turban stud som avler arabere.

• #8   8. aug 2012 Jeg har taget grundforløb med special i heste.
    Og er nu i lære (:
    Fandt hurtigt min læreplads, og havde flere bud, Så jeg syntes ikke det var så svært og finde en plads.
    Og jeg har det rigtig godt her.

Men man skal bare huske, at det ikke er et hyggearbejde hvor man kan pussenusse om alle heste.
    Der skal arbejdes, men hvis man arbejde betaler det sig også. (:

Kommentér på:
dyrepasser;)

Annonce