757 visninger
|
Oprettet:
dyrepasser;) {{forumTopicSubject}}
Ville lige hører jer af om.i evt havde nogle gode råd omkring praktik/ lærepladser som dyre passer med heste i speciale?:-)
Kender i nogle gode steder eller noget?:-)
aug 2010
Følger: 9 Følgere: 7 Heste: 2 Emner: 92 Svar: 1.993
apr 2008
Følger: 69 Følgere: 75 Heste: 5 Emner: 2 Svar: 283
aug 2010
Følger: 58 Følgere: 56 Heste: 6 Emner: 6 Svar: 27
mar 2007
Følger: 136 Følgere: 125 Heste: 1 Emner: 126 Svar: 2.975
Så jeg valgte, at arbejde med kvæg, dog blev jeg fyrret efter 3 uger, da jeg skulle indlægges til udredning for epilepsi, hvor jeg var i 3 måneder. Men jeg blev også træt af, at skulle stå op klokken 4 for, at skulle ud og malke, så lige have fri nogle timer, og så malke igen om aftenen, jeg var først hjemme klokken 19..
Valgte så, at arbejde med grise, det første sted var jeg super glad for, virkelig drømmestedet! Men det galt ikke ind under min praktik, så jeg måtte finde et nyt sted, der var mange grise, så det skulle gå stærkt, og der var ikke tid til, at pleje hver enkelt gris ordentligt Jeg blev træt af det, da jeg går meget op i dyrevelfærd, og det var der bestemt ikke derude!
Men prøv de forskellige ting af, og se hvad du helst vil I starten vil man jo få "lorte"tjansen alle steder, men det er bestemt ikke sjovt de store hestesteder, og der skal knogles.
aug 2010
Følger: 58 Følgere: 56 Heste: 6 Emner: 6 Svar: 27
Men nu må vi se lan være keg ender i udlandet eller noget lader mig overraske
mar 2007
Følger: 136 Følgere: 125 Heste: 1 Emner: 126 Svar: 2.975
jun 2007
Følger: 51 Følgere: 48 Heste: 8 Emner: 203 Svar: 454
Der er dog en del arbejde eftersom der er 40 bokse man selv muer og de står på tørv.
Men søde heste og mennesker
Vil bestemt ikke anbefale turban stud som avler arabere.
dec 2008
Følger: 107 Følgere: 99 Heste: 3 Emner: 205 Svar: 1.459
Og er nu i lære (:
Fandt hurtigt min læreplads, og havde flere bud, Så jeg syntes ikke det var så svært og finde en plads.
Og jeg har det rigtig godt her.
Men man skal bare huske, at det ikke er et hyggearbejde hvor man kan pussenusse om alle heste.
Der skal arbejdes, men hvis man arbejde betaler det sig også. (:
dyrepasser;)