{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
848 visninger | Oprettet:

Mangler virkelig hjælp! {{forumTopicSubject}}

Hej hg'ere

Som overskriften lyder mangler jeg virkelig hjælp!
Jeg er blevet kontaktet af en producer som jeg nu har lavet en aftale med, at jeg skal skrive hele 5 sange og det er jo nemmere sagt en gjort!
Jeg har rigtig mange ting på hjertet og har dog alligevel svært ved at bestemme mig for hvad sangene skal handle om og om det skal være på dansk eller engelsk?

Planen er at sangene skal udgives, så de skal jo gerne være gode nok til at i også vil høre dem. Jeg mangler noget inspiration og ville høre om i ikke vil dele jeres ynglingssang(e) og kunstner(e) så jeg kan få lidt inspiration smiley

På forhånd tak!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mangler virkelig hjælp!
  • #1   16. feb 2013 Du bliver nødt til at læse reglerne her på siden.
    Folk gider ikke hjælpe medmindre du laver en sigende overskrift.


  • #4   16. feb 2013 Ego Sarah: Har læst reglerne smiley Glemmer dog nogle gange at overskifterne herinde skal være lidt anderledes.

    Cille: Du har helt ret i at betydning og ikke nødvendigvis mening smiley

    Lama: Se det er lidt det jeg søger og har også aftalt jeg skal mindst have en sørgelig sang man kan relatere til om man så er en hestepige eller ej. Men rigtig god idé smiley


  • #8   16. feb 2013 Skriv en om Safir til mig smiley hehe men det er nok lidt svært når du heldigvis ikke selv har mistet din hest.
    Måske noget med at man skal leve i nuet og det hele bare kan slutte en dag. Det er nogle af de ting jeg er begyndt på at tænke over efter jeg mistede ham så pludseligt.


  • #9   16. feb 2013 Laura: Har mistet andre dyr dog ikke en hest. Ja man skal virkelig lære at leve i nuet og det har jeg det også tit selv rigtig svært ved og det tror jeg der er mange som er smiley
    Og Safir var en dejlig hest og nej vi har da allerede en sang til ham! kan du ikke huske den? "Safir og Indy på tur, ud i den vilde natur" smiley

    Lama: Forstår godt hvad du mener og kunne også være rigtig fedt, men tror det er svært at lave en sang som virkelig er tilegnet heste. Selvom Tina lund allerede har lavet en sang omkring det, så mangler vi hvert fald en som man kan side og tude til!


  • #10   16. feb 2013 Har mere brug for hjælp omkring om det skal være dansk eller engelsk?
    For skal virkelig have fundet en rød tråd igennem det hele smiley


  • #11   17. feb 2013 Hehe tror ikke den kommer på hitlisterne smiley
    Synes du skal skrive tre på dansk og to på engelsk smiley


  • #12   17. feb 2013 Godt så må du love hvis jeg skal skrive på engelsk at du lige retter igennem efter smiley
    Mit engelske kunne godt blive bedre når det kommer til grammatik!


  • Sofie B
    Sofie B Tilmeldt:
    jan 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 39
    #13   17. feb 2013 Det er jo noget du helt selv skal bestemme, om det er her i DK de evt. skal udgives er det jo nok mest dansk, og hvis det er internationalt er det måske nok engelsk du er ude i. Og det kommer også an på hvordan du bedst føler du kan beskrive det du føler, i sangteksten, og det du vil have andre skal føle - for jeg er f.eks meget bedre til at skrive sange på engelsk end dansk, fordi jeg føler jeg meget bedre kan beskrive det på engelsk -
    Men ja, skriv en masse ting ned, find ud af hvad dit budskab med den enkelte tekst er, det er jo forholdsvis let at skrive sange for nogen, men det svære er at få folk til at føle det man selv føler da man skrev sangen, altså at de kan relate til dig/sangeren og at folk gider at høre den igen, igen og igen smiley


  • #14   17. feb 2013 Sofie B: Lige præcis! Nogle gange er det jo meget nemt at komme af med sine følelser på papir, men her på det sidste har det godt nok været svært. Var rigtig god da jeg var lille og blev mobbet osv. men nu hvor jeg har fået det bedre skal jeg altid tænke tilbage på hvad jeg sad med før og det kan være svært. Men nu har jeg da fået nogle idéer til hvad jeg kan gøre smiley
    Så tak for dit svar! Og alle jer andres!


Kommentér på:
Mangler virkelig hjælp!

Annonce