867 visninger
|
Oprettet:
Sandra ~ Harmony with horses
30. jun 2008 Følger: 121 Følgere: 116 Heste: 5 Emner: 27 Svar: 87
30. jun 2008 Følger: 121 Følgere: 116 Heste: 5 Emner: 27 Svar: 87
Mangler virkelig hjælp! {{forumTopicSubject}}
Hej hg'ere
Som overskriften lyder mangler jeg virkelig hjælp!
Jeg er blevet kontaktet af en producer som jeg nu har lavet en aftale med, at jeg skal skrive hele 5 sange og det er jo nemmere sagt en gjort!
Jeg har rigtig mange ting på hjertet og har dog alligevel svært ved at bestemme mig for hvad sangene skal handle om og om det skal være på dansk eller engelsk?
Planen er at sangene skal udgives, så de skal jo gerne være gode nok til at i også vil høre dem. Jeg mangler noget inspiration og ville høre om i ikke vil dele jeres ynglingssang(e) og kunstner(e) så jeg kan få lidt inspiration
På forhånd tak!
aug 2011
Følger: 2 Følgere: 63 Heste: 4 Emner: 293 Svar: 3.820
Folk gider ikke hjælpe medmindre du laver en sigende overskrift.
jun 2008
Følger: 121 Følgere: 116 Heste: 5 Emner: 27 Svar: 87
Cille: Du har helt ret i at betydning og ikke nødvendigvis mening
Lama: Se det er lidt det jeg søger og har også aftalt jeg skal mindst have en sørgelig sang man kan relatere til om man så er en hestepige eller ej. Men rigtig god idé
nov 2008
Følger: 83 Følgere: 82 Heste: 3 Emner: 218 Svar: 3.195
Måske noget med at man skal leve i nuet og det hele bare kan slutte en dag. Det er nogle af de ting jeg er begyndt på at tænke over efter jeg mistede ham så pludseligt.
jun 2008
Og Safir var en dejlig hest og nej vi har da allerede en sang til ham! kan du ikke huske den? "Safir og Indy på tur, ud i den vilde natur"
Lama: Forstår godt hvad du mener og kunne også være rigtig fedt, men tror det er svært at lave en sang som virkelig er tilegnet heste. Selvom Tina lund allerede har lavet en sang omkring det, så mangler vi hvert fald en som man kan side og tude til!
jun 2008
For skal virkelig have fundet en rød tråd igennem det hele
nov 2008
Følger: 83 Følgere: 82 Heste: 3 Emner: 218 Svar: 3.195
Synes du skal skrive tre på dansk og to på engelsk
jun 2008
Mit engelske kunne godt blive bedre når det kommer til grammatik!
jan 2013
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 39
Men ja, skriv en masse ting ned, find ud af hvad dit budskab med den enkelte tekst er, det er jo forholdsvis let at skrive sange for nogen, men det svære er at få folk til at føle det man selv føler da man skrev sangen, altså at de kan relate til dig/sangeren og at folk gider at høre den igen, igen og igen
jun 2008
Så tak for dit svar! Og alle jer andres!
Mangler virkelig hjælp!