{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.688 visninger | Oprettet:

Ting der virkelig kan gøre dig sur. {{forumTopicSubject}}

Tjaeh, tænkte på hvad der egentlig kan gøre jer pisse irriteret. smiley
Ja dette er sådan et brokke-indlæg
Her kommer min lille liste:

- Når folk tror de er bedre end andre.
- Når mit internet ikke virker (AAARHRHH)
- At jeg er så skide dårlig til matematik.
- Når folk spammer mig på facebook.
- At mit hår er så skide krøllet, mine veninder synes det er flot men jeg hader det! Virkelig.
- At jeg altid ser så dum ud på billeder!!! smiley
- Når mine forældre nogle gange bare er for meget!!
- Når jeg spiller et spil og det så går i stå (Det gør mig *BIB* irriteret!)
- Når jeg er ved at lave noget rigtig flot i sløjd, men så jeg kommer til at gøre noget forkert og skal starte helt forfra.. *AEERH!
- Jeg hader når jeg er syg, hader det! Men til gengæld, vil jeg hellere blive hjemme end skole smiley
- Når jeg har glemt at lave mine lektier (Det er så pinligt..)
- At folk skal hakke ned på en.
- Når min mor ikke rigtig gider at lytte!!
- Når folk tror de er SÅÅÅ kloge, men alligevel ikke er det.

Tjaeh, det var min liste. Hvordan ser din ud? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ting der virkelig kan gøre dig sur.
  • #2   6. feb 2013 Folk herinde der bryder regler med usigende overskrifter, annoncering i forum osv.

• #3   6. feb 2013 -At folk tror de er så meget sejer og bedre end mig..
    -Lorte net.
    -Folk der siger at jeg ikk tør slå på andre, hvilket jeg gør med glæde.
    -Lektier.
    -Skolen.
    -At jeg ikk må flytte op til kæresten.
    -At folk nu til dags er så klamme at høre på smiley

• #4   6. feb 2013 Når nogle kommer med 1000000000000 argumenter mod et eller andet, men til sidst siger "men det bestemmer du jo selv"

• #5   6. feb 2013 - når en fra klassen som jeg ikke bryder mig om kalder mig for 'flueknepper af værste skuffe' midt i hans fremlæggelse foran hele klassen
    - når dem på værelset ved siden af selv larmer og hører meget højt musik og så senere banker på væggen når jeg hører musik (ikke højt, væggene er ikke særlig lydtætte) og de bliver sure når jeg spiller fløjte -.-
    - dårligt internet, hehe smiley
    - en der hedder Rasmus fra min klasse, et ufattelig dumt, træls og på flere måder klamt menneske -.-

det var hvad jeg lige kunne komme på smiley

• #7   6. feb 2013 Når min kæreste ikke hører hvad jeg siger!! o.O
    Lektier!! og opgaver der hænger henover hovedet på en!
    Når intet fungerer!

• #8   6. feb 2013 - At jeg åbenbart har det så skidt for tiden, at min lærer var henne for at spørge om der var noget galt som jeg ville snakke om. Jeg har sovet utrolig ringe de sidste par nætter fordi jeg har været påvirket af en drøm.
    - At vi ikke har fået lavet vores video-hjemmeopgave i god tid, så vi skal stresse og lave den i morgen; den skal være færdig fredag og vi har haft siden sidst i november.
    - At det åbenbart er min matematiklærers undervisning (som ikke passer til min måde at lære på og generelt mig, selvom manden er flink) som gør at jeg føler mig uendelig dum og ikke har så godt styr på matematik som jeg ellers altid har haft.
    - At der stadig er to skoledage inden ferie, jeg trænger så groft til ferie efter 3 nede-dage i træk.
    - At ham mit teknologihold skal snakke med var på rejse da vi ringede til ham i mandags, han skulle komme hjem i dag, men har været til møde hele dagen så vi kunne stadig ikke snakke med ham. Vi kan ikke planlægge vores vinterferie før vi har snakket med den mand. Efter alt det besvær krydser vi bare fingre for, at det er den rigtige mand vi har prøvet at få fat i.
    - At jeg er alt, ALT for langt bagude med lektier og afleveringer.
    - At jeg er sur. Jeg vil være glaaaaad! Det er bare så svært når nætterne har været så ringe. Der sker ellers en masse godt for tiden.
    - At jeg stadig ikke har fået ringet til min læge
    - At jeg ikke har fået ringet til frisøren. Jeg har sagt siden sommeren at jeg snart vil klippes xD

Hold da op jeg trænger til noget positivitet og glæde. Så jeg laver lige en glad smiley: smiley

• #9   6. feb 2013 ting jeg hader:
    Sne! (glatte veje, hårde bunde)
    mel (når det ryger ud over mit tøj)
    bedrevidende folk, der i virkeligheden ikke aner en skid.
    Elastikker der går i stykker
    Folk der er dømmene.
    Kartoffelmos
    Dyremishandling

• #10   6. feb 2013 - folk herinde, der ikke overholder reglerne og bliver enten tøsesure eller flabede når man beder dem om at overholde dem.
    - mennesker. Der er ikke noget jeg hader mere end mennesker. Specielt en fra min klasse, orker ikke at gå i detaljer, men rent ud sagt, kunne jeg knække halsen på hende hver gang hun åbner munden.

• #11   6. feb 2013 Når mænd tror vi er til for at stå i et køkken, samt gå hjemme for at opvarte dem, jeg kan simpelthen blive så sur.
    Folk der tror de er bedre end andre.
    Ure der tikker.
    Langsomt net.
    Folk der skriger når de ser en/flere kendt/e.
    Når mine hunde ikke lige vil høre efter fordi der er noget mere spændende smiley
    Når folk støvsuger, har intet imod det når jeg selv gør det smiley

At Danmark spiller af l*rt til lige nu smiley

Det var vist det smiley

• #12   6. feb 2013 Når folk straffer deres hest(E) ved at hive dem i tøjlerne HÅRDT!-.-
    Når min hund tisser på gulvet.
    Når min pony bukker.
    Når jeg skal i skole.
    At stå tideligt op.
    At leve uden kage i 3 dage!! HELVEDE!! (For mig!)
    Når jeg ser en hest der vipper fra side til side med sit hovede, Jeg mener/ har fået fortalt, at det er et tegn på vold!
    Når min pony for galop flip! HIHI
    At skulle stikkes af en læge.
    At skulle tisse når du er langt væk fra Toilettet!:C

Tror ikke der var mere smiley

• #13   6. feb 2013 - Teenage piger. Synes de er forfærdelige når de er for tøsede, er angst for skidt og får tåre i øjnene når de knækker en negl.. Helt ærligt, voks op og kom videre pigebarn.
    - Folk der ikke tør stå ved deres holdning.
    - Når nogle vil diskutere med mig
    - Når andre end André kalder mig skat. STOP! Jeg ser rødt, kan slet ikke tåle det.
    - Når nogen saver deres hest i munden. Jeg er klar til at hive dem af hesten og skille dem af i atomer.

• #15   6. feb 2013 Lakrids...

• #16   6. feb 2013 Og som før nævnt, dårligt internet!
    Og reklamer.

• Signe
    Signe Tilmeldt:
    jan 2008

Følger: 68 Følgere: 65 Svar: 41
    #18   6. feb 2013 Tja .. Kan følge med i næsten alle jeres.

Men det der gør mig både virkelig trist og GAL - dyremishandling.
    Alt andet er som en irriterende flue ved siden af.

• #19   6. feb 2013 Cath: helt enig! Det ligesom alt det for "jeg elsker diq skat! Indsæt 5 hjerter og 50kyssesmileys" det virkelig til at brække sig over at se på!

• #20   6. feb 2013 at spørge folk om noget (specielt min mor) og de så ikke svarer og man bare spørger 5 gange og man ved at de hører det men ikke svarer

Omvendt syntes de nok at det er vildt irriterende at blive "spammet" på den måde smiley
    men så må de jo svare smiley

• #21   7. feb 2013 - når jeg hele tiden bliver smidt af netttet
    - at stå i kø med folks snottede skrigende unger SÅ LUK DOG RØVEN I FØTEX!!!
    - når folk ikke har råd til dyrlæge, sadelmager, kiropraktor og den slags ting og alligevel har anskaffet sig en hest
    - når folk tror på alt hvad "berideren" siger
    - når folk ikke skaffer sig viden om et emne inden de udtaler sig om det
    - uintelligente mennesker
    - når jeg lige har støvsuget og min norske skovkat går igennem stuen og taber 3 totter hår (jeg elsker ham alligevel!)
    - når jeg har lyst til kage/slik/sodavand/chips og butikkerne har lukket

Kommentér på:
Ting der virkelig kan gøre dig sur.

Annonce