Sjove ting der sket! {{forumTopicSubject}}
Haha fik lige lyst til at fortælle det
PÅ rideskolen igår hvor der skulle sættes spring ind var jeg inde ved støtterne og skulle til at tage en så kommer der en dreng nok ca 7-8 år og spørger om jeg vil med hjem og have småkager og kaffe, Nej tak siger jeg pænt, Så siger han ''Okay men vi bor på nr 93 hvis du skifter mening'' Haha det lød virkelig sjovt den måde han sagde det på,,, Bagefter går han ind på ridebanen og stiller sig op af barieren jeg siger''Du må ikk stå der inde, han bliver stående,''Du må ikk stå derinde''' han bliver stående''Du må altså ikk stå derinde hestene bliver bange'' Så gik han ud;D
Hehe Andre der har prøvet noget sjovt?
jan 2008
Følger: 28 Følgere: 25 Heste: 2 Emner: 8 Svar: 576
feb 2004
Følger: 159 Følgere: 258 Heste: 11 Emner: 560 Svar: 2.357
feb 2006
Følger: 137 Følgere: 140 Heste: 3 Emner: 12 Svar: 3.688
I onsdags skulle jeg rykke en okse sammen for min ridelære (altså hun underviste i springning, og jeg havde ikke lige noget at lave) og så havde hun stilt sin kop kakao overnpå størren. Det havde jeg egentlig set, men tænkte ikke over det, så jeg hiver bare fat i støtten, og hendes kakao vælter ned over mig xD så siger jeg til hende at jeg altså kom til at vælte det, og så fordi jeg havde sovet med hende og hendes familie til en stævne i weekenden siger hun "eeej malene.. Vi gav dig husly her i weekenden, og så vælter du bare koppen"
mig: "ja, men jeres dør fællede mig!" xD
og det sagde jeg så fordi, søndag da jeg skulle gå ud fra deres living i lastbilen, siger hun "bare skub til" (altså der er ikke håndtag i døren så man skal bare skubbe xD) og så skubber jeg jo bare så hårdt jeg kan, og flyver ud over stigen og lander pladask på jorden x'D
og min ridelærer var bare flad af grin, så hun gik ind igen xD
okt 2004
Følger: 80 Følgere: 83 Heste: 4 Emner: 588 Svar: 16.651
apr 2008
Følger: 110 Følgere: 114 Heste: 2 Emner: 136 Svar: 622
apr 2008
Følger: 110 Følgere: 114 Heste: 2 Emner: 136 Svar: 622
apr 2007
Følger: 82 Følgere: 71 Heste: 2 Emner: 83 Svar: 889
Stavefejl er betalt:D
Sjove ting der sket!