{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.432 visninger | Oprettet:

Der sker sære ting... {{forumTopicSubject}}

Hejsa alle.

Er der også andre, der har været udsat for uforklarelige hændelser i jeres huse/i jeres nærhed?

For synes efterhånden der sker nogle lidt mærkelige ting i det hus, hvor jeg bor... faktisk i flere af de huse, hvor jeg har boet.

Boede i 12 år i et hus, hvor der seriøst skete de mærkeligste ting! Vi havde sådan en kælder, og da jeg og min søster var lige omkring de 8 år. Jeg ville gå fra stuen og ind på mit værelse, og der skulle jeg så gå igennem gangen... hvor jeg ser min søster stå og se helt forkert ud i ansigtet. Spørger, hvad hun laver, og hun svarer bare: "Hun græder..."
Jeg står jo bare og ligner et stort spørgsmålstegn indtil hun siger, at hun kan høre en lille pige nede i kælderen, der græder. Vi lister os selvfølgelig hen til den åbne kælderdør og kigger ned - der er helt mørkt - og ganske rigtigt, kan man tydeligt høre en lille pigestemme græde smiley
Havde fuldstændig glemt alt om denne oplevelse, men en dag da jeg snakkede med min søster om den slags hændelser, kom vi begge i tanker om den. Fik virkelig kuldegysninger af at tænke tilbage på den gang!

Det var ikke det eneste mærkelige. En dag kommer jeg hjem fra skole med en veninde, vi træder ind på mit værelse, og BANG - så rykker min sparebøsse i vindueskarmen sig sådan så pengene ryger ud af bunden og ned på gulvet.

Og i det hus hvor jeg bor nu sker der hele tiden sære ting - mit fjernsyn begyndte at tænde af sig selv om natten, men tænkte at det jo bare kunne have en eller anden fejl. I går sad jeg med min mobil i hånden inde på mit værelse, efter lige at have slukket den. Pludselig vibrerer den og tænder af sig selv. Derudover har vi en elkedel i køkkenet, der også nogengange tænder af sig selv.

Det er virkelig besynderligt!

Men vil også gerne høre om jeres oplevelser, så... frem med dem!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Der sker sære ting...
  • #1   24. sep 2008 når jeg skal ned på mit værelse eller i stuen skal jeg igennem en lang gang og jeg skal hele tiden kigge mig bagud fordi jeg syntes der går nogle bag ved mig,

og engang da jeg gik ud i staldn satte mig på "hug" for at se noget hører jeg nogle gå bag mig med træsko på og lige da jeg vender mig om åbner
    min mor døren og jeg spørger hende om hun har træsko på men det har hun ikke.

• #2   24. sep 2008 Uhhhhhaaaa, det spøger jo hjemme hos dig.
    Jeg var engang, som barn ude for at besøge min mormor, jeg skulle overnatter der, på en sovesofa i en lille forstue med åben forbindelse til den rigtige tvstue. Jeg vågnede midt om natten, hvor jeg kunne skimte min døde morfar siddende i den stol, han altid sad i, og løste kryds og tværs i. Jeg stak en finger i vert øre og trak dynen over hoved, og fald selvfølgelig i søvn igen.
    Men det spøgte også det det hus. Min morfars søster, som havde boet i huset i 1945 oplevede også noget ligende.

• #4   25. sep 2008 f'øj, man bliver næsten bange af at hører på jeres historier d;
    - Jamen jeg tror på jeg personligt selv har en "hjælpe-ånd" xD ikk for at lyde egoistisk ;]
    men personen har været der et godt stykke tid nu, i starten var jeg utrolig bange for kunne tit hører fodskridt og når fjernsynet slukkede af sig selv d: men så fandt jeg ud af at nogle gange kan/måtte personen kunne fornemme at jeg havde glemt at jeg skulle slukke tv og gå med hundet evt på et bestemt klokkeslet også vupti så slukkede fjernsynet "sig selv" og jeg fik gået med hunden på det rigtige tidspunkt ;D
    min mor synes det er snyd, da hun mener det er en der er her for at passe på mig xD haha

• #5   25. sep 2008 hvad kanal er det?

• #7   25. sep 2008 Jeg oplevede på et tidspunkt at jeg sad inde ved mine forældres computer, da døren ind til deres soveværelse går op. Og jeg havde på ingen tidspunkter været derinde og mine forældre var på ferie.
    Nå, hen og lukke den i. Da jeg kommer tilbage til computeren, er den pludselig slukket og jeg bliver bare voldbange, men tænker at det nok bare var en løs forbindelse. Så jeg tændte den igen og gik ud i køkkenet for at tage et glas mælk.
    Da jeg har siddet inde ved computeren fem minutter, går døren til soveværelset IGEN op, og jeg havde altså før virkelig sørget for at det ikke var fordi den ikke var blevet lukket ordentligt. Jeg stivner fuldstændig og tør ikke kigge tilbage, for jeg er helt sikker på at der står nogen bag mig. Men efter et par minutter tager jeg mig sammen og løber hen og smækker døren i igen - mit hjerte bankede som en sindssyg!
    Og for at det ikke skulle være løgn, hørte jeg computeren blev slukket endnu en gang!!!

Fandeme nej om jeg skulle blive i det hus ét minut mere, så skyndte mig at ringe til en veninde for at høre om jeg ikke måtte sove hos hende, hvilket jeg godt måtte.. AD!

• #8   25. sep 2008 Haunted House, elsker de programmer på zone reality. Ja jeg har os været udsat for nogle bizarre oplevelser, tror på der er mere mellem himmel og jord.

• #9   25. sep 2008 Hvor jeg bor nu, åbner dørene af sig selv og der er mærkelige lyde.

Hvor jeg boede før følte jeg altid der var en der holdte øje med mig, sjovt nok var jeg altid "syg" når jeg var der hver anden weekend. Min lille søster der var spæd dengang, ville aldrig være være i min stue, og min mor lagde altid mit vasketøj på trappen, for hun sku ikk derind når jeg ikk var der.

I min mosters gamle hus, tændte lys, computer, tv, radio osv om natten samt vinduer og døre blev åbnet. Hendes pige vågnede en nat og tudbrølede, at der var en dame der stod og kiggede på hende. Har været barnepige der en eftermiddag, hvor jeg hørte nogen rende rundt ovenpå, men nana sov og markus lagde i barnevognen. Jeg turde ikk gå på toilettet, det var direkte ubehageligt at være derude.

Ork jamen jeg ka bli ved smiley

• #10   25. sep 2008 Min Venindes hus er klamt. engang sad ´min venindes lillesøster ovenpå og så tv. lige pludselig kom hun skrigene ned,, Lige pludselig vart dvd maskinen gået i gang, men den var i stykker så de havde taget stikket ud, og den stod lidt på tværs (de var ved at lave den) alt imes hun undrede sig over det kom der et bank, hun lyttede og så begyndet sofaen at banke, altså nedennunder, og den rykkede sig,

hun var ligbleg.

Når man er derover er det seriøst som nogen siger "lad hver med at gå inde" og man kan tit se et hvidt skær, og høre trin, og så tænder og slukker alt af sig selv.

og det er et rigtigt gammel hus.. TOTAL SKUMMELT..

Vi bor selv på en nedlagt gård som er fra 1800 tallet.. det er enlig ikke fordi at der er sket noget underligt i huset, selvom det er en gammel kro, så på føreste sal er der væresler fra 1800 tallet som blev brugt til overnattne gæster, og et af rummene er der malet en pige med langt mørkt hår, og så står der 13 over alt, jamen total underligt.,. Vi skulle til at rive dem ned, vi tog et billede af det, da vi gjorde det var billedet af en pige der smilede og baggrunden var hvid,

men på vægen er pigen ikke særlig glad, og vægen er lilla !

Jeg drømte også engang at der hang en død mand i vores stald.

og hvis jeg er ude på marken om natten så kan jeg ALTID se lys inde i vores lade, men der er intet når man kommer !

• #11   25. sep 2008 Det spøger også i min farmors hus... den gang i tidernes morgen hvor deres hus blev bygget var det en murer der byggede det til sig selv. Desværre havde han ikke råd til at bo der, og huset blev bort auktioneret. lige inden huset skulle overtages af nye ejere hængte han sig ind i stuen. - Det var hans hus, og han ville blive i det ! den dag i dag spøger han, og nogle gange kan man se hans store hænder med de meget beskidte negle i som om han hænger i kanten af spejlet. man kan nogle gange høre ham slæbe fødderne hen af gulvet. han smækker også med dørene, og det er altså ret så creepy når man er alene oppe ved dem!

På et tidspunkt var min farmor og farfar ved at lave om i huset, og min farmor får den skrækkeligste hovedpine og det varer næsten flere uger, og jo længere de kommer med at lave om, jo værre bliver det. da det var færdige, tog hovedpinerne lige så stille af, så min farmor og jeg er helt sikker på at han har ladet sin vrede gå ud over hende.

Det er altså sandt, og jeg har selv set ham i spejlet... ennda hans ansigt.

• #12   25. sep 2008 Jeg bor på en meget gammel gård i et meget gammelt hus. Har et par gange oplevet, at min radio har tændt af sig selv, og havde vist også et fjernsyn engang der tændte selv. Man bliver forskrækket sådan midt om natten når man sover =) Men der er klokradio i min radio, eller anlæg hedder det vist, så det er sikkert noget jeg selv er skyld i.
    Man bevæger sig jo også når man sover, så måske har jeg strejfet fjernbetjeningen...

Når det blæser, trækker det meget i vores hus - så meget at dørene svinger op og i. Min kæreste bliver bange =)

Jeg tror ikke på ånder, og jeg tror på der er en videnskabelig forklaring på alt. Og det der ikke er en videnskabelig forklaring på, er ren og skær indbildning. Der findes ikke spøgelser.

• #13   25. sep 2008 Hmm, ja der må jo være meget som vi ikke kan forklare. Det skal lige siges at jeg er 25 år, altså skal forestille at være voksen...

Havde en veninde engang, og vi passede heste hos en familie som bor i Horsens, deres hus ligger i byen, oppe på en stor bakke, huset var virkelig gamelt, og der var så uhyggeligt. Når vi var der om aftenen kunne man i kælderen se et ansigt der kiggede ud gennem vinduet på os, når vi gik fra stalden. Vi måtte gerne gå ind på nederste etage, og ofte oplevede vi at lyset blev slukket eller dørene blev lukket bag os.
    Man følte at der var nogen tæt på en, kolde vinde på ens hud, selvom der var stille og ingen vind. Det var meget ubehageligt.

har nogle venner, som har fået en ånd drevet ud af deres hus. Deres lille pige på 3 år havde set manden stå bag fjernsynet i stuen, og hun ville ikke sove på sit værelse fordi der var en dame som kiggede på hende når hun sov.

Det hus jeg bor i nu, er en nedlagt landejendom fra ca 1900, der kan man høre nogen gå på trapperne om aftenen. har nogen gange hørt høje lyde fra stalden selvom hestene er ude.
    har også en enkelt gang oplevet at der var nogen som råbte mor og græd, men jeg kunne ikke finde nogen, det var meget ulækkert. Har selv en datter på 6 år, men hun var ikke hjemme da det skete.

hvis jeg vågner om natten er der ofte en skygge ved døren i soveværelset, men det tror jeg er min bedstefar (farfar) som passer på os. Da jeg kan fornemme at den er god.

ja jeg kunne også blive ved, har oplevet så meget af sådan noget....

• #14   25. sep 2008 Der må være mere mellem himmel og jord smiley

• #15   28. okt 2008 *SPS* Melissa K
    Føler også at jeg har sådan en " Hjælpe ånd".
    Engang lå jeg og læste og kl. var sådan halv 10 tror jeg, men så lå jeg lige så stille i min seng, (vi har et bornholmerur nede i hvores stue) men så kunne jeg høre at uret slog ti gange, jeg lagde bogen ned i mig skød og lyttede og den tigende (*staves) uret slog, slukkede lyset så de blev fuldstændig mørkt (da jeg havde gardiner for) jeg tændte lyset igen, men jeg jeg så, så ned i mit skød var min bog væk og den lå på mit natbord og så slukkede lyset igen og så lagde jeg mig til at sove, for jeg var ikke særlig bange for det er sket sindsygt mange gange. 8D

Jeg har også prøvet at komme hjem fra skole og jeg havde været alene hjemme i ca. 2 dage (for mine forældre var kørt til sverige for at besøge en eller anden) og så var alt bare helt rent og min chinchilla havde fået fyldt sin madskål op og drikkedunk op og dens bur var helt rent og pænt og det samme var sket for mine kaniner og min hamster. 8)

Kommentér på:
Der sker sære ting...

Annonce