{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
552 visninger | Oprettet:

Dages op og ned tur? {{forumTopicSubject}}

Hej Jeg sidder og halv keder mig da min mormor har taget fjersynet hihi så hvad har i oplevet idag altså Dagens optur og Dag nedtur i må meget gerne skrive mere end det men tænke at det var en god starte hihi:-)

Min Optur: Var i skole for først gang i en uge:-) og nej jeg pjækker ikke jeg har to sygdomme som går at jeg ikke altid kan være eller har overskud til skole:-(

Dagens nedtur: Min mor og jeg blev uenige og jeg kom til og sige at det ville være nemmere ikke og have en hest:-( jeg sagde det kun fordi jeg var sur, ked af det og træt .. Og de tre ting og mig er ligemed meget meget meget sur signe øvøv men fik sovet og så var det ude af verden:-D

Glæder mig til og høre om jeres dag og håber at i har haft en god dag:-D

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dages op og ned tur?
  • #1   17. jan 2013 Det er ikke mere end en uge siden dyrlægen var hos mig, og så fik min hest øjendråber i 5 dage, så gik hendes hornhinde iorden, men da jeg så kom derud i dag var den gal igen, så dyrlæge igen imorgen smiley træls dag her..

• #2   17. jan 2013 Træææls.. smiley
    optur: Jeg fik det bedre end i går, og jeg er klar til at tage i skole i morgen, næsten da smiley

nedtur: Charmaine slog sit hoved lige ind på mit kindben, og det gjorde pisse nas smiley smiley

• #3   17. jan 2013 Optur: Mit føl havde smed for først gang, og hun tog det bare så flot smiley Og Costa dræbte ikke smeden, så ret posetivt smiley

Nedtur: Er mega træt smiley

• #4   17. jan 2013 Frederikke L: Øvøv håber at din hest får det bedre snart:-)

Lulu: Hihi lyder godt igår var du ikke helt frisk hehe øvøv med Maine klodset hest:-D

Simone: Lyder godt så tør smeden godt komme igen an anden gang haha:-D

• #5   17. jan 2013 Nedtur: Hvor skal jeg dog starte.....
    Jeg har ligget syg siden tirsdag, så det er bare rigtig træls. Ud over det så er Justin bare blevet en satan at have med at gøre. Kan slet ikke ride rundt på ham hvis der er andre i ridehuset, han løber bare væk fra dem, han er simpelthen så bange. Men når jeg så er alene er der ingenting, og alle andre steder er han ikke bange for de andre.. Det er utroligt.. Jeg har heller ikke lige pengene til at sætte ham hen til en prof, så er kommet ind i en ond cirkel smiley

Optur: MIN SØSTER KOMMER HJEM TIL MIG OM LIDT!! smiley Så skal vi ligge syge sammen. smiley

• #6   17. jan 2013 nej det var jeg bestemt ikke. Ja hun er irritrende til tider.. smiley

• #7   17. jan 2013 Optur: Har haft en skide hyggelig dag med Idapigen i skolen smiley Vi er endelig færdige med forberedelserne til OSO, og det kører bare!

Nedtur: Kom hjem, var sulten, varmede mad og BAM så taber jeg det ud over det hele.. Nå prøvede så igen, varmede noget mere mad og BAM så tabte jeg det udover hele min hånd, som nu er slemt forbrændt.. Hvorfor er jeg dog så uheldig!?

Det er btw. den samme hånd som jeg forstuvede for ikke så længe siden, og som jeg flækkede en negl af, da jeg skulle smide noget i skraldespanden.. Er bare sygt uheldig i den her måned )-:

• #8   17. jan 2013 Optur: Var sammen med min barndoms veninde, som jeg ikke har set i et godt stykke tid. Det var total awsome!

Nedtur: Pyhha.. Min Farmor er blevet indlagt og ser ikke ud til at havde det specielt godt. Den væreste var nok at jeg fik besked om at min gamle delehest er blevet aflivet, og jeg aldrig nogensinde vil se hende igen. Jeg elsker hende overalt på jorden, og det er superhårdt at miste hende..

• #9   17. jan 2013 Var i skole. Fik gået en laaaaang tur med hunden. Ryttet op på mit værelse, og nu kan jeg endelig slappe af og æde en cheese burger..

Nedtur må jo være at det er så skide koldt..,!
    Og jeg er TRÆT

Husk nu at alle siger ting de ikke mener i pressede situationer

• #11   17. jan 2013 Heidi: Lyder ikke sjovt:-( krydser finger for at det snart bliver bedre:-)

LSM: kan ikke lade være med og grine over din nedtur hihi:-) ved godt det ikke er sjovt men det får et lille smil frem på min læber:-D

Lyder til at folk har haft en hård dag nogle af jer?

• #12   17. jan 2013 SOF - Av av den var sku ikke så nem xD

• #13   17. jan 2013 Team Pinto - Well håbe rjeg kan splitte summen i 2 med hende den prof så jeg kan få løst problemet.

• #14   17. jan 2013 Ja det er aldrig sjovt og stå med sådan et problem:-(

• #15   17. jan 2013 SOF: Trææls.. smiley

• #17   17. jan 2013 Optur: Var i skole en hel dag.. 5 timer er lang tid, når man ikke har været der i 2 måneder :-).

Nedtur: Er så træt :-(.. og når ikke ud og ride idag..

• #18   17. jan 2013 TS: Ja det er skønt smiley Costa har sparkede ud efter ham en gang, så han er ret modig at han tør at komme igen hehe smiley Hun er ikke ond anlagt, hun er bare ikke god til fremmede mennesker der skal være omkring hende og røre hende

• #19   17. jan 2013 Dagens optur var med sikkerhed, at Stjarni for første gang søgte ned i trav, i cordeo! smiley Også at busmanden ventede på mig smiley
    Nedtur var med sikkerhed at min skoledag var så lang ..

• #20   17. jan 2013 uhh og min optur i dag har været at jeg har fået en besked om at vi allerede har fri kl. 11:45 imorgen, vi plejer at have fri kl. 14 smiley :D bare fordi vores lærer er syg smiley glædelse

• #21   17. jan 2013 Nedtur: Har ligget med hovedpine hele dagen, så har faktisk ikke lavet andet end at ligge i min seng og døgne disney film.... smiley

Optur: Tjaaaaa, ikke rigtig nogen, udover jeg smutter ud til min hest om lidt, så kan jeg ikke rigtig prale med at det har været en super dag for mig...

• #22   17. jan 2013 Hehe lyder til at folk har haft nogle gode optur men også nogle dårlige nedtur:-D

• #23   17. jan 2013 Min optur i dag: Havde en fantastisk træning fra jorden med min heste hest i dag smiley

Dagens nedtur: Ikke rigtig noget smiley Måske at mit sims 3 konstant crasher XD

• #24   17. jan 2013 Optur: Hm, der har ikke rigtigt været noget der har skreget 'optur!' idag - men hesten nød at være løs i ridehuset, og man bliver da altid glad når man ser dyret er glad (:

Dagens nedtur har der til gengæld været en del af...: Kan stadig ikke trække vejeret ordentligt efter en voldsom allergisk reaktion (3 dage siden) Og jeg sidder nu og kæmper med en fysik A aflevering (eksamens sæt), der skal afleveres i aften...jeg er først lige begyndt, da ingen mulighed har haft for at begynde tidligere, grundet andre afleveringer...suk!

• #26   17. jan 2013 Hvor bliver jeg glad når folk har haft en god optur:-D men så kommer nedturen og trækker lidt ned men opturen vinder:-D

• #27   17. jan 2013 OPTUR: Første fridag på mit nye arbejde her i England smiley Dejligt med en bette pause. Jeg var inde i den nærmeste storby, Winchester sammen med søde Jenna! Så mega optur i dag smiley

Nedtur: Aner ikke hvilken film jeg sætte mig til at se nu.. Nogen forslag? gerne Action, drama, kærlighed, frihed og fart? smiley
    Havde nedtur forgårs.. min chef er ikke nem at gøre tilfreds og er rimelig skarp i munden, hvis alt ikke går efter hendes hoved.. Men set på den lyse side, så bed Perry mig ikke den dag smiley

• #28   17. jan 2013 Optur : dejlig tur på pony prinsen idag, hvor jeg endelig kunne få ham til at søge ordentligt frem på min dårlige volt smiley smiley

Nedtur : vågnede og var syg... Men SKAL i skole imorgen smiley

Kommentér på:
Dages op og ned tur?

Annonce