{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.797 visninger | Oprettet:

p-pille kastet op {{forumTopicSubject}}

hejsa mennesker jeg ville lige folks mening og råd smiley ...
jeg var til fest igår, og tog min pille kvart over ni, og jeg tager den til hverdag 21-22, så det var jo som normalt. Men jeg skulle da lige kaste op, og jeg ved nemlig ikke, hvornår jeg gjorde det, da alko'en ikke ligefrem gør ens tidsfornemmelse bedre, men er ret sikker på, at der ikke var gået 4 timer, som der ellers skal før, at pillen er ude i systemet. Men jeg tog så min pille til idag/søndag, og det var nemlig den sidste i pakken, så jeg skulle alligevel holde pause nu smiley men jeg tænker, om jeg så bare skal gå igang med den nye pakke en dag før normalt for ikke at få 7,5 dages pause, da jeg er i tvivl, om den jeg tog kl 4 i nat, kan dække over søndag/idag, så jeg bare kan gøre som normalt, eller om det var lidt for tidligt... jeg får sådan lidt ocd af, at skulle starte på en pakke om søndagen istedet for om mandagen, og jeg er sikker på, at jeg er beskyttet, hvis jeg begynder på ny pakke på søndag, men jeg vil helst begynde på mandag, så tænker om jeg slet ikke må det og om jeg så bare skal bruge beskyttelse i en syv dages tid eller så noget??? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  p-pille kastet op
Kommentér på:
p-pille kastet op

Annonce