{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
659 visninger | Oprettet:

Mit brokke og triste indlæg. {{forumTopicSubject}}

Da jeg skulle ud af døren her til morgen ser jeg at simkortet i min gamle mobil er inaktivt (Flytter nummer) Så regnede jo med det nye ville blive aktiveret i løbet af dagen, Men næh nej, intet er sket endnu:-( Kæresten har fødselsdag og om 1-2 timer har vi huset fuld af gæster. men min muffins er gået i stykker, jeg mangler at købe en masse ind, skal i bad og have vasket gulv. og jeg magter det bare ikke. smiley Kæresten er på arbejde og kommer først hjem om en time. og det er enlig ham der har valgt at alle gæsterne skal komme i dag midt på ugen lige inden min eksamen. Kunne han da ikke bare have ventet til fredag hvor han alligevel havde fri:-( Øv øv.

Hvordan har jeres dag så været i dag. ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mit brokke og triste indlæg.
  • #1   16. jan 2013 Drop gulv vask og bad og bed kæresten om at tage kage med hjem smiley , smil og vær glad, og tag et langt bad med kæresten når gæsterne er kørt smiley .

• #2   16. jan 2013 Dejligt at du er så positiv hyggerytteren!

• #3   16. jan 2013 Min dag??

Jeg sov over mig glemte et møde med kommunen. Så bliver trukket i kontanthjælp..
    Så et møde med en anden fra kommunen og da jeg kom hjem fra det, finder jeg 2 af mine katte døde. Vidste dog ikke hvorfor. Men da jeg skulle tømme katte bakke er der rotte gift i... Så er alle mine stakkels katte i kantæne med mistænke om rottegift i maven.. Dyrlægen mener det kan vene til i morgen med at give modgift. Da de pt ikke virker syge, eller noget.
    Har fået min økonomi gået i gemmen. Skal sælge 3 af mine heste da jeg har et over forbrug på 6000,- skal flytte fra gården da vi ikke har råd til at give 5000,- i måneden for at der er varme på huset (olie)

Og så har jeg en regning på 4000,- for vacciner og chip ..

Så det var min møg dag

• #4   16. jan 2013 Øvøv, lyder rigtig træls! Men det bliver nok hyggeligt skal du se!
    Jeg startede dage ud med at tage til lægen, hvor jeg fik målt min alt for lave blodprocent! -.- Så blodprøver here i come! Derefter tog jeg i skole, og så til frisør, hvor mit lange smukke, (og total slidte) år blev klippet af! elsker mit nye hår<3<3 Derefter tog jeg til springning på min skønne pony, som var skide god!<3

Kommentér på:
Mit brokke og triste indlæg.

Annonce