ARRGGHHH (brokke emne) {{forumTopicSubject}}
Hold kæft hvor er jeg da pisse træt a mennesker altså !!!!
Jeg bor på opholdssted med 4 andre piger bare lige en start, men her kommer historien...
Jeg vågner op og har en pisse go dag, jeg får købt nye fisk og det hele til mit akvarie, får ryddet op på mit værelse osv, pisse go dag. Så om aften tar jeg til julefrokost med nogen piger fra min klasse, vi har en super hyggelig aften og jeg kommer så hjem nu lidt snilret a rødvinen, får bakset mig op a trappen med mine stilletter også.
Jeg kommer så ind på mit værelse hvor jeg først ser min computer er væk, også kommer jeg i tanke om at en a pigerne havde fået lov til at låne den. Så vender jeg mig om og tar min jakke a, hvor jeg så ser mit spejl står på gulvet, hmm tænker jeg så , så jeg ringer til hende jeg bor ved siden a og spørg om hun har lånt det, hvor jeg så kommer i tanke om at hun har 5 spejle selv, så sætter jeg spejlet op på bordet igen hvor det plejer (har sårn et lille sminkebord) hvor jeg så ser alt mit parfume flyder over hele bordet , min makeup taske står åben, mit makeup flyder over hele bordet , ting er revet op a mine skuffer, mit tøj ligger på hele gulvet, mit skab er åbent og alt mit tøj er revet ud, min skuffer i skænken står åbent hvor mit balsam spray er taget op og smidt på gulvet, hele mit værelse er vendt på hovedet. Og ja jeg ved godt vi har en ånd, men det der kan en ånd fandme ikke gøre!!!
Hold kæft hvor er jeg dog træt a mennesker ikke kan holde deres fucking fingre for sig selv !!!!!!!!!!
Årrrrrrhhhh, undskyld mit sure opstod, håber i har haft en bedre aften end mig !!!
dec 2010
Følger: 12 Følgere: 11 Heste: 1 Emner: 59 Svar: 314
mar 2005
Følger: 45 Følgere: 41 Heste: 3 Emner: 35 Svar: 733
Lige præcis, hva fanden er meningen med man ikke kan gå fra sit eget hjem uden at kunne lade døren være ulåst !?!?!?!?
dec 2010
Følger: 12 Følgere: 11 Heste: 1 Emner: 59 Svar: 314
dec 2012
Følger: 9 Følgere: 7 Heste: 2 Emner: 9 Svar: 181
mar 2005
Følger: 45 Følgere: 41 Heste: 3 Emner: 35 Svar: 733
mar 2007
Følger: 34 Følgere: 30 Heste: 3 Emner: 4 Svar: 23
og de 15 andre drenge gav hinanden skylden for at mit undertøj lå rundt omkring ind imellem ..
ARRGGHHH (brokke emne)