{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
754 visninger | Oprettet:

ARRGGHHH (brokke emne) {{forumTopicSubject}}

Hold kæft hvor er jeg da pisse træt a mennesker altså !!!!

Jeg bor på opholdssted med 4 andre piger bare lige en start, men her kommer historien...

Jeg vågner op og har en pisse go dag, jeg får købt nye fisk og det hele til mit akvarie, får ryddet op på mit værelse osv, pisse go dag. Så om aften tar jeg til julefrokost med nogen piger fra min klasse, vi har en super hyggelig aften og jeg kommer så hjem nu lidt snilret a rødvinen, får bakset mig op a trappen med mine stilletter også.
Jeg kommer så ind på mit værelse hvor jeg først ser min computer er væk, også kommer jeg i tanke om at en a pigerne havde fået lov til at låne den. Så vender jeg mig om og tar min jakke a, hvor jeg så ser mit spejl står på gulvet, hmm tænker jeg så , så jeg ringer til hende jeg bor ved siden a og spørg om hun har lånt det, hvor jeg så kommer i tanke om at hun har 5 spejle selv, så sætter jeg spejlet op på bordet igen hvor det plejer (har sårn et lille sminkebord) hvor jeg så ser alt mit parfume flyder over hele bordet , min makeup taske står åben, mit makeup flyder over hele bordet , ting er revet op a mine skuffer, mit tøj ligger på hele gulvet, mit skab er åbent og alt mit tøj er revet ud, min skuffer i skænken står åbent hvor mit balsam spray er taget op og smidt på gulvet, hele mit værelse er vendt på hovedet. Og ja jeg ved godt vi har en ånd, men det der kan en ånd fandme ikke gøre!!!
Hold kæft hvor er jeg dog træt a mennesker ikke kan holde deres fucking fingre for sig selv !!!!!!!!!!

Årrrrrrhhhh, undskyld mit sure opstod, håber i har haft en bedre aften end mig !!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ARRGGHHH (brokke emne)
  • #1   13. jan 2013 Fandt du ud af hvem det var og hvad hun ville??? Kan godt forstå dig nogle mennesker (undskyld mit sprog) kan virkelig få mit pis i kog ... altså helt ærlig hvilken planet kommer de fra???

• #2   13. jan 2013 Har ikke fundet ud a det endnu , venter lige til i morgen, men de skal fandme ikke forvente en pæn tone fra mig a da'!!!
    Lige præcis, hva fanden er meningen med man ikke kan gå fra sit eget hjem uden at kunne lade døren være ulåst !?!?!?!?

• #3   13. jan 2013 Har næsten det samme problem med mine brødre ... undtagen at de ikke kommer ind på mit værelse... altså jeg kunne bare ligge en eller anden ting på køkkenbordet og gå væk for at hente noget og komme tilbage hvor det så er fuldstændig ødelagt og de står ved siden af og siger det ikke var dem.... helt klart!!! den ødelagde sig jo selv ???

• #4   13. jan 2013 Jeg har selv boet på opholdssted, så kender det for godt. Jeg havde en masse tøj der pludselig forsvandt, kun en anden af pigerne gik med de samme toppe som forsvandt hos mig, sjovt nok havde hun dem pludselig i de farver og i min str (hun brugte en str større) Men dem der havde opholdsstedet, ville ikke rigtig indrømme det nok var mit, for det var jo lidt svært at bevise... SUPER !

• #5   13. jan 2013 Det pisse træls , det irriterende folk ikke bare spørg , de må da godt låne mine ting hvis de bare spørg -.-

• #7   30. jan 2013 jeg har også boet på opholdsted men heldigvis kun som ene pige så kunne da se hvor mine ting forsvandt hen af smiley
    og de 15 andre drenge gav hinanden skylden for at mit undertøj lå rundt omkring ind imellem ..

Kommentér på:
ARRGGHHH (brokke emne)

Annonce