789 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

nupo nupo

hejsa
nogen der har prøvet slankemidlet nupo? jeg står i en uheldig situation at jeg skal tabe mig 35-40 kr.
jeg vil naturligvis lave en kostomlægning, men jeg vil gerne tage de første 5-7 kg ved hjælp af nupo på den måde at jeg får et godt, vitaminrigt hovedmåltid om aftenen, og resten af dagen klare mig på nupo.
nogen der har erfaring med det?
jeg ved godt hvad man skal og ikke skal spise så det er KUN erfaring med NUPO jeg er interesseret i.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Toilet løber 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Jeg har brug for at få opsat 2 Ikea gardin stænger i samme rum 499 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  nupo
  • #1   5. jan 2013 Hvis du bare skal af med en 35-40 kr så kan du bare give dem til mig :p.. Undskyld men kunne bare ikke lade være..

Jeg har ikke selv prøvet Nupo men har hørt meget dårligt om det..

• #2   5. jan 2013 det smager SÅ dårligt!! puha har aldrig prøvet noget værre!!

måske det var vær at kigge på slim-body.dk ? overvejer selv at prøve det :O)

• #3   5. jan 2013 hov, ikke kr men kg

• #4   5. jan 2013 Nadia: hmm det ser spændende ud, men jyde som jeg er er der for langt til køge:(

• #5   5. jan 2013 Er lige startet på Allevo og det er SUPER godt, og er et godt kick start til kuren. Nupo smager af bvadr og mætter ikke i forhold til Allevo

• #7   5. jan 2013 mon ikke du kan finde noget tættere på dig? :O) havde ikke lige tjekket hvor du var fra

• #8   5. jan 2013 kristina M : bare send din adresse, så sender jeg dem til dig smiley

• #9   5. jan 2013 Af ren nysgerrighed - hvorfor så starte med sådan noget som nupo? Du risikerer at tage på igen, lige så snart du begynder at spise rigtigt. Hvorfor ikke bare lave en kostomlægning og dyrke mere motion fra start? smiley

• #10   5. jan 2013 du kan også kickstarte dit vægttab med Dukan Kuren, jeg er selv på den og har indtil videre tabt mig ca. 10 kg siden slut oktober.
    det skal lige siges at jeg har spist helt normalt hele december UDEN at tage på.
    så det vil jeg mene er ret gode resultater (-;

• #11   5. jan 2013 stald komm stej: det ser da noget bedre ud end nupo og meget mere information. kunne være det var det jeg skal vælge

• #12   5. jan 2013 Deres shaks er til at få ned, men "måltidet" er virkelig bæ! Det vokser i munden og smager ikke godt :S

• #13   5. jan 2013 Der er ingen let vej til et varigt vægt tab!!
    Glem nu alt om det er hurtige kure, du taber ikke dit fedt, men dine muskler..
    Let rumpen og lul munden for at det vi alle ved er usundt smiley

• #14   5. jan 2013 Behold du dem bare selv smiley
    Det er så let at sige man bare skal æde mindre og motionere mere.. Men det er virkelig ikke så let at gøre det.
    Syntes især tit jeg hører det fra folk der aldrig selv har været overvægtige. Og der er jo meget mere i det end bare at spise mindre og motionere mindre. Man skal også være mentalt med på de ændriger man laver, ellers holder de ikke i længden.
    Jeg har brugt de der smart-i-en-fart kure og gør det stadig en gang i mellem.. De viser mig at der jo ikke sker noget ved at være sulten og man behøver ikke altid sidde og putte noget i munden. Og maden smager bare meget bedre når man ikke får så meget af det.
    Og når man taber sig hurtigt på kort tid så er jeg i hvert fald mere motiveret til at fortsætte med små måltider og sundere kost.

Held og lykke med dit vægttab smiley

• #16   5. jan 2013 Jeg brugte nupo det første halve år af min "kur", som hjælp til at lære at styre mine spise vaner. Jeg synes det var rigtig godt, og det var en god hjælp for mig! Jeg bruger det dog ikke så meget mere, men jeg vil stadig klart anbefale nupo frem for alle de andre slankemidler (-:

Held og lykke med vægttabet! Jeg ville også gerne selv tabe omkring de 40kg. Jeg har været i gang i et års tid nu og jeg har tabt mig 18kg. (-:

• #17   9. jan 2013 stald kromm stej: nu er avelloen bestilt, glæder mig til at komme igang. jeg havde ikke hørt om allevo før du skrev det, men jeg har talt med min læge om det, og han mener ligesom du at nupo smager forfærdeligt og at allevo er et rigtig godt alternativ, de har også noget at vælge imellem.
    så tusind tak for rådet:)
    håber du vil fortælle om din erfaring med det. evt i pb:)

Kommentér på:
nupo

Annonce