{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.541 visninger | Oprettet:

slankekure nupo ?? {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg er blevet en tyk smiley og været de sidste par år, jeg starte for 3 år siden med at stoppe med at ryge, og begyndte at tage lidt på, i starten var jeg glad for det, for jeg har i mange år været ked af være for tynd, så jeg lage ikke så meget mærke til at jeg var begyndt at spise forkert og for meget mad, for 1½ år siden fik jeg en arbejds skad, som gør at jeg ikke kan være så meget aktiv som før, da jeg til tider har mange smerter, hvilkie har gjort at jeg på de 3 år har taget over 25 kg på og vejer nu 84 kg smiley og synes jeg ligner en der er gravid i 9 md smiley og har nu besluttet at nu skal det være nok og jeg vil gerne ned i vægt til de 70 kg, jeg 170 cm høj, så mit nytårs forsæt er at jeg skal gå nogle lange ture, evt. begynde at løbe lidt igen, når jeg kan det ( er inden lige blevet sendt videre af min nye læge, så nu skal jeg på sygehuset og havde den undersøgt og forhåbenligt kan de gøre eller hjælpe til den bliver god igen ) og jeg ved at jeg skal ligge min kost om og ikke spise mig al for mæt, da jeg skal vende min mave til at spise mindre, men jeg har kigget på nupo som et kick spark, for at få blod på tanden, men hvad må man spise ved siden af og hvad er jeres erfaringer med dette ??
I må også meget gerne give indput til mig, hvad I synes der har virket for jer smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  slankekure nupo ??
  • #1   3. jan 2013 Kender ikke noget til Nupo.. Men er selv begyndt på denne kur
    http://www.bricksite.com/Hime-kure?id=224549
    da jeg ligesom dig gerne vil have et spark i gang. Den er lidt hård men har på 1. dag tabt 1,6 kg.. Det holder motivationen lidt smiley

• #2   3. jan 2013 Synes virkelig at min livsglæde er blev ødelagt hver gang jeg har prøvet. Og spise ellers normalt ikke særlig varrieret. Havde så også kun et mål på 4 kg, men bliver virkelig deprimeret af nupo.

Men sejt for det første at du er ex ryger !!! Og dernæst for sejt du har sat dig et nyt mål:). Held og lykke med det

• #3   3. jan 2013 Jeg tror ikke på det nupo der.. Jeg har selv fået ordinæret nogle proteinshake til hjælp med at opretholde min vægt, der er en forskel på 20 kcal fra mine "vægtøgnings drikke" til Nupos "slanke drikke".
    Tror mere det som Nupo gør er at gå ind og ændre noget inde i hjernen, som gør at når man er på Nupo, tænker laaangt mere over hvad man fylder i hovedet smiley

• #4   3. jan 2013 Jeg har haft Nupo .. Har noget herhjemme, det smager rigtig skidt, så er selv gået helt tør i det ! Men selv skal jeg til at prøve nogle slankepiller ( kan ikke huske hvad de hedder) men søg på google der er en masse ideer! smiley

• #5   3. jan 2013 Det dejlig nem med de kure. Men hold nu kæft i smadre jeres krop ved det! Den eneste rigtige kur er korrekt kost og motion. Kost alene kan give vægttab. Er uddannet inden for fitness så ved hvad jeg snakker om.
    Et vægttab er heller ikke en fase det en ny livsstil. Så ønsker man det og er man mentalt klar så luk munden og let røven, og gå igang med et nyt liv.

• #6   3. jan 2013 Nupo er ikke sundt, det er klister væske, der tager gejsten, samtidig, vil du vænne din mave til få meget små portiner hvilket faktisk betyder at du sætter stofskiftet ned!, det betyder så når du begynder at spise sundt og varieret efterfølgende så tager du det på igen, eller mere...

bedste og sundeste måde at tabe sig på, er at spise OFTE, lidt af gangen, sundt mad...
    Jeg har tabt mig meget ved at spise grøntsager og magert kød, har droppet kartofler, ris og pasta da det ikke er andet end stivelse og fuld. spiser rødbeder istedet for kartofter, det er godt både, kogt ovnbagt og sågar ovnstegt som rødbede pomfritter... Karry, Chili og perberfrugter er super krydderier da de sætter forbrlndingen igang...

• #7   3. jan 2013 Man kan IKKE tabe sig på nogen let måde, desværre..
    At tabe sige 1,6kg på 1 dag kan du godt, men det er ikke fedt men Vand..

Drop en kedelig og umotiverende kur, det hjælper ikke i det lange løb.. For så snart du begynder at spise normalt igen bliver du dobbelt så stor!!

Det kræver rigtig meget selv deciplin at tabe sig.
    Begynd evt i et trænings center hvor du kan gå på nogle faste hold, så du minimum er aktiv og forbrænder kalorier 3-4 gange om ugen.

Hvis din krop ikke kan holde til det lige pt, så kan jeg klart anbefale auqa fitness det belaster ikke dine led, men du forbrænder overraskendeangw kalorier på en time..

Så der kosten, den er "nem" smiley
    600g grønt om dagen
    200-300g protein (inkl æg pålæg kylling okse fisk osv)
    Ikke mega meget frugt pga frugt sukker.
    Min 2l vand
    Så lidt Hvidt brød som muligt
    Snacks er = nødder og tørrer frugt, men tjek det er rene varer altså ikke tilsat sukker.
    Alt dette fordelt på 3 stor og 3 små måltider.

Hvis du lever 80% sådan og 20% normalt så sker der hurtigt ting med din krop..

Et råd mere, drop vægten og mål i cm i stedet.
    Mål bryst, overarm, talje, numse, lår og læg.. Mål kun 1 gang hver 14 dag.
    Skriv evt ned alt hvad du spiser til hverdag, på dem måde kam man nemt se hvor man snyder.

Hvis du fr lyst til lidt sødt Om aftenen, så han evt lidt røde stenfri vindruer i fryseren, det en lækker snack smiley

God arbejds lyst

• #8   3. jan 2013 tak for jeres gode råd vil tage dem med mig smiley

• #9   3. jan 2013 altså de andre nævner det negative ved nupo, som jeg selvfølgelig vil give dem ret i.

når det så er sagt, så giver det altså et spark i røven hvis man allerede den første uge har tabt et par kg. Så får man virkelig lyst til at kæmpe videre, så på den måde synes jeg godt du kan lave en kick start med nupo.

og ærlig talt, hvis det var så usundt, så ville Henrik Duer ikke anbefale det i fx "ekstremt fed"

btw, har smagt den med jordbær, den er faktisk okay, så længe man bruger iskoldt vand! smiley

• #10   3. jan 2013 Hvad med at prøve Dukan kuren? smiley Der er tale om en kur som rent faktisk virker, uden man behøves sulte eller undvære god mad. Jeg har selv prøvet Nupo kuren og det dér pulverstads er simpelthen for trist at leve af. På Nupo kuren er du måske 10 kg lettere når du stopper - men du er stadig tilbage til udgangspunktet, hvor du skal lægge din kost om, for ellers ryger de 10 kg hurtigt på igen. Dukan kuren er en "lang" kur, der hele vejen lægger op til en livsstilsændring. Jeg har ikke selv erfaringer med Dukan kuren, da jeg er gravid, men når jeg er færdig med at amme vil jeg starte på den.

• #11   3. jan 2013 Du ricikerer at fucke dit stofskifte helt op med nupo. . Jeg ville ikke røre det med en ildtang!

Til gengæld ka jeg varmy anbefale dukan-kuren! Den er fuldt ud så effektiv som de lover, hvis altså man har noget at tabe af..

• #12   3. jan 2013 Min svigerinde gik på slankekur og ja det var blot en lille kur.
    Hun var/ er ikke tyk, men hun ville blot ændre lidt ved vægten. (tabte 4kg på 4 uger, det er ikke meget, men hun vejer heller ikke meget).

Hun valgte at skrive alt sin kost ned hver dag og sørge for at indtage max 1500 kcal pr dag. En normal kvinde indtager op til 2000 kcal, derfor er en varieret kost på 1500 kcal faktisk en slankekur.
    Hun spiste mange gange i løbet af dagen, men holdt hele tiden øje med hvor mange kcal hun indtog.

Jeg har prøvet nupo og det smager absolut rædselsfuldt! smiley

Hvis du vil have et kickspark kan du gå på apoteket, der har de nogle nye produkter. Tre forskellige slags: En kalorieblokker (hvis du spiser mange kalorier), en der skaber mæthedsfornemmelse, en fedtblokker (hvis du spiser meget fed mad). Disse har hjulpet min veninde, som omlagde sin kost og motionsvaner. Hun fandt det produkt som passede til hende og brugte det de første par måneder.

Hvis du ikke kan løbe, hvad med så at gå i fitness og cykle? Hvis du kan komme til det, var det da bedre at cykle eller gå til arbejde eller hesten hver dag. Du kan lave mavebøjninger og andre øvelser på gulvet. Så hvis du lige som jeg har dårligt knæ, findes der en masse andre ting man kan gøre i stedet for. For at finde alle disse øvelser kan du kontakte en fitness instruktør og få personen til at sammensætte et program til dig, du skal bare fortælle hvad dine mål er og hvad du kan nu, hvilke forhindringer du har og vupti så har du faktisk et rigtig godt program smiley

• #14   3. jan 2013 Jeg er helt enig i at disse kure ikke er sunde for kroppen.. Men på den anden side så er det mindst lige så usundt for kroppen at være for fed.
    Jeg syntes ikke man skal sulte sig til et vægttab for det fucker med ens hovede, og man får svært ved at få et normalt forhold til mad igen.
    Men jeg syntes de er fine som en kickstart, for har man først tabe en 2-3 kg på kort tid så er det lettere at holde fast i en sundere kost og mindre måltider.

• #15   3. jan 2013 Hvis du vil have et holdbart resultat er nupo i hvert fald ikke løsningen! Det kan godt være du taber dig, så længe du er på kuren, men den kan du jo ikke leve af for evigt...
    Og når du så begynder at spise normalt igen, tager du det jo bare på igen.

Nej, jeg tror også den eneste holdbare løsning er, at spise sundt, varieret, og så mange, små måltider. Sørg for aldrig at blive så sulten, at der må en kæmpe portion mad til.

Jeg ved godt, det nok er lidt øv, når man havde håbet på at én intensiv kur kunne virke, men jeg tror simpelthen du skal ændre hele din livsstil... smiley

• #16   3. jan 2013 Og den der med bare at sulte sig selv, går forresten heller ikke, for så sætter din krop også bare forbrændingen ned..

• #17   3. jan 2013 Giver ikke fem flade øre for nupo.. Det er ikke sundt at tabe sig mere end max et kg om ugen, alt andet er usundt for din krop, og alle de kure der siger andet er helt skæve, jeg har fået det af vide af en diætist, er selv begyndt på Fibramin, det er noget naturlige piller som du skal tage 30 min før din mad, de har en masse fibre der opsuger vandet og gør at du vil føle dig mæt og derved spise mindre, min læge har sagt god for dem, og jeg har stille og rolig tabt mig max 1 kg om ugen og er oppe på 10 kg sammenlagt.

• #18   3. jan 2013 Nupo er simpelthen forfærdeligt! smiley

Det er møg dyrt
    Smager grimt
    Man tager ligeså meget på efter man er stoppet smiley
    Man kører virkelig sur i det
    Man er hele tiden sulten
    Jeg blev rigtig sur.

+ en normal slankekur og motion virker pludselig let! smiley

^^ Mine erfaringer smiley

• #19   3. jan 2013 Nupo kan være en udemærket kickstarter - hvis du blander pulveret med iskold skummetmælk hjælper det en hel del på smagen. Men ellers iskoldt vand:)
    Så længe du går over på kost ændring efterfølgende, kan du godt bruge på pulver som kickstarter.
    Jeg vil dog anbefale slankedoktor.dk, - der får du en kostplan tilpasset præcist til dig - og det virker! Jeg så resultater hver uge, og det er altså super motiverende når vægten roser din indsats;)
    Held og lykke med det:)

• #20   3. jan 2013 Som de andre skriver er der ikke nogen let vej til at tabe sig smiley Omlagt kost og massere af motion - så får du også en sund og slank krop, og ikke bare en tynd en smiley
    Du skriver at du er skadet - hvis du går til fys, så prøv at høre hvad du må og ikke må, få det skrevet ned, og gå til en personlig træner og få lavet et program (evt hør om fys'en kan anbefale en - de arbejder ofte sammen) ! Så tager de hensyn til hvad din krop kan klare smiley Når du kommer i bedre form, vil den generelle forbrænding stige og det hele vil gå hurtigere smiley
    I forhold til kost, så er der mange goe råd herinde, men ellers så prøv at læse lidt om det rundt om på nettet, eller find nogle bøger smiley Det vigtigste er at du husker at spise varieret, både for dig og din krop - det bliver hurtigt nitte at spise det samme 4 gange om dagen, og din krop har brug for varieret kost og alle de forskellige goe ting der er i den :))

Held og lykke med det, det første step er at indse at der er et 'problem' og at være sej nok til at gøre noget ved det :))

• #21   3. jan 2013 som jeg skrev var det kun som et kickspark, ved godt der ikke er nogen nem vej og jeg ville kun bruge det i 10-14 dage og derefter tælle kalorier som også nogen af jer er inde på, er blevet anbelfalet nupo, frem for divs andre slankekure, da de udslute kroppen på forskelliger måder, der ved var usundt, hvor ved nupo ikke gøre det, da den søger for at man får alt det men har behov for og bare færre kalorier og jeg fik også at vide at de første 2-4 kg man tabte var bare væske og hvis man bare stoppede og gik tilbage til alm. livevis, ville man tage det hele på igen, det var vigtig at bagefter spiste sundt og stadig få kalorier og mange proteiner og at det var vigtig at den langsomt vænnet sig til de fære kg. da den ville prøve at holde fast i ens overvægt, da vænnet sig til den og derfor for var normal vægten har i også hørt dette ?

• #22   3. jan 2013 TS: ja havde godt nok hørt at kroppen kunne reagerer sådan, men er der kommet nogle resultater af denne teori endnu?
    Jeg blev meget forundret da jeg læste det, da det lyder som om ens egen krop kan blive ens værste fjende!

• #23   3. jan 2013 Personligt synes jeg er nupo er en god kickstart.
    Jeg ikke lide deres pulver blandinger, der kan jeg bedre lide Weightloss, da jeg synes de er bedre smiley Men ellers er deres forskellige barer super gode.
    Jeg har en sød tand - og elsker chokolade. Så der hjælper det mig rigtig meget at tage sådan en bar i stedet for en snickers smiley Og personligt gider jeg ikke bruge tid til at lave alle mulige fine madpakker og salater, så vil jeg hellere have sådan en med. Så jeg udskrifter min morgenmad eller frokost med sådan en bar eller shake i stedet for. Det har hjulpet mig meget.
    Og maven vænner sig til ikke at blive ligeså fuld som når man spiser for store portioner. Så nu når jeg er tilbage til normal mad har min mave det fint med mindre portioner smiley Og jeg har ikke taget på igen. Brugte det som en kickstart til de første 5 kg. Og jeg er glad for at have taget det valg.

• #25   3. jan 2013 Ja man taber meget væske i starten, og j kroppen vim forsøge at komme tilbage og bkive tyk ihen da det er det den er vant til.

Derfor må jeg igen anbefale DUKAN kuren. Den hjælper kroppen til at forstå at tyk ikker er det der skal stræbes efter.
    Min kæreste tabte 13 kg i løbet af ca 2 måneder og selvom han kkne længere følger kuren slavisk har han IKKE taget på igen..
    DUKAN hjælper til en livsstils ændring, og det virker.
    Min kærestes forældre hR igså begge tabt mange kilo og flere af mine bekendte har opnået flotte vægttab på kuren.

• #26   3. jan 2013 Motion er kodeordet når man skal tabe sig..
    Hvis din krop ikke kan løbe så gå min. 1 time om dagen, hvis du har smartfone så hent en app der kan måle hvor langt og hurtigt du har gået turen, så kan du konkurrere med dig selv smiley

Hvis du forbrænder mere end du spiser taber du dig life så hurtigt som med en "smart i en fart" kur smiley

• #27   8. jan 2013 I og med Nupo er udviklet på Hvidovre Hospital, kan ingen påstå at det er dårlig eller usundt for kroppen. Nok tværtimod. Men at det er lækkert, og den bedste måde, det kan diskuteres.
    Men undgå pasta, ris, kartofler og andre stivelsesholdige fødevarer (hvedemel etc.), samt alt indeholdende sukker, som slik, kage og sodavand.
    Så skal det nok gå helt af sig selv. Se evt. du om du kan finde bogen, 10 kilo, 10 uger, af Pernille Aalund. den er meget motiverende, og der er rigtigt mange gode fif i den:)

• #28   8. jan 2013 Det er ikke en kur der skal til, men en livsstilsændring.
    Jeg er selv igang med at tabe mig, og her er alle kulhydrater så vidt muligt droppet. På den måde har jeg tabt 7 kilo uden at røre en finger, nu skal jeg så igang med en masse motion også så jeg virkelig kan få tabt mig og komme i form smiley
    Mit mål er at blive optaget til værnepligten hos Hesteeskadronen.

Så drop Nupo og bare læg din kost om, massere kød og grønsager er vejen frem smiley

Kommentér på:
slankekure nupo ??

Annonce